ÇOK VAKİT KAYBETTİK FARKINDAYIM. COVİD OLDUM ÖNCE SONRA UZUN BİR ARANIN ARDINDAN YENİDEN İŞ HAYATINA ATILDIM.
DOLU DOLU HAYATIMI YOLUNA SOKMAYA ÇALIŞIP, HİÇBİR ŞEYE YETİŞEMEDİĞİM ZAMANLARI YAŞIYOR VE ANLAYIŞINIZA SIĞINIYORUM EFENDİM😔
HER FIRSATTA YAZMAYA VE OKUMAYA GAYRET ETSEM DE 24 SAAT BANA YETMİYOR NE YAZIK Kİ...AMA MERAK ETMEYİN, BU YOLDA AZİMLİ VE KARARLIYIM. SİZİ VE KİTAPLARIMI BIRAKMAYACAĞIM.
BU BÖLÜMÜ TROY VE CORİNE'E ADADIM🥰 NE YAPARSAM YAPAYIM KISA KESEMEDİM. HEM BENCE BÖYLE BİR BÖLÜMÜ FAZLASIYLA HAK EDİYORLARDI.
O YÜZDEN BİR SONRAKİ BÖLÜM NİCK&MADİSON VE GENA&DRAKE OLMASINA KARAR VERDİM. ZATEN İSTESEM DE HEPSİNİ BİR BÖLÜME SIĞDIRAMADIĞIM İÇİN, BİR BAKIMA BÖYLE OLMAK ZORUNDAYDI.
UMARIM OKURKEN KEYİF ALIRSINIZ. YENİ BÖLÜME KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN.
BÖLÜM İTHAFIM SEVGİLİ guledavet
E GELSİN. CANIM DESTEĞİN VE GÜZEL YORUMLARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ Kİ VARSIN🥰🙏❤️HEPİNİZ ÇOKÇA VE KOCAMANINDAN SEVİLİYORSUNUZ
❤️❤️❤️
"Selam. Yalnız mısın?"
Troy başını yemeğinden kaldırdığında, orta boylu yapay bir sarışının tepesinde dikildiğini gördü. Üzerinde beyaz, yakası açık askılı bir tişört ve kot şort, yüzünde ise arsız bir gülümseme vardı. Troy kızı anında tanımıştı.
"Şimdilik öyleyim." dedi lokmasını çiğneyip yuttuktan sonra.
"Harika. O halde oturmamın bir sakıncası yoktur, değil mi?" Genç kız sırıtarak karşısındaki sandalye boş olduğu halde yanındaki oturunca Troy söylediğine anında pişman oldu. Izgaranın başındaki Corine'e doğru bir bakış attı. Corine saldırmaya hazır bir atmaca gibi -kızgın bir atmaca- onları izliyordu.
"Amber Connell." Tokalaşmak için uzatılan eli gönülsüzce sıktı Troy.
"Troy Rupert."
"Aman Tanrım. Aksanın olduğunu fark etmemiştim. Buralı değilsin, değil mi?"
"Avusturalyalıyım."
"Şimdi neden seni bu civarda hiç görmediğimi anladım." Amber oturduğu yerde cilveli bir şekilde kıpırdanarak kalçasını onunkine yapıştırınca Troy rahatsızlığını belli etmek için geri çekildi, ama kız hiç oralı değildi.
"Amerika'ya sık gelir misin?"
"Pek sayılmaz."
Amber arkası kesilmez sorularını art arda sıraladıkça, Troy ilgisizliğini belli etmek için tek kelimelik cevaplar veriyordu ancak belli ki kız işaretleri okumayı pek beceremiyordu. Ya da işine öyle geliyordu. Göz ucuyla Corine'in durduğu yere yeniden baktığında, genç kızın onlara kilitlenmiş bakışlarının öfkeyle kısıldığını gördü. Bu hiç iyi değildi. Amber işleri daha da zorlaştırmadan evvel bir an onu başından def etmeliydi.
Amber, "Bu, Denver'a ilk gelişin mi?" diye sorunca birden dikkat kesildi.
"Aslında bir kaç ay önce de gelmiştim. Annem burada yaşıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)
General FictionBir SageTaylors Romanı... Yakışıklılığını ve çapkınlığını babasından, özel yeteneklerini ve küstahlığını ise annesinden almış olan Nickholas Andersson; Hollywood'un paparazzileri gibi, en ünlü film şirketlerinin de peşinden koştuğu genç aktörlerden...