12.Bölüm

7.4K 764 397
                                    


Madison hiç vakit kaybetmeden asansörü kendi katına geri çıkarttı. Kapılar açılır açılmaz koridora fırladı ve fırtına gibi odasına girdikten sonra kapıyı ardından sertçe çarptı.

Nicholas bir şeylerin peşindeydi. Bunu anlamamak için bir insanın aptal olması gerekirdi. Zaten bu projeyi bu kadar çabuk kabullenmesinin ardında bir şeyler olduğundan şüphelenmişti. Şimdi de dişi West ile baş başa kalmak istediğini belirterek Madison'ı anında başından sepetlemişti.

Odasına girer girmez ilk işi bilgisayarında kısa zamanda oluşturduğu Harold&Fanny West dosyasına ulaşmak oldu. Aile hakkında topladığı bilgilerin içindeki bir şeylere ihtiyacı vardı. Özellikle Nick'in planlarını bozacak bir şeylere.

Baba West; birçok dalda ödül alan en iyi yapımlarda yer almış, zamanının en başarılı aktörlerinden biriydi. Şimdilerde ise altmışlarına merdiven dayamış, zamanının çoğun golf oynayarak geçirmeyi seven zengin bir emekliydi.

Seksenlerde yüz güzeli seçilen Eva adındaki karısıyla, kızı daha okul çağına gelmeden evvel ayrılmışlardı. Harold hovardalığıyla ünlü bir adam değildi. Bu yüzden basın, kısa sürede tekrar evlenmesine hiç şaşırmamıştı. İkinci karısı bir avukattı ve Bianca ile yakın arkadaşlardı.

Harold'ın Bianca ile dostluğu beyazperde yıllarına dayanıyordu. Hatta birlikte peş peşe iki filmde başrolde oynamışlardı.

Aktörlüğü kırklı yaşların ortalarında bırakan Baba West, bundan on yıl önce kuruculuğunu yaptığı Westminster prodüksiyon şirketini kurmuş, okulundan mezun olur olmaz kızı Fanny'i Halkla ilişkiler müdürü olarak yanına almıştı. Ah şu zenginler! diye geçirdi içinden Madison. Ağızlarında hep gümüş kaşıkla mı doğmak zorundalardı.

Sonraki dönem Fanny'nin genel başkanlığını yaptığı şirket, dudak uçurtan yıllık sermayeleri ile milyar dolar bütçeli filmler çekmeye başlayarak her yıl film sektöründe adından hatırı sayılır şekilde söz ettirmeyi başarmıştı.

Fanny, yirmi altı yaşında, çalışmayı sosyal hayattan önde tutan, hırslı, başarılı, bekâr ve hoş bir kadındı. Tıpkı babası gibi medya da aşırılıklarıyla ilgili adına tek bir kötü haber bile yapılmamıştı. Yani, Nick'in tam zıttıydı.

Peki, o halde ondan istediği neydi?

Kadının herhangi bir zayıf noktası yokmuş gibi görünüyordu. Bu da Madison'ın işini giderek zorlaştırıyordu.

Fanny West'in birbirinden şık ve pahalı gece kıyafetleri içinde, babası, birlikte çalıştığı insanlar ve ünlü aktrislerle objektiflere gülümseyerek verdiği zarif pozları hızlıca geçerek biyografisini yeniden taradı.

Genç kadın ayrıca branş olarak medya/televizyon okumuş, üniversiteyi iyi bir dereceyle bitirmişti. Başarılı öz geçmişinde ilgilendiği müzik dalları, hatta çaldığı enstrümanların isimleri bile vardı.

Vay vay vay... Belli ki Bayan West, babasının yolundan gitmiş olmasaymış, iyi bir şarkıcı veya belki söz yazarı/besteci bile olabilirmiş.

Madison elinde tuttuğu Vegas broşürlerine tekrar bakarken planı yavaş yavaş zihninde şekillenmeye başlamıştı. Pek mükemmel bir plan sayılmazdı. Hatta daha iyilerini yaptığı bile söyleyebilirdi. Üstelik bu kez şansa zekâsından daha fazla ihtiyacı olacaktı. Geri kalanı; Madison'ın yaratıcılığına kalmıştı.

En azından bu şekilde bir taşla iki kuş vurma ihtimalim yüksek, diye düşündü. Bir yandan Nicholas'ın dişi West ile ilgili planlarını bozmaya çalışırken, diğer yandan B.B'nin arzu ettiği büyük jesti hayata geçirme fırsatı bulabilirdi. Her halükarda zararda değil kardaydı.

YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin