၁၂ ZG

167 11 0
                                    

၅နာရီေတာင္ထိုးေတာ့မယ္ ခုထိျပန္မလာေသးဘူး ေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္ဗ်ာ ခမ်ားအရင္ဆို ထမင္းအတူတူစားေနက် ခုမစားတဲ့အျပင္  ခုထိရံုးကိုေတာင္ျပန္မလာဘူး ဖုန္းဆက္မယ္ ဟုတ္တယ္ ဖုန္းဆက္မယ္
"ဟယ္လို ကိုၿဖိဳးဘယ္မွာလည္း ရံုးကိုျပန္မလာဘူးလား"
"ကိုရံုးမလာေတာ့ဘူး အလုပ္ကိစၥမၿပီးေသးလို႔ ကိုေအာက္က ကိုရာဇာကို ဖုန္းဆက္ထားတယ္ ျပန္ရင္သူလိုက္ပို႔ေပးလိမ့္မယ္"
....
"ဟယ္လို ဟယ္လိုၾကားလား"
ခုထိကြၽန္ေတာ္ကိုနာမည္တပ္ၿပီး လံုးဝမေခၚေသးဘူး အရင္ဆို ကေလး ကေလး Baby Babyနဲ႔ ခုလံုးဝမေခၚဘူးေတြ့လား😭
At 6pm
📱
"ဟယ္လို ဘာလိုခုထိမျပန္ေသးတာလဲ ကိုရာဇာကိုေျပာၿပီးၿပီ ျပန္ရံုပဲ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ SMSပို႔လိုက္မယ္ သူအိမ္လိပ္စာလည္းသိတယ္ သူနဲ႔ျပန္ေတာ့ ေနာ္"
....
"ကိုေျပာတာနားေထာင္ေနလား.."
"...."
"ေအာင္လြင္သန္႔ ကိုေျပာတာၾကားလား"
(ေတြလားကြၽန္ေတာ္ေျပာတယ္ သူကြၽန္ေတာ္ကို Babyလို႔လဲမေခၚဘူး ကေလးလို႔လည္းမေခၚဘူး ေအာင္လြင္သန္႔တဲ့ သန္႔တလံုးထဲေတာင္မဟုတ္ဘူး😭😭😭😭)
"မျပန္ဘူးဗ်ာ"
"ျပန္ေတာ့ေလ ေနာက္က်ေနၿပီေနာ္"
"မျပန္ဘူး ခမ်ားႀကီး လာမေခၚမျခင္းမျပန္ဘူး ဟင့္ ဟင့္ ဟင့္😭😭😭"
"ငိုေနတာလားးး ဘာလို႔လဲ ကိုခုလာၿပီမငိုနဲ႔လာၿပီလာၿပီ"
"ကိုရာဇာ ျပန္လို႔ရၿပီအကို ေစာင့္ခိုင္းမိလို႔ေက်းဇူးပါဗ်"
"ရပါတယ္သူေဌး ကြၽန္ေတာ္ျပန္ၿပီေနာ္ "
"Ok"
"ကိုေရာက္ၿပီ"
ကြၽန္ေတာ္ ကိုလည္းေတြေရာ ေျပးဖက္လာၿပီးကို ငိုလည္းငိုတယ္ ရင္ဖက္ေတြကိုလည္းထုတာ မရက္ဘူး အခ်က္၂၀ေလာက္ရိွၿပီ
" ခဏေလးၿပီးမွရိုက္ကို႔ကို အရင္ေျပာဘာျဖစ္လို႔လဲ ေနမေကာင္းလို႔လား တေယာက္ေယာက္ကေျပာလို႔လား ကို႔ကိုေျပာဘာလို႔လဲ"
"ဟီး ေတြလားကြၽန္ေတာ့ကိုခုထိမေခၚေသးဘူး ဟင့္"
"ဟမ္ ကိုေခၚတယ္ေလ ဘာလို႔မေခၚရမွာလဲ"
"ဟီး ခုထိကိုမေခၚတာ အရင္ဆို ကေလးကေလးနဲ႔ခု အဲ့ကေလးလည္းမေခၚဘူး Babyဆိုတာလည္းမေခၚဘူး အင့္ဟာ "
😅😅
"အာ့ ကိုနာေနၿပီ ခဏေနအံုး Baby ကဲကို႔ကိုအဲ့လိုမေခၚခိုင္းတာမဟုတ္ဘူးလား"
"ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာသူမ်ားအေရ႔ွမွာမေခၚနဲ႔လိုေျပာတာေလ ခုခမ်ားက ႏွစ္ေယာက္ထဲရိွေတာ့လည္း မေခၚဘူး ဖုန္းေျပာတုန္းကလည္း ေအာင္လြင္သန္႔တဲ့😭😭😭 ေန့ခင္းစာလည္းတူတူစားေနၾကကို အျပင္မွာသြားစားတယ္ အင့္ ျပန္ေတာ့လည္း သူမ်ားနဲ႔ျပန္ခိုင္းတယ္ 😭😭😭အင့္  "
"ခဏေလး ကိုရွင္းျပမယ္ ခုေလာေလာဆယ္ရံုးခန္းထဲမွာေရသြားေသာက္မယ္လာ ငိုထားတာ မ်က္လံုးေတြလည္းေဖာင္းေနၿပီ"
"မလာဘူး "
"မလာရင္ေနကြာ ကိုခ်ီသြားမယ္"
"လႊတ္ မခ်ီနဲ႔"
"မရေတာ့ဘူး မရုန္းနဲ႔ျပဳတ္က်မယ္"
"အင့္ ေရအရင္ေသာက္"
"ေသာက္ပါ Baby ကလိမၼာတယ္ ေသာက္"
"လာ ကို႔ဆီကို ကိုရွင္းျပမယ္" ေျပာလဲေျပာ အဲ့ေသးေသးေလးကို ခ်စ္လြန္းလို႔  မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္ေအာင္ ေပါင္ေပၚမွာတင္ထားလိုက္ၿပီး ရင္ခြင္ထဲသြင္းထားလိုက္တယ္
"ကို႔ကေနခင္းစာအတူတူမစားခ်င္လို႔မဟုတ္ဘူး ကို႔က Customerနဲ႔သြားေတြတာ သူက Lunchအခ်ိန္ခ်္န္းေတာ့ မစားလို႔မေကာင္းဘူးေလ ၿပီးေတာ့ ကို သူတို႔နဲ႔အဆင္ေျပၿပီးေတာ့ အလုပ္ကိစၥဆက္ေျပာေနၾကတာ ဟိုတေလာ Baby လုပ္ေပးတဲ့ CSR projectေလ အဲ့ဒါကိုဆက္ေျပာရင္းနဲ႔အဆင္ေျပေတာ့ ကို႔သူတို႔ Company လိုက္သြားၿပီး Meeting joinလိုက္တာ အဲ့ဒါေၾကာင့္ျပန္လာမႀကိဳတာBabyကို ၿပီးေတာ့ ကိုအားလံုးစီစဥ္ေပးတယ္ေလ Baby ျပန္လို႔ရေအာင္"
"အင့္ အင့္ အာဆိုဘာလို႔ ေအာင္လြင္သန္႔လိုေခၚတာလည္း"
😅😅
"မရီနဲ႔ အင့္ဟာ"၄ ၅ ခ်က္ေလာက္ထပ္ထုေပးလိုက္တယ္
"အာ့ ကိုတကယ္နာေနၿပီ Baby အခ်က္၃၀ေလာက္ရိွေနၿပီ Babyပဲ ႏွစ္ေယာက္ထဲရိွမွေခၚဆို ကိုကဟိုမွာ လူေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ ရိွေနတာေလ Baby စကားကိုနားေထာင္လို႔ကိုက မေခၚတာေလ 😘"
"သန္႔ လိုေခၚလို႔ရတာကို ဘာလို႔ေအာင္လြင္သန္႔လဲ ဟြန္႔"
"ဟာ ကိုတကယ္ ရစ္စိန္ေလးကိုခ်စ္မိတာပဲ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမွားပါတယ္ခမ် သေဘာထားႀကီးႀကီးနဲ႔ခြင့္လႊတ္ေပးပါ"
" ရစ္မွာပဲ မႀကိဳက္ရင္လာမခ်စ္နဲ႔"
"ခ်စ္မွာပါ့စိတ္ခ် Baby ကို႔ကို ဘယ္ေလာက္ရစ္ရစ္ ဘယ္ေလာက္ဆိုးဆိုး ကိုကအၿမဲခ်စ္ေနမွာ"
"I love you Baby"
"😊"
"Can I kiss you"
ကြၽန္ေတာ္ျပန္မေျဖပဲ ကို​ၿဖိဳး နဖူးကို ကိုကြၽန္ေတာ္လွမ္းနမ္းလိုက္တယ္
"အင့္... ..."
ကြၽန္ေတာ္ Babyႏုတ္ခမ္းေလးကို ကိုက္လိုက္ေတာ့ ပါးစပ္ေလးဟလာေပးတယ္ ကြၽန္ေတာ္လည္းတခါထဲ ကြၽန္ေတာ္လ်ွာနဲ႔ Baby ပါးစပ္ထဲကိုဝင္ေမႊလိုက္တယ္
"Baby ကို႔ကိုျပန္နမ္းပါလား"
" ကြၽန္ေတာ္မနမ္းတက္ဘူး"
"ကို႔လိုမ်္ုးပဲ ႏုတ္ခမ္းကိုအေပၚတလွည့္ေအာက္တလွည့္စုတ္ေပး ၿပီးေတာ့ Babyကို Baby ကြၽန္ေတာ္လို႔မသံုးပဲနဲ႔ Baby လို႔ပဲသံုးပါလားေနာ္"
"အြန္း အင့္.....😘😘😘"
နမ္းရင္းေမာလာေတာ့ရင္ဘတ္ကိုခုလိုက္ေတာ့ ပါးစပ္ကိုလႊတ္ေပးလာတယ္
အသက္လုရႈေနတုန္း သူကြၽန္ေတာ့္ရဲ့ လည္ပင္းသားကိုေတြကို ရန္ရွာလာတယ္.
"အာ့ မကိုက္နဲ႔ေလ Babyနာတယ္"
"မြမြ အရမ္းခ်စ္တယ္ ကေလးရယ္ မြ အေမာေျပၿပီးလား ျပန္နမ္းရေအာင္"
"ခဏေလး Baby ဗိုက္ဆာတယ္ ေနခင္းစာေတာင္မစားရေသးဘူး😔"
"ဟမ္ ဘာလို႔လဲ"
"ဘာလို႔ရမွာလဲ ခမ်ားေၾကာင့္ေလ တေယာက္ထဲထားသြားၿပီးေတာ့ ဟြန္႔"
"လာ အာ့ဆို ဒီနားကဆိုင္မွာပဲသြားစားၾကမယ္ အိမ္ျပန္ေမာင္းရင္ၾကာေနမယ္ ေမေမကိုဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ ေနာက္အဲ့လိုမလုပ္နဲ႔ေနာ္ ကို႔ကိုစိတ္ဆိုးလည္း ထမင္းကိုစားေနာ္ Baby "
"ကိုၿဖိဳးက Baby ကိုထပ္ၿပီး စိတ္ဆိုးေအာင္လုပ္အံုးမွာေပါ့"
"မလုပ္ပါဘူးဗ်ာ ကိုေတာင္းျပန္ပါတယ္ ၿပီးေတာ့ ကို႔ ကိုလည္း ကို လို႔တလံုးထဲပဲေခၚပါလား😍"
"ေတာင္းဆိုခ်က္ေတြကလည္းမ်ားသလားမေမးနဲ႔ 😏"
"ေနာ္ေနာ္ Baby ေနာ္ "
"အြန္းသြားမယ္ ဗိုက္တကယ္ဆာေနၿပီ"
To be continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now