၁၇ ZG

240 10 0
                                    

At Light Company
"ဟုတ္ကဲ့ပါ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Companyကို ယံုၾကည့္ၿပီး Project ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါဗ် ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘက္ကလည္း ကြၽန္ေတာ္ဘက္က တင္ျပထားတဲ့အခ်က္ေတြအျပင္ အဖက္ဖက္မွာအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးပါမယ္ ကြၽန္ေတာ္ Comapanyကိုေရြးခ်ယ္ၿပီးလက္ခံေပးလို႔ေက်းဇူးပါဗ်"
"ဟုတ္ကဲ့ခမ် ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘက္က၁ရက္ေန့ဆိုစၿပီး Project runဖို႔စီစဥ္ထားပါတယ္ အေကာင္းဆံုးနဲ႔အျမန္ဆံုးျဖစ္ေစရမယ္လို႔ အာမခံပါတယ္"

"ကဲအားလံုးပဲ Meetingေတာ့မေခၚေတာ့ဘူး ကြၽန္ေတာ္ဟိုတေလာက ေျပာထားတဲ့ Project အသစ္ဆိုတာ ခုအဲ့projectကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ရသြားပါၿပီ ခုပဲဖုန္းဆက္လာတယ္"

"Project ကခုနာမည္ႀကီးေနတဲ့ Companyတိုင္းလိုခ်င္ေနတဲ့ CSR Project ပါ အဲ့ေတာ့ကြၽန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ၿပိဳင္ဘက္ေတြအမ်ားႀကီးထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ Projectကိုရေအာင္ယူခဲ့ၿပီးပါၿပီ အဲ့ေတာ့ ၁ရက္ေန့ကစၿပီးအားလံုး အလုပ္ကိုႀကိဳးစားၿပီး အေကာင္းဆံုးလုပ္ဖို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္"
"ဝါး CSR Project ႀကီးငါတို႔Companyတကယ္ရသြားတာ ဝါးဝါး"
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
"သူေဌးကိုတကယ္ ေလးစားပါတယ္ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္မတို႔အားလံုး Light Companyမွာလုပ္ရတာတကယ္တန္ဖိုးရိွပါတယ္ အၿမဲေလးစားပါတယ္👏👏👏"
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
"အားလံုးေက်းဇူးပါဗ်"
Time Skip
"Baby လက္ကဘာျဖစ္တာလဲ"
"ဟင္ဘာျဖစ္လို႔လဲ"
"ကို႔ကိုလက္ခဏေပး"
"ရၿပီ"
"မဟုတ္ဘူး ကိုအျမင္မွားတာျဖစ္မယ္ ခဏေနာ္ကိုအျပင္ခဏသြားလိုက္အံုးမယ္"
(ဘာေတျြဖစ္ေနတာလဲမသိဘူး ခုလည္းထြက္သြားျပန္ၿပီ)

"ဟုတ္ကဲ့အမ ေသခ်ာေလးလုပ္ေပးပါေနာ္ ကြၽန္ႀကိဳက္ရင္ လက္ထပ္လက္စြတ္လုပ္တဲ့အခါလည္းအမတို႔ဆီမွာပဲ ထပ္အပ္ပါမယ္"
(ဟူးေတာ္ေသးတယ္ လက္စြပ္ကိစၥေတာ့ၿပီးးၿပီ​ေပါလို႔ရၿပီ ေတာ္ေသးတယ္ Babyလက္အတိုင္းသိခ်င္လို႔ အရူးသမိုင္းေရးၿပီးေဘာက္ခ်ီးေတြေျပာခဲ့တယ္ Babyေတာ့ဘယ္လိုက်န္ေနခဲ့လည္းမသိဘူး😂)
📞" Hello Baby"
"အြန္းကို ေျပာ"
"ညေနက်ရင္ Driverနဲ႔ပဲျပန္လိုက္ပါလား ကိုေျပာထားၿပီးၿပီ ကိုညေနအလုပ္ရိွလို႔ Babyအိမ္ျပန္ေနာက္က်ၿပီးမနားရမွာဆိုးလို႔"
"ဟင္ ဟုတ္လား အင္းပါရတယ္ ေအးေဆးလုပ္ Baby Driverနဲ႔ပဲပန္လိုက္မယ္ အိမ္ျပန္အရမ္းႀကီးလည္းမေနာက္က်ေစနဲ႔အံုးေနာ္"
"အြန္းပါ Babyရယ္ခ်စ္တယ္ မြ😘"
"အြန္းအြန္း အာ့ဆိုဒါပဲေနာ္ Babyလည္းအလုပ္တန္းလန္းႀကီးျဖစ္ေနလို႔"
"အြန္း Bye Baby😘"
Time. Skip
📞"Hello"
"Hello ဟုတ္ကဲ့ မဂ္လာပါဗ် ဒီဖုန္းပိုင္ရွင္နဲ႔အသိထင္တယ္ ခမ်ခုဒီဖုန္းပိုင္ရွင္က ဆိုင္မွာမူးၿပီးေမွာက္သြားလို႔ပါဗ် လာေခၚေပးႏိုင္မလားမသိဘူး"
"ဟင္ ကိုၿဖိဳးကမူးၿပီးေမွာက္ေနတယ္ "
"ဟုတ္ကဲ့ခမ် လာေခၚေပးလို႔ရမလား"
"အာ Sorry ရပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္လာေခၚလိုက္မယ္ ဆိုင္လိပ္စာေလးတခ်က္ေလာက္ပါ"
"%#.^&#77"
"ဟုတ္ကဲ့ကြၽန္ေတာ္ခုလာၿပီဗ်"

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now