၅ ZG

204 13 0
                                    

ဟူးးးးအလုပ္ကလည္းဒီေန့မွမ်ားလိုက္တာ ခုမွပဲၿပီးေတာ့တယ္ ၆နာရီေတာင္ခြဲေနၿပီ ကေလးကိုအတူတူျပန္ဖို႔ေျပာထားတယ္ေမ့ေနတာ ျပန္မ်ားျပန္သြားၿပီလားမသိဘူး
အျပင္ထြက္ၾကည့္ေတာ့ခံုေပၚေလးမွာေမွာက္ၿပီးအိပ္ေတာင္ေပ်ာ္ေနၿပီ
"ကေလးကေလး ထထအိပ္ျပန္ရေအာင္ကိုမင္းနဲ႔တူတူျပန္ဖို႔ေျပာထားတာကိုေမ့ၿပီးအလုပ္ထဲအာရံုေရာက္သြားလို႔ Sorryပါ"
"အြန္း ကိုၿဖိဳးၿပီးသြားၿပီလား ကြၽန္ေတာ္လည္းေစာင့္ရင္ဘယ္လိုေတာင္အိပ္ေပ်ာ္သြားလည္းမသိဘူး"
(အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ေျပာေနတာခ်စ္စရာေလး အဲ့ပါးႏွစ္ဖက္ေတာ့ဘယ္အခ်ိန္ငါနမ္းမိ အယ္မွားလိူ႔ငါညစ္မိေတာ့မလဲမသိဘူး တကယ့္အသဲယားစရာေလး)
"လာျပန္ၾကမယ္ ကားေပၚေရာက္မွဆက္အိပ္"
"ဟုတ္"
"ေရးပါးပါးျပန္လာၿပီ ပီတိကပါးပါးကိုေစာင့္ေနတာ မန္မန္တူတူစားမို႔"
"ဟာဟုတ္လား လိမၼာလိုက္တာခဏေနာ္ ပါးပါးပစၥည္းေတြသြားထားလိုက္အံုးမယ္"
"ဟုတ္ပါးပါး ပါးပါးကိုမနက္ထဲကမေတြ့လို႔ ပီတိကလိုက္ရွာေနတာ"
"ပီတိေရ ခုအိမ္ျပန္လာတာ မင္းပါးပါးတေယာက္ထဲမဟုတ္ဘူးေနာ္ေဖေဖလည္းပါတယ္ နည္းနည္းပါးပါးေလာက္ေတာ့အဖက္လုပ္ပါအံုး"
"ဟီးေဖေဖကလည္း သားကပါးပါးကိုေတြ့လို႔ေပ်ာ္သြားလို႔ပါ ေဖေဖကိုအဖက္လုပ္ပါတယ္"
"သားငယ္သန္႔ ဒီေန့အလုပ္မွာအဆင္ေျပရဲ့လား သားႀကီးနဲ႔အလုပ္သြားတဲ့လမ္းတူတူပဲလား ကားနဲ႔တူတူျပန္လာတာဆိုေတာ့"
"ေမေမေရလမ္းတူတာမဟုတ္ဘူး ကေလးကကြၽန္ေတာ့Company မွာအလုပ္ဆင္းေနတာ"
"ေအာ္ဟုတ္လား အာ့ဆိုေကာင္းတာေပါ့ညီကိုႏွစ္ေယာက္တူတူသြားတူတူျပန္လို႔ရၿပီ ကေလးကိုအႏိုင္မက်င့္နဲ႔ေနာ္ နည္းနည္းပဲလုပ္ခိုင္း နင္သာမ်ားမ်ားလုပ္"
"ေအာင္မေလးမေျပာေတာ့ဘူး ဘယ္သူကသားအရင္းလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူး တေယာက္ကလည္းလာထဲကေရ႔ွကဝင္လာတဲ့သူမျမင္ဘူးေနာက္ကသူကိုပဲ ပါးပါးနဲ႔ ေမေမလည္းခုဒီတိုင္းပဲအမေျပာေတာ့ဘူးေရသြားခ်ိဳးေတာ့မယ္😏"
"😂😂😂"
"ဟားဟား ေဖေဖစိတ္ဆိုးသြားၿပီ ဟားဟား"
"ပီတိေလး အာဒီတလုပ္လုပ္ပုဇြန္အႀကီးႀကီးထည့္ထားတာရွယ္ပဲအာ"
"အာ...."
"ေကာင္းလားပီတိေလး"
"ဂြတ္ဂြတ္ ပါးပါးရွယ္ပဲ"
"ေအာင္မေလးဖြားဖြားေကြၽးမယ္ဆိုေတာ့မစားဘူးတဲ့ ခုက် ဂြတ္ဂြတ္ေတြရွယ္ရွယ္ေတြလုပ္ေနတယ္ ငါေတာ့သားငယ္ကိုအားနာေနၿပီေရေတာင္မခ်ိဳးပဲနဲ႔ ထမင္းလာဆင္းေကြၽးေပးေနရတယ္ "
"ဟာ ေမေမကလည္းအဲ့လိုမေျပာပါနဲ႔ သားပီတိနဲ႔ေနေနရရင္ကိုေပ်ာ္ေနၿပီ သူသားကိုခ်စ္လို႔ပိုေတာင္ေပ်ာ္ေသးတယ္ ၿပီးေတာ့သားကေရကိုအိပ္ခါနီးမွခ်ိဳးအိပ္တာ ကိစၥမရိွဘူး"
"ေအးပါကြယ္ သားအဆင္ေျပရင္ၿပီးေရာ"
"ဟာစားေနၾကၿပီလား ကို႔ေတာင္မေစာင့္ဘူး"
"မစားပါဘူးဗ်ာ ပီတိေလးကိုေကြၽးေနတာပါ"
"ကို ကစတာပါ ဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္သာစားမေစာင့္နဲ႔"
"ပီတိေလးလာေနာက္ဆံုးတေယာက္ ပါးပါးအႀကီးဆံုးပုဇြန္နဲ႔ ပါးပါးအခ်စ္ေတြထည့္ထားတယ္အက်ယ္ႀကီးဟ အကုန္ဝင္ေအာင္လို႔ အာ"
"ေကာင္းလား နည္းနည္းေလာက္စားခ်င္ေသးလား ေတာ္ၿပီလား"
"ပါးပါးေတာ္ၿပီ ပီတိဗိုက္ေတာ္ေတာ္ျပည့္ေနၿပီ"
"😅 အြန္းအြန္း လိမ္မာတယ္ လာပါးစပ္သြားေဆးၾကမယ္"
"ေမေမ ပီတိေလးကခုေတာ္ေတာ္ေလးေပ်ာ္လာတယ္ေနာ္ မမဆံုးၿပီးထဲကသူၿငိမ္သြားတာ ခုကေလးေရာက္လာမွပဲသူ႔ကိုၿပံဳးၿပံဳးရႊင္ျမင္ရေတာ့တယ္"
"ေအးဟုတ္တယ္ ေမေမလည္းအဲ့ဒါေျပာမလို႔ ပီတိက သန္႔ကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္တာ ပံုမွန္ဆိုသူတစိမ္းကိုစကားေတာင္မေျပာတာ သန္႔ကိုက်ခ်စ္လိုက္တာေျပာမေနနဲ႔"
"ဟုတ္တယ္ေမေမ ေတာ္ေသးတယ္ သန္႔ေရာက္လာလို႔ ကေလးကိုေတာ္ေတာ္ေက်းဇူးတင္တယ္"
"ေအးေအး မင္းလည္းသူ႔ကို သိပ္မစပါနဲ႔ သူ႔မ်ားလည္းငယ္ဘဝကဇာတ္နာခဲ့တာ"
"ဟုတ္သားေမေမသားကို ကေလးအေၾကာင္းေျပာျပပါလားသားလဲေမးမလို႔ခ်ိန္ေနတာ "
"ေအး သူအေဒၚက#$&*(%$@%&((^#@%^"
"ေအာ္လူေတြမ်ားေငြနဲ႔ ပတ္သတ္လာရင္တကယ္အံၾသဖို႔ေကာင္းတယ္ "
"အားလာ သြားၾကမယ္လက္လည္းေဆးၿပီးၿပီပါးစပ္လည္းေဆးၿပီးၿပီဆိုေတာ့အေရ႔ျွပန္သြားၾကမယ္"
"ဟုတ္ပါးပါး"
"သားငယ္လာ ထမင္းစားမယ္ ပီတိကခဏေဆာ့အုန္းေနာ္ဖြားဖြားတို႔ထမင္းစားလိုက္အံုးမယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ဖြားဖြား ပါးပါးလည္းအမ်ားႀကီးစားေနာ္"
"ဟုတ္ပါၿပီဗ်"
"သားငယ္ထည့္စား"
"ဟုတ္ေမေမ"
ထမင္းစားၿပီးေတာ့ပီတိေလးနဲ႔ေဆာ့ရင္း ကဲပါးပါးေရသြားခ်ိဳးလိုက္အံုးမယ္ေနာ္
"ဟုတ္"
(ေအာ္ငါဘဝလည္းေဆြမ်ိဳးအရင္းေတြကအမ်ိဳးမ်ိဳးႏိွပ္ဆက္ေလာက္ ဒီတစိမ္းမိသားစုက် ငါကိုဝိုင္းခ်စ္ေပးၾကတယ္ ေနဖို႔လည္းေပးသလို စားဖို႔လည္းေကြၽးတယ္ အလုပ္ကလည္းပညာေၾကာင့္ရတယ္ဆိုေပမဲ့လည္း သူတို႔အလုပ္ပဲဆိုေတာ့ အလုပ္လည္းေပးတယ္ေပါ့ ငါဘဝရဲ့မိဘေတြၿပီးရင္တကယ္ႀကီးမားတဲ့ေက်းဇူးရွင္ေတြပဲ ေက်းဇူးကိုဘယ္လိုနည္းနဲ႔ရရျပန္ဆပ္မယ္ ဘုရားသခင္ရယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အေမွာင္ဘဝထဲကေနမီးထြန္းေပးခဲ့လို႔😭😭😭 ေရနဲ႔အတူစီးဆင္းသြားတဲ့မ်က္ရည္စက္ေပါင္းမ်ားစြာ ေမေမသားဘဝႀကီးတျဖည္းျဖည္းလင္းပါၿပီလို႔ထင္မယ္ေမေမ😭😭😭)
"ေဒါက္ေဒါက္ ပါးပါးေရအိပ္ၿပီလား"
"ဟင္ပီတိလား ပါးပါးအိပ္ေသးဘူးလာၿပီဘာလို႔လဲ"
"ဟီးပါးပါးကို နမ္းခ်င္လို႔"
"😂 ကယ္နမ္းပါဗ်ာ ဘယ္လားညာလားဘယ္ဘက္ကိုနမ္းခ်င္တာလဲ"
"ႏွစ္ဖက္လံုးအရင္ခ်ီပါးပါး"
"အိုက္ယား ၿပီးရင္ပါးပါးျပန္နမ္းမွာေနာ္ Ok"
"Ok 😘😘"
"လာ ပါးပါးအလွည့္😘😘"

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now