BU BÖLÜM İTHAFIM DEĞERLİ @gozlukleOkur A GELSİN. CANIM HER BÖLÜM, HER KİTAPTA YANIMDA OLDUĞUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ Kİ VARSIN😘😘😘
Fotoğraf stüdyosu üç ana bölümden oluşuyordu. Duvarları beyaza boyanmış çekimlerin yapıldığı büyük salon, soyunma odası, ki içinde çeşitli kostüm ve aksesuarların bulunduğu iki ayrı bölüm daha vardı ve bir de resimlerin tab edildiği karanlık oda. Drake buraya "Kırmızı Oda" adını vermişti ve dijitale geçiş yapıldığından bu yana amacına uygun olarak kullanılmadığından yakınırdı. Ölümsüzleştirdiğin fotoğrafların suyun içinde yavaş yavaş belirmesini izlemek bambaşka bir zevkti çünkü.
Neyse ki yeni patronu Charlie de onunla aynı kafa yapısına sahipti. Dijital dünyanın bahşettiği nimetlerden faydalanmayı sevmenin yanı sıra eski geleneklere de bağlı biriydi. Drake'in eski patronu karanlık odayı sadece geç saatlere kadar çalıştıklarında dinlenebilmeleri için kullanırdı. Bu yüzden oraya açılabilir küçük bir kanepe, mini bir buzdolabı ve müzik çalar koydurmuştu. Charlie odanın bu halinden pek hoşlanmamış, neyse ki karşı da çıkmamıştı. Onun için işine engel olmadığı süreçte bir sorun yoktu. Kanepe ve diğerleri odada kalmıştı ve şu anda birbirine tutkuyla dolanmış çifte ev sahipliği yapıyorlardı.
İçerisi mantarlı pizza, elma suyu ve buram buram seks kokuyordu. Yanan tek ışık odayı kan kırmızısı bir renge boyuyorken, radyoda hafif bir Ed Sharen şarkısı çalıyordu.
Örtüler kıpırdadı. Tıpkı anne rahmindeki bir çocuğun sağa sola ve yukarı aşağı salınımı gibiydi. İki baş yüzeye çıktığında ter içinde ve nefes nefeselerdi.
Drake her zamanki sevişme sonrası olduğu gibi onunla uzun uzun öpüştükten sonra, "Ben mi abartıyorum yoksa sen bu işte giderek daha mı iyi olmaya başlıyorsun?" diye sordu Gena.
Tanrım bunu nasıl yapıyordu? Nasıl her seferinde seks için bir dünya efor sarf ettikten sonra dakikalarca öpüşecek enerjiyi kendisinde bulabiliyordu?
Drake dudaklarını büzerek kurnazca güldüğünde yüzünü avuçlayarak adamı bu kez meydan okuyarak kendisi öptü. Drake'in öpüşü anında daha tutkulu bir hal almaya başlayınca da ciğerleri oksijen ihtiyacıyla yandığından hızla geri çekildi.
"Bunu bu kadar sık yapmamız sence de biraz sakıncalı değil mi?"
İşte şimdi adamı şaşırtmayı başarmıştı. Merakla bakan gözlerinin üstüne, tüm gece Gena'nın parmakları sayesinde birbirine girmiş olan kahverengi saçları seksi tutamlar halinde dökülmüştü. Hafifçe bronzlaşmış teni loş ışıkta parlıyor, ona bakan gözleri adeta ışık saçıyordu. Gena'nın bakışları kirli sakalının süslediği yanaklarından Drake'in aralık duran seksi dudaklarına
kaydı ve sorduğu soruyu anında geriye alabilmeyi diledi. Bu delilikti ama Tanrım, Gena onu yeniden istiyordu."Neden sakıncalı olsun ki?"
"Bilmiyorum ben...eee...hayatımda hiç bu kadar sık orgazm olduğumu hatırlamıyorum. Yatağın içinde bir yerlere yumurtalıklarımı düşürmüş olabilirim."
Drake başını arkaya atıp gülünce Gena onu dirseğiyle dürttü.
"Hiç komik değil. Yeni patronun Charlie bu odayı kendi kırmızı acı odamız olarak kullandığımızı öğrenirse yalnızca benimkiler değil seninkiler de tehlikeye girebilir üstelik. Katı kuralları olan bir kadın olduğunu söylememiş miydim?"
"Evet öyle demiştim. Stüdyoda alkol ve sigara kullanılmasından ve dağınıklıktan nefret eder. Fakat seks için bir kuralı olduğundan hiç bahsetmedi. Sence neden bu kanepeyi attırmadı dersin?" Drake biri onları duyabilecekmiş gibi sesini bir kaç ton alçaltarak kulağına tahrik edici bir şekilde fısıldadı. "Bazı geceler bu odayı kendi amaçları için kullandığından şüpheleniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)
General FictionBir SageTaylors Romanı... Yakışıklılığını ve çapkınlığını babasından, özel yeteneklerini ve küstahlığını ise annesinden almış olan Nickholas Andersson; Hollywood'un paparazzileri gibi, en ünlü film şirketlerinin de peşinden koştuğu genç aktörlerden...