"သမီးဆောင်း အခြေနေ"
"ဒယ်ဒီ သူက စောက်ခြောက်ကြီး ဟိုအိမ်မရှိရာမရှိကောင်ကိုကြိုက်နေတာ သူဟာကိုထိတော့ ပြန်ပြောတာဆိုပြောမနေနဲ့ "
"ဒါဆို တို့အနုနီးနဲ့မရရင်အကြမ်းနည်းသုံးကြတာပေါ့ ဒယ်ဒီ စီစဥ်ပေးမယ် သမီးအဲ့ဒီသူရဲ့အထိမခံနိုင်တဲ့ကောင်လေးကိုသာအပြင်ထုတ်ခဲ့"
"ဘယ်လိုမျိုးလဲ တော်ကြာအမှုတွေဘာတွေဖြစ်ကုန်မှာဆိုးလို့"
"ဒယ်ဒီ ကိုအဲ့ကောင်လေးကို ဆေးကျွေးပြီးတော့ တခြားတယောက်နဲ့ ဓာတ်ပုံယူမယ် ပြီးရင် အဲ့ဒါနဲ့ CSR Projectနဲ့လဲမယ် ပြီးတော့သူ ရဲလဲမတိုင်ရဲလောက်ဘူး ဓာတ်ပုံတွေ ဒယ်ဒီတို့လက်ထဲမှာရှိပြီးဆို သူလှုပ်လို့တောင်ရမှာမဟုတ်ဘူး ဘယ်လိုလဲ"
"မိုက်တယ် ဒယ်ဒီ မြန်မြန်ပြီးမှပဲ ဆောင်းလည်းပြန်ချင်နေပြီ"
"အင်းပါ သမီးလည်းနားတော့ မနက်ဖြန်လှုပ်ရှားကြမယ် ""Morning Baby 😘"
"အစောကြီးပဲ အိပ်မပျော်လား"
"ဟုတ်တယ် ရင်ခွင်ထဲမှာလာအိပ်မဲ့ Baby မရှိတော့အိပ်မပျော်ဘူး"
(အော့အော့တွေ စောင် rsတွေမိုးမလင်းသေးဘူး Roပြီ😔)
"ကိုဝိုင်းလုပ်ပေးရမလား ပေး"
"ရဒါကို မကိုင်နဲ့တော့ ကိုလုပ်ချင်ရင် ကြက်ဥပဲကြော်ပေး ပြီးရင်စားမယ်"
"Ok အချစ်တွေအများကြီးထည့်ပြီးကြော်ပေးမယ်"😘
"Baby ပါးတော့တဖြည်းဖြည်း ပိန်တော့မယ်ထင်တယ်"
😅😅😅At Light Company
"ဟယ် ငါ့မောင်လေးသူဌေးနဲ့ ပြန်အဆင်ပြေသွားပြီနဲ့တူတယ် လည်ပင်းမှာ မာကင်တွေနဲ့"
"အဟွတ် အဟွတ်"
"ဟုတ်ပ ယွန်းရယ် မနက်သူဌေးဝင်လာတာ မျက်နှာက ပုရွက်ဆိတ်ကိုက်မှာဆိုးရတယ် ပျော်ရွှင်ချိုသာနေရော"
"အမတို့ ဘယ်လိုသိ ပြီးတော့သန့်ကို တမျိုးမထင်ဘူးလား"
"ဟယ် မောင်လေး အမတို့ကအေးဆေးပါ ပြီးတော့မောင်လေးတို့ကိုအစောထဲကရိပ်မိတယ်
အမဒီမှာအလုပ်လုပ်လာတာကြာပြီ သူဌေးကဘယ်သူမှနဲ့မှ သိပ်ပြီးရင်းရင်းနှီးနှီးနေတာမဟုတ်ဘူး မောင်လေးကိုကျ မျက်စိအောက်ကအပျောက်မခံဘူး ရုံးခန်းထဲကထွက်ထွက်ကြည့်ရတာအမော"
"ဟုတ်ပရှင့်ဘကျွန်မက ရှေ့ဆုံးကနေဆိုတော့ အကုန်မြင်နေရတာ "
တင် ^ Baby အခန်းထဲခဏလောက်ဝင်ခဲ့ပါလား^
ကျွန်တော် SMSဖတ်ပြီးတော့ "အမတို့ ကိုဖြိုးခေါ်လို့ အထဲခဏသွားလိုက်အုံးမယ်"
"သွားသွား ချစ်ချစ်ခေါ်နေတာဆိုတော့ တော်ကြာမနေ့ကလိုစိတ်ဆိုးသွား နောက်ထပ်လည်ပင်းတဖက် မာကင်ထပ်နေမယ်😅"
"Baby ဘာဖြစ်တာလဲ မျက်နှာကြီးရဲလို့"
"ဟမ် ကိုဘာမှလည်းမလုပ်ပါဘူး"
"မယွန်းကော မနန်းကောက Baby တို့အကြောင်းသိပြီး လိုက်စနေတာ"
"😅အော် Baby ရှက်လာတာပေါ့ ဘာပြောလိုက်လိုလဲ ကို့ကိုပြော"
"ထားလိုက်တော့ ဘာပြောမလို့လဲ ခေါ်တာ"
"အော်ထမင်းစောစားမယ်လို့ ကို သွားစရာရှိလို့ တော်ကြာ Baby တယောက်ထဲမနေ့ကလိုဖြစ်မှာဆိုးလို့"
"Project ကိစ္စပဲလား"
"အွန်း ဟုတ်တယ် ညနေကျရင်လည်း ပြန်လာကြိုမယ် စိတ်ချ"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...