27.Bölüm

6.1K 634 735
                                    

DİĞER KİTAPTA BAŞLATTIĞIM GELENEĞİ BURADA DA DEVAM ETTİRİYORUM.

HER BÖLÜM BİR İTHAF.

İLK İTHAF; YAŞÇA HEPİMİZDEN BÜYÜK OLDUĞUNU TAHMİN ETTİĞİM BİR ABLAMIZA GİTTİ.

BU BÖLÜM İTHAFI, BÖLÜM YAYIMLANDIĞI ANDA MESAJ ATAN, DEĞERLİ @GamzeAgck YE GELİYOR. CANIM DESTEĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ Kİ VARSIN. ❤️❤️❤️

KİMSE MERAK ETMESİN. YORUMLARINI VE VARLIĞINI EKSİK ETMEYEN, BİZİMLE OLAN HERKESE SIRASIYLA BÖLÜM İTHAFI GELECEK. İSTEMENİZ YETERLİ

ŞİMDİ BÖLÜME GEÇELİM. BAKALIM BEĞENECEK MİSİNİZ? 😉


Drake kollarında ağlamakla gülmek arası hıçkırıklara boğulan kadını göğsüne daha sıkı bastırdı. Şu anda dünya da ondan daha mutlu bir adam olamazdı.

Gena onu seviyordu.

Gena onu seviyordu.

Gena onu, onun Gena'yı sevdiği şekilde mi seviyordu peki?

Aniden elleriyle yüzünü kavrayıp kadının gözlerine bakmasını sağladı. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı attığından, kulaklarının uğuldamasının geçmesi için bir süre beklemek zorunda kaldı.

Sessizliği tuhaf bulan Gena, "Neden, neden bana öyle bakıyorsun Drake?" diye sorunca genç adam ağır ağır yutkundu.

"Az önce beni sevdiğini söyledin."

"E-evet söyledim."

"Pekâlâ, bunu ne zaman fark ettin?"

"Ne demek istediğini anlayamadım."

Gena'nın kızıl kaşları kafa karışıklığıyla çatılmıştı.

Drake bu büyülü anı mahvetmek istemiyordu. Lanet olsun, en son isteyeceği şey, Gena kollarındayken ve onun için ağlarken bu anı mahvetmekti. Ama bilmesi gerekiyordu. Onu neden sevdiğini, yani en azından şimdi, bilmek zorundaydı.

"Beni sevdiğini nasıl fark ettin demek istiyorum. Bana âşık olduğunu yani."

Genç kadın düşüncelere dalınca Drake'in göğsü hissettiği korkuyla sıkıştı. Gena kollarından sıyrılıp topuklarının üzerine oturarak ellerini dizlerine koymuş düşünüyordu.

"Bilmiyorum. Sen nasıl fark etmiştin?"

Drake bir an nefessiz kaldı. Sonra hızla kendini toparlayıp yerde onun karşısında bağdaş kurup oturdu.

"İlk dikkatimi çektiğinde mi demek istiyorsun?"

Gena hevesle başını salarken elinin tersiyle akan burnunu siliyordu.

"Şey, sanırım üniversitenin ilk günü seni kafeterya da Madison'ın yanında kahkaha atarken gördüğüm zamandı." Şimdi de Drake düşüncelere dalmıştı. "Elimde bir yemek tepsisi vardı ve kendime oturacak boş bir yer arıyordum. Sonra insanların arasında güneş gibi parlayan kızıl saçlarını gördüm."

"Turuncu." diye düzeltti onu Gena. "Saçlarım asla şarap kadar kızıl olmadı."

Drake güldü. "Evet turuncu. Ama hayatımda gördüğüm en muhteşem turuncuydu." deyince Gena'nın çillerinin üzeri kıpkırmızı oldu. Drake yüzünde kızaran yerleri öpmek için delice bir istek duydu.

YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin