တီတီတီ ႏိုးစက္ေလးကိုပိတ္ၿပီး ကိုၿဖိဳးတေယာက္ ပီတိေလးကိုနမ္းလိုက္တယ္ မမသာရိွရင္သူ႔သားေလးကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္မွာ😔
အလုပ္သြားဖို႔ျပင္ၿပီးေအာက္ဆင္းလာေတာ့
ေမေမက"ကိုၿဖိဳးေရလာ သန႔္မနက္စာလုပ္သြားတယ္ စားၿပီးမွအလုပ္သြားလိုက္"
"ဟုတ္ေမေမ ဒါနဲ႔ အဲ့ကေလးေကာ"
"သန႔္ကအလုပ္သြားၿပီ ဒီေန့ပထမဆံုးစမွာမို႔လို႔တဲ့ ေစာေစာသြားမယ္လို႔ေျပာသြားတယ္"
"ေအာ္ဟုတ္ေမေမအာ့ဆ္ုသားလည္းသြားေတာ့မယ္ ပီတိေတာ့မႏိုးေသးဘူးေမေမ ညကစကားေတြေျပာေနတာသားက္ို သူ႔ပါးပါးအေၾကာင္းေျပာမယ္ဆိုၿပီးေျပာေနတာမရပ္ဘူး မနဲေျပာၿပီး အိပ္ခိုင္းရတယ္ ခုေတာ့မထႏိုင္ဘူးအိပ္ေနတာ သိုးလို႔"
"ေအးပါေအးပါ ဂရုစိုက္သြားအံုး"
အလုပ္ေရာက္ေတာ့ ရံုးခန္းထဲၿပီး Schedule ၾကၫ့္ေတာ့ ေအာ္ဒီေန့ Company ကိုလူအသစ္ေတြေခၚထားတာ သူတို႔နဲ႔ Meeting ရိွတာပဲ
နန္းခင္ကိုဖုန္းဆက္ေခၚလိုက္ၿပီး
"နန္းခင္ လူအသစ္ေတြစံုၿပီလား စံုရင္Meeting စမယ္ "
"ေအာ္ဟုတ္ သူေဌး စံုၿပီရွင့္ နန္းခုပဲ Meeting စဖို႔စီစဉ္လိုက္မယ္"
"Ok"
"အားလံုးပဲ မဂၤလာပါေနာ္ အကိုက Light Company ရဲ့ CEO ပါ"
"ကိုၿဖိဳး"
"ကေလး ကဘယ္လိုလုပ္ အဟမ္း"
"သူေဌးသူက Accountant position အတြက္ေခၚထားတဲ့ သူပါ သူေဌးနဲ႔အသိေတြလားရွင့္"
"ေအးဟုတ္တယ္ ကေလးနဲ႔ေနာက္မွေျပာမယ္ အကိုတို႔ Meeting ေရ႔ွဆက္ရေအာင္"
"အကိုတို႔ခုလူထပ္ေခၚတာက ေနာက္ထပ္ Branch အသစ္တတခုဖြင့္ဖို႔အတြက္လူလ္ု႔လို႔ပါ အာ့ေၾကာင့္ ခုမင္းတို႔က်ရာရာထူးမွာ အကိုေတြအမေတြဆီက သင္ယူၿပီးေတာ့ Branch အသစ္မွာ အေကာင္းဆံုးလုပ္ႏိုင္ဖို႔ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါရွင့္ ဟုတ္ကဲ့ပါသူေဌး"
"ကဲအာ့ဆို Meeting ၿပီးၿပီ ကေလးမင္းခဏေနခဲ့အံုး"
"😈ခမ်ားေသမို႔ ကေလးကေလးလာေခၚေနတာလားဗ်"
"ဟာအလုပ္ရွင္ကိုအဲ့လိုေအာ္ရတယ္လ္ုဘယ္သူသင္ေပးတာလဲ ကေလးမို႔ကေလးေခၚတာကို"
"ကိုၿဖိဳးမေနာက္နဲ႔ဗ်ာ အလုပ္မွာေတာ့ကေလးလီု႔မေခၚပါနဲ႔ဗ်ာ ကြၽန္ေတာ့ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခမ်ားမ်က္ႏွာမပူပင္မဲ့ သန႔္ပူတယ္"
"Ok ok သနားလီု႔ေလ်ာ့ေပးလိုက္မယ္ အာ့ဆိုကိုကဘယ္လိုေခၚရမွာလဲ"
"သန႔္လိုေခၚေလ အဲ့လိုဆိုရတယ္"
"Ok"
"ဟဲ့ယြန္းဒီေန့ေရာက္လာတဲ့ထဲက ဆံပင္ရွည္ရွည္နဲ႔ေကာင္မေလးက Perfect Companyသူေဌးရဲ့သမီးတဲ့သိလား ပံုစံၾကၫ့္ရတာေတာ့အေၾကာႀကီးနဲ႔ပံုပဲ"
"ေအးေနာ္ငါလည္းသူ႔ကိုၾကၫ့္ေနတာ အႀကီးေတြကိုၾကၫ့္တဲ့ပံုစံက တမ်ိဳးပဲ"
"သူကဒီကိုဘာလာလုပ္တာလဲ"
"သူက Foreign ကျပန္ေရာက္ၿပီးေတာ့ ဒီမွာ လုပ္ငန္းသေဘာေလ့လာခ်င္လို႔တဲ့ ေနာက္လေလာက္အလုပ္လာဆင္းမယ္ေျပာတာၾကားတာဘဲ"
"ေအးသူေဌးသမီးဆိုေတာ့လည္းအဲ့ေလာက္ေတာ့ရိွမွာေပါ့ဟယ္"ေန့ခင္းေရာက္ေတာ့
"သူေဌးေန့လည္စာဘာစီစဉ္ေပးရမလဲရွင့္ "
"ရတယ္အျပင္ပဲထြက္စားလိုက္မယ္"
"ကေလးေန့လည္စာအျပင္မွာသြားစားရေအာင္"
😒"အဲ့လိုမေခၚဘာနဲ႔ဆိုမွပဲ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့မွာထမင္းခ်ိဳင့္ပါလားတယ္ဒီမွာပဲစားလိုက္ေတာ့မယ္ ေတာ္ၾကာဒီေန့မွ အလုပ္ဆင္းတာအျပင္ထြက္စားလို႔ေျပာမွာဆိုးလို႔"
"ကိုကဒီ Company မွာသူေဌးပါေနာ္ လာသြားမယ္"
"ခဏေနပါအံုး ကြၽန္ေတာ္ ထမင္းခ်ိဳင့္ေလးယူလိုက္အံုးမယ္ မစားျဖစ္ရင္သေမ်ာစရာႀကီး"
"မင္းဘာစားမလဲမွာလိုက္"
"သန႔္က ခ်ိဳင့္ပါတယ္ေလအာ့ပဲစားမွာကိုၿဖိဳးသာစားခ်င္တာမွာလိုက္"
"မဟုတ္ဘူးေလ ခ်ိဳင့္ထဲကဟာလည္းစား ကိုလည္းစားမွာစိတ္မပူနဲ႔ တျခားထပ္မွာဖို႔ေျပာတာ"
"ကိုၿဖိဳးပဲမွာလိုက္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္ကအျပင္စာသိပ္မစားျဖစ္ေတာ့ဘယ္ဟာေကာင္းလဲမသိဘူး"
"Ok ညီေလးမာလာဟင္း ၁ပြဲ ၾကက္ေၾကာ္၁ပြဲ%#^#&&@%^"
"ဟာအမ်ားႀကီးပဲ"
"စားပါ မ်ားမ်ားစားမွႀကီးလာမွာ ကေလးလို႔အေခၚမခံခ်င္ရင္မ်ားမ်ားစား"
😏😏😏
"ဘယ္လိုလဲ စားလို႔ေကာင္းလား"
"မိုက္တယ္ရွယ္ပဲ ဗိုက္ကိုတင္းေနေရာပဲ😅"
"အာ့ဆိုရံုးျပန္ရေအာင္ ညေနက်တူတူျပန္မယ္ေနာ္ ကိုမၿပီးေသးရင္ခဏေစာင့္ေပး Okလား"
"Ok တာေပါ့ Bus တိုးစီးစရာမလိုေတာ့ဘူး""ေမာင္ေလးနဲ႔ သူေဌးနဲ႔ကအမ်ိဳးေတြလား"
"မဟုတ္ဘူးအမ ကြၽန္ေတာ္က ကိုၿဖိဳးတို႔အိမ္က ခဏေနေနတာ ကြၽန္ေတာ္ျမႇပသနာေလးနည္းနည္းရိွလို႔ ဘာျဖစ္လို႔လဲအမ"
"ေအာ္မဟုတ္ပါဘူး သူေဌးကေတာ္ရံုလူေတြနည္းရင္းရင္းႏွီးႏွီးသိပ္မေနဘူးစကားေတာင္မလို႔အပ္ဖူးထင္ရင္ သိပ္မေျပာဘူး ေမာင္ေလးနဲ႔က် တအားရင္းႏွီးတဲ့ပံုေပါက္လို႔ ေမးၾကၫ့္တာပါ"
"ေအာ္ဟုတ္လား"(ေအာင္မေလးငါ့က လိုက္စေနတာေျပာမေနနဲ႔ 😏)
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...