BU BÖLÜM İTHAFI DEĞERLİ @arzu60600 İÇİN GELSİN.
YANIMDA OLUP HER KİTAPTA DESTEĞİNİ ESİRGEMEDİĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.
VARLIĞINIZ HER GÜN ŞÜKÜR SEBEBİM.
İYİ Kİ VARSINIZ.
"Hey! Mutfakta kim var? Corine?"
"Evet. Buradayım."
"Corine mutfakta mı? Dünyanın sonu gelmiş olmalı."
"Sanırım haklısın."
"Sizi duyabiliyorum."
Gena ve Madison gülüşerek mutfağı salondan ayıran tezgâha doğru yürürken Corine karton kutuları çöp kutusunu tıkıştırmakla meşguldü.
"Evet, bu işte bitti."
"Ne yapıyorsun burada küçük kardeş?"
"Ta daaa!" Corine özenle hazırladığı bardak ve peçetelerden oluşan sofrayı göstermek için kollarını açınca ikili gülümsedi.
"Çin yemeği mi?"
Tavana bakıp, "Teşekkürler Tanrım." diyerek inledi Gena. "Bir an yemek pişirdi diye ödüm koptu."
"Benim de."
Corine kaş çatarak somurttu. "Hey, mutfakta o kadar kötü değilim."
"Tatlım, sen mutfakta ablandan daha kötüsün." diyerek fikrini açıkça belirtti Gena.
Madison itiraz edecek gibi olduğunda ona uyaran bir bakış attı. Sonra da Corine'e dönerek, "Ee? Söyle bakalım. Bize yemek hazırlama zahmetine neden katlandın?"
"Öncelikle yemek değil "Çin Yemeği", dedi parmaklarıyla tırnak işareti yaparak. "Ve de şarap."
"Ve şarap." Gena sırıtarak tekrarladı.
Madison Gena'ya ters ters baktı. "Tamam. Anlaşıldı. Ama neden?"
"Neden şüpheli kıçınızı kaldırıp önce gidip ellerinizi yıkamıyorsunuz. Dışarıdan geldiniz."
"Anne kaz konuştu. Yürü gidelim Maddie." Gena kolundan tutup banyoya doğru çekiştirirken Madison iki parmağıyla önce gözlerini ardından Corine'i işaret etti. Gözüm üzerinde bebek.
Corine karşılığında omuz silkti ve dolapta soğuttuğu şarabı almak için buzdolabına yöneldi.
Bir kaç dakika sonra üçü tezgâhın etrafındaki taburelerde oturmuş kırmızı şarap eşliğinde Çin yemeği yiyordu.
"Tanrım bu tavuklu böreklerin tadı bir harika!" Gena zevkle inledi. "ama sanırım daha fazla yiyemeyeceğim."
"Bende öyle." dedi Madison. "En azından Corine bize bu jestinin nedenini açıklayana kadar olmaz."
"Tanrım. Ne kadar kuşkucusun." dedi Gena.
"Kardeşimi yeterince iyi tanıyorum." Sonra da yemeğin başından beri sessizce oturan genç kıza döndü. "Sorun ne?"
Corine ellerini meşgul etmek ister gibi panikle şarap kadehine uzandı sonra da parmaklarının arasında döndürmeye başladı. "Bir şey olmak zorunda mı? Bugün burs paramın hesabıma yattığını gördüm. Sonra da Drake yemeğe gecikeceğini haber verince kız kıza bir şeyler yaparız diye düşündüm. Bu arada onun hakkını da buzdolabına sakladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)
General FictionBir SageTaylors Romanı... Yakışıklılığını ve çapkınlığını babasından, özel yeteneklerini ve küstahlığını ise annesinden almış olan Nickholas Andersson; Hollywood'un paparazzileri gibi, en ünlü film şirketlerinin de peşinden koştuğu genç aktörlerden...