"ကဲဒီကေလးႏွစ္ေယာက္ၿပီးအံုးမွာလား "
"ဟြန္႔ၿပီးၿပီ ပီတိေလး Good night ပါ"
"ဂြတ္ႏိုက္ပါးပါးမြ"
"ၿပီးၿပီေလရၿပီသြားေတာ့"
"ေဖေဖလာေလ"
"ဘက္လိုက္တယ္"
"ဘာကိုလဲ😇"
"ကို႔ကိုက် Good Night မေျပာဘူးေလ"
"ရူးေနလား အိပ္ေတာ့မယ္ ဘိုင့္"
"ဟားဟား ပါးပါးဂြတ္ဂြတ္ ေဖေဖ ခံလိုက္ရၿပီ"
"ရီမေနနဲ႔လာသြားအိပ္မယ္ "
"ခ်ီပါလားေဖေဖ"
"Ok"
မနက္လင္းေတာ့ ထၿပီးေပါင္မုန္႔ၾကက္ဥေၾကာ္နဲ႔ ေကာ္ဖီေလးျပင္ထားလိုက္တယ္
"ဟာကေလးဘယ္အခ်ိန္ထဲကထလုပ္ေနတာလဲ ဝယ္စားလည္းရတဲ့ဟာကို ဝေအာင္မအိပ္ဘဲနဲ႔"
"ဝပါၿပီ အိပ္တာက ဝယ္စားတာေတြကသိပ္မေကာင္းလို႔ေလအာ့ေၾကာင့္ စားၾကည့္ကြၽန္ေတာ္ေၾကာ္ထားတာ"
"Good Good တကယ္မိုက္တယ္"
"ကေလးၿပီးရင္ရံုးသြားမယ္ ကို႔ကိုလွမ္းေခၚလိုက္ ကို႔ခုစာဖတ္စရာေလးရိွလို႔ဖတ္ရင္းေစာင့္ေနမယ္"
"ဟုတ္ ခဏဆိုၿပီးၿပီ ဒါနဲ႔ထမင္းကအျပင္မွာစားမွာလား ကိုၿဖိဳးဖို႔ထမင္းခ်ိဳင့္ထည့္ေပးရမလား"
"ဟင္ ေနလည္စာဘာခ်က္ၿပီးသြားတာလား"
"အင္းေလ"
"ဝါးအာ့ဆိုလည္းတူတူစားမယ္ေလ ႏွစ္ေယာက္စာထည့္လိုက္ေပါ့ ပင္ပန္းေနမွာေပါ့ေနာက္ရက္က်မခ်က္ပါနဲ႔ကိုဝယ္ေကြၽးမယ္ေလ"
"အာမပင္ပန္းပါဘူး သန္႔ကလုပ္ေနက် အားနာမေနနဲ႔"
"အင္းပါကေလးအဆင္ေျပရင္ၿပီးေရာ"
"ဒါနဲ႔ေလ ကြၽန္ေတာ့္ကိုကေလးလို႔ေခၚတာဘယ္ေတာ့ရပ္မွာလဲ"
"မသိေသးဘူး ကိုႀကိဳက္တဲ့အေခၚေဝၚတခုထပ္ေတြရင္ေတာ့ေျပာင္းေပးမယ္ ခုေတာ့ကေလးပဲ "
"မႏိုင္ဘူးခမ်ားကိုတကယ္ဘဲ""ရၿပီကြၽန္ေတာ္ၿပီးၿပီသြားစို႔"
"Ok"
"ကိုၿဖိဳးကားေမာင္းသင္ရတာခက္လား"
"ဘာလို႔လဲသင္ခ်င္လို႔လား"
"သင္ခ်င္တာရယ္လို႔ေတာ့မဟုတ္ဘူးေလ ကိုၿဖိဳးပဲအၿမဲေမာင္းေနရေတာ့အားနာလို႔"
"ဘာမွအားနာစရာမလို႔ဘူး ကေလးက ကားေမာင္းတက္ရင္ေတာင္ကိုကေပးေမာင္းမွာမဟုတ္ဘူး ကိုပဲလိုက္ပို႔ေပးမွာ ဒါမဲ့ သင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုေမာင္းတက္ေအာင္သင္ေပးလို႔ရတယ္"
"😏"
"ေမာင္ေလး ဒီစာရင္းကေလ Amount ဟေနလို႔မေန့ကအမျပတဲ့အတိုင္းတခ်က္စစ္ေပးပါလား"
"ဟုတ္အမ ကြၽန္ေတာ္စစ္လိုက္မယ္အမ"
(စီနီယာအမေတြကအရမ္းသေဘာေကာင္ယတယ္ေသခ်ာလည္းရွင္းျပတယ္ တခုခုခိုင္းရင္လည္းဘယ္ေတာ့မွအေပၚစည္းကမေျပာဘူး ဒီမွာအလုပ္လုပ္ရတာအရမ္းအဆင္ေျပတယ္)
"နန္းခင္အသစ္ေလးေတြအေျခေနဘယ္လိုလဲ"
"ဟုတ္သူေဌးအကုန္လံုးေတာ္ၾကတယ္သူေဌး အႀကီးေတြကိုလည္းရိုရိုေသေသပဲအလုပ္လည္းႀကိဳးစားတယ္"
"Ok ok"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...