"သမီးေဆာင္း အေျခေန"
"ဒယ္ဒီ သူက ေစာက္ေျခာက္ႀကီး ဟိုအိမ္မရိွရာမရိွေကာင္ကိုႀကိဳက္ေနတာ သူဟာကိုထိေတာ့ ျပန္ေျပာတာဆိုေျပာမေနနဲ႔ "
"ဒါဆို တို႔အႏုနီးနဲ႔မရရင္အၾကမ္းနည္းသံုးၾကတာေပါ့ ဒယ္ဒီ စီစဥ္ေပးမယ္ သမီးအဲ့ဒီသူရဲ့အထိမခံႏိုင္တဲ့ေကာင္ေလးကိုသာအျပင္ထုတ္ခဲ့"
"ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ ေတာ္ၾကာအမႈေတြဘာေတျြဖစ္ကုန္မွာဆိုးလို႔"
"ဒယ္ဒီ ကိုအဲ့ေကာင္ေလးကို ေဆးေကြၽးၿပီးေတာ့ တျခားတေယာက္နဲ႔ ဓာတ္ပံုယူမယ္ ၿပီးရင္ အဲ့ဒါနဲ႔ CSR Projectနဲ႔လဲမယ္ ၿပီးေတာ့သူ ရဲလဲမတိုင္ရဲေလာက္ဘူး ဓာတ္ပံုေတြ ဒယ္ဒီတို႔လက္ထဲမွာရိွၿပီးဆို သူလႈပ္လို႔ေတာင္ရမွာမဟုတ္ဘူး ဘယ္လိုလဲ"
"မိုက္တယ္ ဒယ္ဒီ ျမန္ျမန္ၿပီးမွပဲ ေဆာင္းလည္းျပန္ခ်င္ေနၿပီ"
"အင္းပါ သမီးလည္းနားေတာ့ မနက္ျဖန္လႈပ္ရွားၾကမယ္ ""Morning Baby 😘"
"အေစာႀကီးပဲ အိပ္မေပ်ာ္လား"
"ဟုတ္တယ္ ရင္ခြင္ထဲမွာလာအိပ္မဲ့ Baby မရိွေတာ့အိပ္မေပ်ာ္ဘူး"
(ေအာ့ေအာ့ေတြ ေစာင္ rsေတြမိုးမလင္းေသးဘူး Roၿပီ😔)
"ကိုဝိုင္းလုပ္ေပးရမလား ေပး"
"ရဒါကို မကိုင္နဲ႔ေတာ့ ကိုလုပ္ခ်င္ရင္ ၾကက္ဥပဲေၾကာ္ေပး ၿပီးရင္စားမယ္"
"Ok အခ်စ္ေတြအမ်ားႀကီးထည့္ၿပီးေၾကာ္ေပးမယ္"😘
"Baby ပါးေတာ့တျဖည္းျဖည္း ပိန္ေတာ့မယ္ထင္တယ္"
😅😅😅At Light Company
"ဟယ္ ငါ့ေမာင္ေလးသူေဌးနဲ႔ ျပန္အဆင္ေျပသြားၿပီနဲ႔တူတယ္ လည္ပင္းမွာ မာကင္ေတြနဲ႔"
"အဟြတ္ အဟြတ္"
"ဟုတ္ပ ယြန္းရယ္ မနက္သူေဌးဝင္လာတာ မ်က္ႏွာက ပုရြက္ဆိတ္ကိုက္မွာဆိုးရတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်ိဳသာေနေရာ"
"အမတို႔ ဘယ္လိုသိ ၿပီးေတာ့သန္႔ကို တမ်ိဳးမထင္ဘူးလား"
"ဟယ္ ေမာင္ေလး အမတို႔ကေအးေဆးပါ ၿပီးေတာ့ေမာင္ေလးတို႔ကိုအေစာထဲကရိပ္မိတယ္
အမဒီမွာအလုပ္လုပ္လာတာၾကာၿပီ သူေဌးကဘယ္သူမွနဲ႔မွ သိပ္ၿပီးရင္းရင္းႏွီးႏွီးေနတာမဟုတ္ဘူး ေမာင္ေလးကိုက် မ်က္စိေအာက္ကအေပ်ာက္မခံဘူး ရံုးခန္းထဲကထြက္ထြက္ၾကည့္ရတာအေမာ"
"ဟုတ္ပရွင့္ဘကြၽန္မက ေရ႔ွဆံုးကေနဆိုေတာ့ အကုန္ျမင္ေနရတာ "
တင္ ^ Baby အခန္းထဲခဏေလာက္ဝင္ခဲ့ပါလား^
ကြၽန္ေတာ္ SMSဖတ္ၿပီးေတာ့ "အမတို႔ ကိုၿဖိဳးေခၚလို႔ အထဲခဏသြားလိုက္အံုးမယ္"
"သြားသြား ခ်စ္ခ်စ္ေခၚေနတာဆိုေတာ့ ေတာ္ၾကာမေန့ကလိုစိတ္ဆိုးသြား ေနာက္ထပ္လည္ပင္းတဖက္ မာကင္ထပ္ေနမယ္😅"
"Baby ဘာျဖစ္တာလဲ မ်က္ႏွာႀကီးရဲလို႔"
"ဟမ္ ကိုဘာမွလည္းမလုပ္ပါဘူး"
"မယြန္းေကာ မနန္းေကာက Baby တို႔အေၾကာင္းသိၿပီး လိုက္စေနတာ"
"😅ေအာ္ Baby ရွက္လာတာေပါ့ ဘာေျပာလိုက္လိုလဲ ကို႔ကိုေျပာ"
"ထားလိုက္ေတာ့ ဘာေျပာမလို႔လဲ ေခၚတာ"
"ေအာ္ထမင္းေစာစားမယ္လို႔ ကို သြားစရာရိွလို႔ ေတာ္ၾကာ Baby တေယာက္ထဲမေန့ကလိုျဖစ္မွာဆိုးလို႔"
"Project ကိစၥပဲလား"
"အြန္း ဟုတ္တယ္ ညေနက်ရင္လည္း ျပန္လာႀကိဳမယ္ စိတ္ခ်"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...