At Light Company
"အားလံုးပဲ Top Project ကခုဆို80%ေလာက္ထိၿပီးၿပီလို႔ေျပာလိုရပါတယ္ အတူဝိုင္းလုပ္ေပးတဲ့ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ အားလံုကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္
ကြၽန္ေတာ္ဒီေန့ေျပာခ်င္တာက ကြၽန္ေတာ္ခုေနာက္ထပ္ Project တခုရဖို႔အတြက္ Data ေတျြပင္ဆင္ၿပီးပါၿပီ ၿပိဳင္ဘက္ကိုလည္းႏိုင္မယ္လို႔ယံုၾကည္ပါတယ္ အဲ့ေတာ့ အဲ့Project ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ Company ကရၿပီဆိုရင္ အားလံုးဝိုင္းဝန္းႀကိဳးစားေပးဖို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ Projectအသစ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့အေသးစိတ္အခ်က္အလတ္ေတြကို ၁ရက္ေန့Meetingမွာေျပာပါမယ္ အဲ့ေတာ့အားလံုးရဲ့ လုပ္လက္စအလုပ္ေတြကို ၂၇ရက္ေန့မွာအားလံုးအၿပီးသတ္ႏိုင္ဖို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါသူေဌး"
"ေနာက္ထပ္တခုကေတာ့ Companyကေနၿပီးေတာ့ ၂၈ရက္နဲ႔၂၉မွာ ေငြေဆာင္ကိုပို႔ေပးပါမယ္ အားလံုးသေဘာက်မယ္လို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္"
"ေရး ေရး မိုက္တယ္မိုက္တယ္"
"ခဏေလးပါ ၃၀ရက္ေန့မွာအားလံုးဝေအာင္အနားယူၾကပါ ၁ရက္ေန့က်ရင္ေတာ့အားလံုးပဲ Project အသစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔အတူလက္တြဲႏိုင္ဖို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးေတာ့တခုခုမရွင္းတာရိွလားဗ်"
"မရိွပါဘူးရွင့္☺"
"ကဲအားလံုးပဲ Meetingကိုဒီမွာပဲရပ္လိုက္ရေအာင္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါရွင့္"
Time Skip
📱📱
"Hello ေမေမ "
"သားေမေမသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ဆံုးသြားလို႔ ေမေမသြားခ်င္လို႔ ေမေမပီတိေလးကိုေခၚမသြားခ်င္လို႔ သားလာေခၚလိုက္ပါလား"
"ဟုတ္သားခုလာေခၚမယ္"
ကားေသာ့ယူၿပီးအျပင္ထြက္လာေတာ့
"ကို ဘယ္သြားမို႔လဲ"
"ေမေမသြားစရာရိွလို႔ ပီတိေလးကိုသြားေခၚမလို႔ Baby လိုက္မလား"
"ေအာ္မလိုက္ေတာ့ဘူး Baby ဒါေလးၿပီးေအာင္လုပ္လိုက္အံုးမယ္"
"Ok ok"
Time Skip
"ပါးပါးေရ သားမုန္႔ဝယ္လာတယ္"
"ဝါး ပါးပါးတဲ့ ငါေသြးတက္ၿပီ ယြန္းေရ"
"ေအးဆို မနန္းရယ္ မနက္ထဲကသတ္ေနက်တာငါ့တို႔ကို ႏွစ္ေယာက္သားလည္ပင္းမွာ မာကင္ရာပလက္ပြနဲ႔ ခုလည္း ပီတိေလးက ေခၚတာ ပါးပါးတဲ့🤧"
"ပီတိေလးေရာက္လာၿပီလား"
"ဟုတ္ပါးပါး မြ😘"
"😘😘😘 "
"Baby လာအခန္းထဲလိုက္ခဲ့ ကိုမုန္႔ဝယ္လာတယ္"
"အားလံုးပဲ ဒီမွာ ကြၽန္ေတာ္မုန္႔ဝယ္လာတယ္ လာစားၾကပါ"
"ဟဲ့ေတာ္ေသးတယ္ ငါတို႔ဖို႔ပါတယ္တဲ့ လာသြားမယ္"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...