ကြၽန္ေတာ့္ႏုတ္ခမ္းေတြကိုစုတ္လိုက္ ကိုက္လိုက္နဲ႔ ကေလးသနားပါတယ္သူေတာ္ေတာ္ခံရခက္ေနတာထင္တယ္
ကြၽန္ေတာ္ေဘာင္းဘီခြၽတ္ဖို႔လုပ္ေနတုန္း ကြၽန္ေတာ္လည္ပင္းကို ရန္ရွာလာတယ္ ကိုက္လိုက္ စုတ္လိုက္နဲ႔
ကြၽန္ေတာ္ Baby ပစၥည္းေလးကို အတြင္းခံအေပၚကေနပြတ္ေပးလိုက္ေတာ့
"အင္း......"
"ေဘဘီကို႔ကိုယံုေနာ္ ကိုေဘဘီဘက္ကလက္မခံမခ်င္းဘယ္ေတာ့မွေဘဘီေပၚ အခြင့္ေကာင္းယူမွာမဟုတ္ဘူး ခုကိုလုပ္ေပးမွာကလည္းေဘဘီေနရတာ သက္သာေအာင္လို႔ပါေနာ္"
"အြန္း"
ေျပာၿပီးကြၽန္ေတာ္ Babyနဲ႔ နမ္းေနရင္းနဲ႔ လက္ကေလးနဲ႔ပြတ္ေပးေတာ့ တခ်က္ခ်က္ အသံေလးထြက္ထြက္လာတယ္
"ကိုခြၽတ္လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ "
ေျပာလိုက္ေတာ့ ရွက္လို႔ထင္တယ္မ်က္ႏွာေလး ဟိုဘက္လွည့္သြားတယ္
ကြၽန္ေတာ့လည္း ေဘဘီခံစားေနရတာမၾကည့္ရေတာ့ Babyပစၥည္းေလးကို ကြၽန႔ေတာ္ပါးစ္နဲ႔ငံုေပးလိုက္တယ္
"ကို ဘာလုပ္လိုက္တာလဲအားးး"
"ခဏပဲ Babyအဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္"
ကြၽန္ေတာ္ေရ႔ွတိုးေနာက္ဆုတ္ကစားေပးေတာ့ ကေလးလည္းအသံေတြမ်ိဳးစံုထြက္လာတယ္
"ကို ဖယ္ေတာ့အာ့ Babyထြက္ေတာ့မယ္"
ကြၽန္ေတာ့မဖယ္ပဲရဲ့ ဆက္ၿပီးလႈပ္ရွားေနမိတယ္ တေအာင့္ၾကာေတာ့ Babyရဲ့အခ်စ္ရည္ေတြ ကြၽန္ေတာ့္ ပါးစပ္ထဲဝင္လာခဲ့တယ္ ကြၽန္ေတာ္အကုန္လံုးကိုမ်ိဳခ်ပလိုက္တယ္
"ကို ဘာလိုမ်ိဳခ်လိုက္တာလဲ ဖယ္ပါဆိုတာကို😔"
"Baby you are so sweet 😘😘😘"
"ခဏေလးေနာ္ ကိုလည္းမရေတာ့ဘူး Toilet သြားလိုက္အံုးမယ္"
"ဟမ္ "
ခဏေနေတာ့ Toiletထဲကေနအသံတခ်ိဳ႕ထြက္လာခဲ့တယ္
"အာ့ Babyအာ့ Fuck အာ့......."
ကြၽန္ေတာ္အဲ့က်မွ သေဘာေပါက္သြားတယ္ ကိုၿဖိဳးဘာေျပာသြားလည္းဆိုတာကို
"Baby ေနရတာအဆင္ေျပသြားၿပီလား"
"အင္း ကိုေရာအဆင္ေျပရဲ့လား"
"ေျပပါတယ္ ေျပေအာင္လုပ္ရတာေပါ့ ကိုBabyေပၚမွာအခြင့္ေရးမယူခ်င္ဘူး"
"အရာရာအားလံုးအတြက္ေက်းဇူးပါကို"
"ကို တို႔ဒီမွာပဲအိပ္လိုက္မယ္ ေမေမကို ကိုဖုန္းဆက္လိုက္မယ္"
"အင္း"
"ရၿပီ အိပ္ၾကမယ္ Babyလည္းပင္ပန္းထားတာဆိုေတာ့"
"ကို "
"ဟင္"
"Baby ကို႔ကိုခ်စ္တယ္"
"ကို လည္းBabyကိုအရမ္းခ်စ္တယ္ေနာ္ 😘😘😘 ဘာမွမေတြးနဲ႔အိပ္ေတာ့ေနာ္ သိခ်င္တာရိွရင္မနက္က်ရင္ေမး"
"အင္း အိပ္မယ္ Babyကိုဖက္ထားေပး"
"အင္း မြ"😘😘😘
မနက္ႏိုးလာေတာ့ ရင္ခြင္ထဲမွာလႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔ Babyေလး
"Baby ႏိုးေနၿပီလား"
"အြန္း ခုနကမွႏိုးတာ"
"ဟင္ ၆နာရီပဲရိွေသးတာ မထနဲ႔အံုးျပန္အိပ္မယ္😘"
" ကိုအိပ္ခ်င္ေသးလိုလား"
"အိပ္ခ်င္လို႔ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး Babyကို ရင္ခြင္ထဲကမထုတ္ခ်င္ေသးလို႔😘"
"☺☺☺"
"Morning Kiss"
"မ်က္ႏွာလည္းမသစ္ရေသးပဲနဲ႔"
"ကို႔ ကိုရြံ႔လို႔လား "
"မဟုတ္ပါဘူး ကို...အင့္.... ႁပြတ္...."
"ျဖည္းျဖည္းလုပ္ပါကိုရယ္ Babyႏုတ္ခမ္းႀကီးလဲျပဳတ္ထြက္ေတာ့မယ္"
"အြန္းပါ ေနာက္တေခါက္ျပန္နမ္းရေအာင္"
"အြန္း......... "
လ်ွာႏွစ္ခုရဲ့ ရစ္ပတ္ေနမႈကလည္း အရိွန္ေလ်ာ့မသြားနမ္းရင္းနဲ႔အရိွန္ေတြတျဖည္းျဖည္းပါလာၿပီး ကြၽန္ေတာ္လက္ေလးနယ္ခ်ဲ့မိေတာ့
"ကို အြန္း....အင္း....."
"ခဏပဲ ေျပာရင္းနဲ႔ Babyလည္းပင္ကိုအရာေလးေတြေပးမိတယ္"
"I love you Baby 😘😘😘"
"ဟင္း "ခုမွႏွစ္ေယာက္လံုးအသက္ကိုလုရႈေနရတယ္
"ကို အိပ္ရာမထခ်င္ေသးဘူး ခဏဖက္ထားခ်င္ေသးတယ္ "
"အြန္းရတယ္ ဒါမဲ့ ညက ကိစၥေတြေျပာျပ"
"ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ Baby ကို႔ရဲ့ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ပါ "
"ဘာကိုေျပာလဲ ခုျဖစ္တာ ကိုနဲ႔မွမဆိုင္တာ"
"မဟုတ္ဘူး Baby အန္ကယ္ထြန္းတို႔ က ကို႔ရဲ CSR Project ကိုလိုခ်င္တာ ပထမ ေမေမနဲ႔ ေျပာတယ္ ကိုနဲ႔သူ႔သမီးကို လက္ထပ္ေပးဖို႔ ေမေမကျငင္းေတာ့ မေဆာင္းရတီ က ကို႔ကိုလာေျပာတယ္ သူကို႔ကိုသေဘာက်ေနတာဆိုၿပီးေတာ့"
"ဟင္ "
"ရႈး😘မြ ခဏေလးကို ၿပီးေအာင္ေျပာမယ္"
"အဲ့ဒါနဲ႔ကိုလည္း သူ႔ကိုျငင္းလိုက္တယ္ ကို႔မွာခ်စ္ရတဲ့သူရိွတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ၿပီးေတာ့သူက ကို႔ကိုေမးတယ္ အဲ့ဒါBabyလားတဲ့ ကိုလည္းဟုတ္တတယ္လို႔ေျပာလိုက္မိတယ္"
😮😮😮
😘😘😘
(ေအးအဲ့မွာ နမ္းေနလိုက္က် ေစါင္RS ေတြစကားေျပာတာေရ႔ွမေရာက္ဘူး)
"အဲ့ေတာ့ သူတို႔က ကို႔ကိုအႏုနည္းနဲ႔မရေတာ့ ကို႔ကို Baby နဲ႔ေျခာက္တာ သူ႔တိုက Babyကိုေဆးေကြၽးၿပီးတျခားတေယာက္နဲ႔ ေပးအိပ္ၿပီးပံုေတြရိုက္ဖို႔စဥ္းစားထားတာ ၿပီးရင္အဲ့ပံုေတြနဲ႔ ကို႔ရဲ့ CSR projectနဲ႔လဲဖို႔လုပ္ထားတာ"
😔😔😔
"မြမြေတာ္ေသးတယ္ ကို႔အခိွန္မွီေရာက္လာႏိုင္လို႔ မဟုတ္ရင္ကိုရင္က်ိဳးရမွာ Babyရယ္ ကို႔မွာစိတ္ပူလိုက္ရတာ ဘာလို႔သူေခၚတိုင္းလိုက္သြားရတာလဲ "
"ဟင့္ Babyလည္းမသိဘူးေလ သူက ပီတိေလးအတြက္အက်ီဝယ္ေပးမို႔လိုက္ခဲ့ေပးပါလို႔ေျပာလို႔ Babyလည္းျငင္းရမွာအားနာလို႔လိုက္သြားတာ လမ္းေရာက္ေတာ့ လူတေယာက္ကားေပၚတက္လာၿပီး အဝတ္နဲ႔Babyကိုအုတ္လိုက္တာ ဟင့္ "
"အြန္းပါ မငိုနဲ႔ေတာ့ ကိုရိွတယ္ေနာ္ 😘😘😘"
"အင္း ဒါနဲ႔ကိုက Babyရိွတဲ့ေနရာကိုဘယ္လိုသိၿပီးေတာ့အခ်ိန္မိွေရာက္လာတာလဲ"
"ေအာ္ အဲ့ဒါက ကို Babyဖုန္းထဲမွာ appတခုထည့္runထားတာ အဲ့ဒါက Babyဖုန္းဘယ္မွာရိွလည္းဆိုတာကို ၾကည့္လို႔ရတယ္ နန္းခင္ေျပာတာ Babyကိုေဆာင္းေခၚသြားတယ္ေျပာတာ ကိုဖုန္းေခၚေတာ့လည္းBabyမကိုင္တာနဲ႔ ကိုခ်က္ခ်င္းတန္းလိုက္လာတာ ၿပီးေတာ့ ယြန္းတို႔ကို လိပ္စာအတိသိရေတာ့ ရဲလႊတ္ခိုင္းလိုက္တာ ကံေကာင္းလို႔ ကို႔ Baby ေလး ေနာက္ကိုမပါပဲနဲ႔ ဘယ္မွမသြားနဲ႔ေနာ္"
"အြန္း ၿပီးေတာ့ေလ ဟီး ကို႔လည္ပင္းမွာ အနီေတြ"
"ညက ေခြးေပါက္ေလးကိုက္တာေလ ဘယ္သူလဲမသိဘူးအရင္တုန္းက ကို႔ကိုလည္း ျပန္လုပ္လို႔ရတယ္လို႔ေျပာတာကို မလုပ္ဖူးလို႔ျငင္းၿပီး ညကက် ကို႔လည္ပင္းကို ဘာထင္ေနလည္းမသိဘူးကိုက္တာကိုက္တာ"
"အင့္ဟာ "စေနတဲ့ လူႀကီးကို ရင္ဘတ္ကိုထုေပးလိုက္တယ္
"အာ့ နာတယ္ေလ Babyရဲ့ အားႀကီးနဲ႔"
"နာသြားတာလား 😔"
"အြန္းနာသြားတာ ဒီထဲက အာဘြားေပးမွေပ်ာက္မွာ"
😏"မြမြမြ ရၿပီးလား"
"ကိုကဘယ္တုန္းက အဲ့ေလာက္နဲ႔ေက်နပ္ဘူးလို႔လဲ လာ"
"အင့္....ႁပြတ္....အင္း..,.."
"ဟူး လူလို႔မနမ္းဘူး ေသေတာ့မယ္ဒီမွာ ဖယ္ေတာ့ ထေတာ့မယ္ ရံုးလည္းတက္ရမွာကို"
"အား Babyက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာကို ကိုလည္းတက္ႏိုင္သေလာက္ေတာ့ ထိန္းတာပဲ အားပါသြားတာေတာ့မတက္ႏိုင္ဘူး မြမြ ကဲလာ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး အိမ္ျပန္ၾကမယ္"
"အြန္း""ျပန္လာၾကၿပီလား သားငယ္လာပါအံုးေမေမဆီကို ဘယ္နားေတြထိသြားေသးလည္း"
"ေမေမ သားဘာမွမျဖစ္ဘူးေမေမ ကိုၿဖိဳးကအခ်ိန္မွီေရာက္လာေတာ့ သားကံေကာင္းသြားတယ္"
"ေမေမမွာညကလည္းေကာင္းေကာင္းေတာင္အိပ္မေပ်ာ္ဘူး အားလံုးကေမေမအပစ္ေတြက ေမေမကကြန္လြန္သြားတဲ့ ကိုထြန္းဇနီးမျမသန္း ရဲ့ေက်းဇူးကိုေထာက္ၿပီး လက္ခံလိုက္မိတတာ သားတို႔အတြက္ အႏၲရာယ္ကို ေမေမကိုယ္တိုင္ဖိတ္ေခၚသလိုျဖစ္သြားတယ္"
"မဆိုင္ပါဘူး ေမေမရယ္ သားလည္းခုဘာမွမျဖစ္ဘူး အေကာင္းတိုင္းပဲ သားအဆင္ေျပတယ္စိတ္မပူနဲ႔ သူတို႔သားကို လက္ဖ်ားနဲ႔ေတာင္မထိရေသးဘူး ကိုၿဖိဳးေရာက္လာတာ "
"ဒါနဲ႔ လည္ပင္းကဟာေတြကပိုမ်ားလာသလိုပဲ ၿဖိဳးသီဟ မင္းကေလးကို"
"ဗ်ာ သားတေယာက္ထဲမဟုတ္ဘူး ေမေမသားငယ္လည္းသားကိုလုပ္ထားတာ ဒီမွာၾကည့္ ေသြးေတာင္စို႔ေနတယ္"
"ကိုၿဖိဳး ခမ်ားေသေတာ့မယ္"
"ဟားဟားသားေရသြားခ်ိဳးေတာ့မယ္ တာတာ့"
"သားငယ္ မင္းသူအႏိုင္က်င့္တိုင္းမခံနဲ႔ေနာ္ၾကားလား ေမေမကိုအကုန္ေျပာလို႔ရတယ္ ၾကားလား"
"ဟုတ္ေမေမ ကိုၿဖိဳးကအမွန္တိုင္းေျပာရရင္ သားအေပၚကို အရမ္းၾကည့္ေပးတယ္ ညကသားေဆးမိထားတာ တကယ္ဆို ကိုၿဖိဳးသားကိုလိုသလိုယူလိံုရတယ္ ဒါမဲ့ကိုၿဖိဳးက သူေစာင့္စည္းရမဲ့ ဝတ္ဝရားကိုလံုးဝေက်ာ္မလာခဲ့ဘူး သူသားအေပၚကို ခ်စ္လည္းခ်စ္သလိုတန္ဖိုးလည္းထားတာသိရေတာ့သားတကယ္ေပ်ာ္ပါတယ္ေမေမ "
"ေအးပါသားရယ္ ေမေမလည္းၾကားရတာဝမ္းသာပါတယ္ ေမေမသားႀကီးအေၾကာင္းကိုသိတယ္ သူကသားကိုေတာ္ေတာ္ေလးကို ေမတၲာသတ္ဝင္ေနတာ ေမေမသိတယ္ ေမေမစိတ္ပူတာက သားငယ္ဘက္ကလက္မခံပဲ သူတဇြတ္ထိုးဆန္ေနမွာကိုပဲ ေမေမစိတ္ပူတာ ခုသားဆီကဒီလိုၾကားရေတာ့ေမေမစိတ္ေအးပါၿပီကြယ္"
To Be Continued
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...