၁၅🔞

5.4K 85 2
                                    

ကျွန်တော့်နုတ်ခမ်းတွေကိုစုတ်လိုက် ကိုက်လိုက်နဲ့ ကလေးသနားပါတယ်သူတော်တော်ခံရခက်နေတာထင်တယ်
ကျွန်တော်ဘောင်းဘီချွတ်ဖို့လုပ်နေတုန်း ကျွန်တော်လည်ပင်းကို ရန်ရှာလာတယ် ကိုက်လိုက် စုတ်လိုက်နဲ့
ကျွန်တော် Baby ပစ္စည်းလေးကို အတွင်းခံအပေါ်ကနေပွတ်ပေးလိုက်တော့
"အင်း......"
"ဘေဘီကို့ကိုယုံနော် ကိုဘေဘီဘက်ကလက်မခံမချင်းဘယ်တော့မှဘေဘီပေါ် အခွင့်ကောင်းယူမှာမဟုတ်ဘူး ခုကိုလုပ်ပေးမှာကလည်းဘေဘီနေရတာ သက်သာအောင်လို့ပါနော်"
"အွန်း"
ပြောပြီးကျွန်တော် ​Babyနဲ့ နမ်းနေရင်းနဲ့ လက်ကလေးနဲ့ပွတ်ပေးတော့ တချက်ချက် အသံလေးထွက်ထွက်လာတယ်
"ကိုချွတ်လိုက်တော့မယ်နော် "
ပြောလိုက်တော့ ရှက်လို့ထင်တယ်မျက်နှာလေး ဟိုဘက်လှည့်သွားတယ်
ကျွန်တော့လည်း ဘေဘီခံစားနေရတာမကြည့်ရတော့ Babyပစ္စည်းလေးကို ကျွန့တော်ပါးစ်နဲ့ငုံပေးလိုက်တယ်
"ကို ဘာလုပ်လိုက်တာလဲအားးး"
"ခဏပဲ Babyအဆင်ပြေသွားလိမ့်မယ်"
ကျွန်တော်ရှေ့တိုးနောက်ဆုတ်ကစားပေးတော့ ကလေးလည်းအသံတွေမျိုးစုံထွက်လာတယ်
"ကို ဖယ်တော့အာ့ Babyထွက်တော့မယ်"
ကျွန်တော့မဖယ်ပဲရဲ့ ဆက်ပြီးလှုပ်ရှားနေမိတယ် တအောင့်ကြာတော့ Babyရဲ့အချစ်ရည်တွေ ကျွန်တော့် ပါးစပ်ထဲဝင်လာခဲ့တယ် ကျွန်တော်အကုန်လုံးကိုမျိုချပလိုက်တယ်
"ကို ဘာလိုမျိုချလိုက်တာလဲ ဖယ်ပါဆိုတာကို😔"
"Baby you are so sweet 😘😘😘"
"ခဏလေးနော် ကိုလည်းမရတော့ဘူး Toilet သွားလိုက်အုံးမယ်"
"ဟမ် "
ခဏနေတော့ Toiletထဲကနေအသံတချို့ထွက်လာခဲ့တယ်
"အာ့ Babyအာ့ Fuck အာ့......."
ကျွန်တော်အဲ့ကျမှ သဘောပေါက်သွားတယ် ကိုဖြိုးဘာပြောသွားလည်းဆိုတာကို
"Baby နေရတာအဆင်ပြေသွားပြီလား"
"အင်း ကိုရောအဆင်ပြေရဲ့လား"
"ပြေပါတယ် ပြေအောင်လုပ်ရတာပေါ့ ကိုBabyပေါ်မှာအခွင့်ရေးမယူချင်ဘူး"
"အရာရာအားလုံးအတွက်ကျေးဇူးပါကို"
"ကို တို့ဒီမှာပဲအိပ်လိုက်မယ် မေမေကို ကိုဖုန်းဆက်လိုက်မယ်"
"အင်း"
"ရပြီ အိပ်ကြမယ် Babyလည်းပင်ပန်းထားတာဆိုတော့"
"ကို "
"ဟင်"
"Baby ကို့ကိုချစ်တယ်"
"ကို လည်းBabyကိုအရမ်းချစ်တယ်နော် 😘😘😘 ဘာမှမတွေးနဲ့အိပ်တော့နော် သိချင်တာရှိရင်မနက်ကျရင်မေး"
"အင်း အိပ်မယ် Babyကိုဖက်ထားပေး"
"အင်း မွ"😘😘😘
မနက်နိုးလာတော့ ရင်ခွင်ထဲမှာလှုပ်စိလှုပ်စိနဲ့ Babyလေး
"Baby နိုးနေပြီလား"
"အွန်း ခုနကမှနိုးတာ"
"ဟင် ၆နာရီပဲရှိသေးတာ မထနဲ့အုံးပြန်အိပ်မယ်😘"
" ကိုအိပ်ချင်သေးလိုလား"
"အိပ်ချင်လို့တော့မဟုတ်ပါဘူး Babyကို ရင်ခွင်ထဲကမထုတ်ချင်သေးလို့😘"
"☺☺☺"
"Morning Kiss"
"မျက်နှာလည်းမသစ်ရသေးပဲနဲ့"
"ကို့ ကိုရွံ့လို့လား "
"မဟုတ်ပါဘူး ကို...အင့်.... ပြွတ်...."
"ဖြည်းဖြည်းလုပ်ပါကိုရယ် Babyနုတ်ခမ်းကြီးလဲပြုတ်ထွက်တော့မယ်"
"အွန်းပါ နောက်တခေါက်ပြန်နမ်းရအောင်"
"အွန်း......... "
လျှာနှစ်ခုရဲ့ ရစ်ပတ်နေမှုကလည်း အရှိန်လျော့မသွားနမ်းရင်းနဲ့အရှိန်တွေတဖြည်းဖြည်းပါလာပြီး ကျွန်တော်လက်လေးနယ်ချဲ့မိတော့
"ကို အွန်း....အင်း....."
"ခဏပဲ ပြောရင်းနဲ့ Babyလည်းပင်ကိုအရာလေးတွေပေးမိတယ်"
"I love you Baby 😘😘😘"
"ဟင်း "ခုမှနှစ်ယောက်လုံးအသက်ကိုလုရှုနေရတယ်
"ကို အိပ်ရာမထချင်သေးဘူး ခဏဖက်ထားချင်သေးတယ် "
"အွန်းရတယ် ဒါမဲ့ ညက ကိစ္စတွေပြောပြ"
"ကိုတောင်းပန်ပါတယ် Baby ကို့ရဲ့ပေါ့ဆမှုကြောင့်ပါ "
"ဘာကိုပြောလဲ ခုဖြစ်တာ ကိုနဲ့မှမဆိုင်တာ"
"မဟုတ်ဘူး Baby အန်ကယ်ထွန်းတို့ က ကို့ရဲ CSR Project ကိုလိုချင်တာ ပထမ မေမေနဲ့ ပြောတယ် ကိုနဲ့သူ့သမီးကို လက်ထပ်ပေးဖို့ မေမေကငြင်းတော့ မဆောင်းရတီ က ကို့ကိုလာပြောတယ် သူကို့ကိုသဘောကျနေတာဆိုပြီးတော့"
"ဟင် "
"ရှုး😘မွ ခဏလေးကို ပြီးအောင်ပြောမယ်"
"အဲ့ဒါနဲ့ကိုလည်း သူ့ကိုငြင်းလိုက်တယ် ကို့မှာချစ်ရတဲ့သူရှိတယ်ဆိုပြီးတော့ ပြီးတော့သူက ကို့ကိုမေးတယ် အဲ့ဒါBabyလားတဲ့ ကိုလည်းဟုတ်တတယ်လို့ပြောလိုက်မိတယ်"
😮😮😮
😘😘😘
(အေးအဲ့မှာ နမ်းနေလိုက်ကျ စေါင်RS တွေစကားပြောတာရှေ့မရောက်ဘူး)
"အဲ့တော့ သူတို့က ကို့ကိုအနုနည်းနဲ့မရတော့ ကို့ကို Baby နဲ့​ခြောက်တာ သူ့တိုက Babyကိုဆေးကျွေးပြီးတခြားတယောက်နဲ့ ပေးအိပ်ပြီးပုံတွေရိုက်ဖို့စဥ်းစားထားတာ ပြီးရင်အဲ့ပုံတွေနဲ့ ကို့ရဲ့ CSR projectနဲ့လဲဖို့လုပ်ထားတာ"
😔😔😔
"မွမွတော်သေးတယ် ကို့အခှိန်မှီရောက်လာနိုင်လို့ မဟုတ်ရင်ကိုရင်ကျိုးရမှာ Babyရယ် ကို့မှာစိတ်ပူလိုက်ရတာ ဘာလို့သူခေါ်တိုင်းလိုက်သွားရတာလဲ "
"ဟင့် Babyလည်းမသိဘူးလေ သူက ပီတိလေးအတွက်အကျီဝယ်ပေးမို့လိုက်ခဲ့ပေးပါလို့ပြောလို့ Babyလည်းငြင်းရမှာအားနာလို့လိုက်သွားတာ လမ်းရောက်တော့ လူတယောက်ကားပေါ်တက်လာပြီး အဝတ်နဲ့Babyကိုအုတ်လိုက်တာ ဟင့် "
"အွန်းပါ မငိုနဲ့တော့ ကိုရှိတယ်နော် 😘😘😘"
"အင်း ဒါနဲ့ကိုက Babyရှိတဲ့နေရာကိုဘယ်လိုသိပြီးတော့အချိန်မှိရောက်လာတာလဲ"
"အော် အဲ့ဒါက ကို Babyဖုန်းထဲမှာ appတခုထည့်runထားတာ အဲ့ဒါက Babyဖုန်းဘယ်မှာရှိလည်းဆိုတာကို ကြည့်လို့ရတယ် နန်းခင်ပြောတာ Babyကိုဆောင်းခေါ်သွားတယ်ပြောတာ ကိုဖုန်းခေါ်တော့လည်းBabyမကိုင်တာနဲ့ ကိုချက်ချင်းတန်းလိုက်လာတာ ပြီးတော့ ယွန်းတို့ကို လိပ်စာအတိသိရတော့ ရဲလွှတ်ခိုင်းလိုက်တာ ကံကောင်းလို့ ကို့ Baby လေး နောက်ကိုမပါပဲနဲ့ ဘယ်မှမသွားနဲ့နော်"
"အွန်း ပြီးတော့လေ ဟီး ကို့လည်ပင်းမှာ အနီတွေ"
"ညက ခွေးပေါက်လေးကိုက်တာလေ ဘယ်သူလဲမသိဘူးအရင်တုန်းက ကို့ကိုလည်း ပြန်လုပ်လို့ရတယ်လို့ပြောတာကို မလုပ်ဖူးလို့ငြင်းပြီး ညကကျ ကို့လည်ပင်းကို ဘာထင်နေလည်းမသိဘူးကိုက်တာကိုက်တာ"
"အင့်ဟာ "စနေတဲ့ လူကြီးကို ရင်ဘတ်ကိုထုပေးလိုက်တယ်
"အာ့ နာတယ်လေ Babyရဲ့ အားကြီးနဲ့"
"နာသွားတာလား 😔"
"အွန်းနာသွားတာ ဒီထဲက အာဘွားပေးမှပျောက်မှာ"
😏"မွမွမွ ရပြီးလား"
"ကိုကဘယ်တုန်းက အဲ့လောက်နဲ့ကျေနပ်ဘူးလို့လဲ လာ"
"အင့်....ပြွတ်....အင်း..,.."
"ဟူး လူလို့မနမ်းဘူး သေတော့မယ်ဒီမှာ ဖယ်တော့ ထတော့မယ် ရုံးလည်းတက်ရမှာကို"
"အား Babyက ချစ်ဖို့ကောင်းတာကို ကိုလည်းတက်နိုင်သလောက်တော့ ထိန်းတာပဲ အားပါသွားတာတော့မတက်နိုင်ဘူး မွမွ ကဲလာ မျက်နှာသစ်ပြီး အိမ်ပြန်ကြမယ်"
"အွန်း"

"ပြန်လာကြပြီလား သားငယ်လာပါအုံးမေမေဆီကို ဘယ်နားတွေထိသွားသေးလည်း"
"မေမေ သားဘာမှမဖြစ်ဘူးမေမေ ကိုဖြိုးကအချိန်မှီရောက်လာတော့ သားကံကောင်းသွားတယ်"
"မေမေမှာညကလည်းကောင်းကောင်းတောင်အိပ်မပျော်ဘူး အားလုံးကမေမေအပစ်တွေက မေမေကကွန်လွန်သွားတဲ့ ကိုထွန်းဇနီးမမြသန်း ရဲ့ကျေးဇူးကိုထောက်ပြီး လက်ခံလိုက်မိတတာ သားတို့အတွက် အန္တရာယ်ကို မေမေကိုယ်တိုင်ဖိတ်ခေါ်သလိုဖြစ်သွားတယ်"
"မဆိုင်ပါဘူး မေမေရယ် သားလည်းခုဘာမှမဖြစ်ဘူး အကောင်းတိုင်းပဲ သားအဆင်ပြေတယ်စိတ်မပူနဲ့ သူတို့သားကို လက်ဖျားနဲ့တောင်မထိရသေးဘူး ကိုဖြိုးရောက်လာတာ "
"ဒါနဲ့ လည်ပင်းကဟာတွေကပိုများလာသလိုပဲ ဖြိုးသီဟ မင်းကလေးကို"
"ဗျာ သားတယောက်ထဲမဟုတ်ဘူး မေမေသားငယ်လည်းသားကိုလုပ်ထားတာ ဒီမှာကြည့် သွေးတောင်စို့နေတယ်"
"ကိုဖြိုး ခများသေတော့မယ်"
"ဟားဟားသားရေသွားချိုးတော့မယ် တာတာ့"
"သားငယ် မင်းသူအနိုင်ကျင့်တိုင်းမခံနဲ့နော်ကြားလား မေမေကိုအကုန်ပြောလို့ရတယ် ကြားလား"
"ဟုတ်မေမေ ကိုဖြိုးကအမှန်တိုင်းပြောရရင် သားအပေါ်ကို အရမ်းကြည့်ပေးတယ် ညကသားဆေးမိထားတာ တကယ်ဆို ကိုဖြိုးသားကိုလိုသလိုယူလိုံရတယ် ဒါမဲ့ကိုဖြိုးက သူစောင့်စည်းရမဲ့ ဝတ်ဝရားကိုလုံးဝကျော်မလာခဲ့ဘူး သူသားအပေါ်ကို ချစ်လည်းချစ်သလိုတန်ဖိုးလည်းထားတာသိရတော့သားတကယ်ပျော်ပါတယ်မေမေ "
"အေးပါသားရယ် မေမေလည်းကြားရတာဝမ်းသာပါတယ် မေမေသားကြီးအကြောင်းကိုသိတယ် သူကသားကိုတော်တော်လေးကို မေတ္တာသတ်ဝင်နေတာ မေမေသိတယ် မေမေစိတ်ပူတာက သားငယ်ဘက်ကလက်မခံပဲ သူတဇွတ်ထိုးဆန်နေမှာကိုပဲ မေမေစိတ်ပူတာ ခုသားဆီကဒီလိုကြားရတော့မေမေစိတ်အေးပါပြီကွယ်"
To Be Continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now