FİNALDEN ÖNCEKİ SON BÖLÜMDEN HEPİNİZE MERHABA CANLARIM
NE YAZIK Kİ BU TATLI HİKAYEMİZ BİR BÖLÜM SONRA BİTİYOR😔 HÜZÜNLÜYÜM AMA MUTLUYUM DA.
BİR SONA DAHA BERABER GELEBİLMENİN BURUK SEVİNCİNİ YAŞIYORUM
ÖYLE BÖYLE DEĞİL YILDIZ OYUNCU'YA BAŞLAYALI İKİ SENEDEN FAZLA OLMUŞ😱
İNSAN SİZİNLEYKEN ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ HİÇ ANLAMIYOR CİDDEN😊
HEPİNİZE DESTEĞİNİZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM🥰🙏
BU BÖLÜM İTHAFIM SEVGİLİ @NergizAkyol8 E GELSİN
CANIM HİKAYEME DESTEĞİN VE YORUMLARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM🥰
İYİ Kİ VARSIN
❤️❤️❤️Nickholas bir şeylerin ters gittiğinin farkındaydı. Sabırsızlanan kalabalığın önünde sahnenin tam ucunda durmuş ve onun gözlerinin içine bakarak aşkını ilan etmişti. Buna rağmen Madison hiç bir şey yapmıyordu. Her şeyi konuşmuşlardı. Kollarına atılmak için daha neyi bekliyordu? 'Her şeyi değil', dedi içindeki kötü bir ses.
Kaşlarını çattığı ve sessizce her şeyin yolunda gitmesi için dua ettiği sırada arkasındaki hareketliliği hissetti.
"Sahneye böyle izinsiz daldığım için özür dilerim Nick." Barbara'nın sahneye çıkmasıyla kalabalıktan coşkulu bir alkış yükseldi. "Özür dilerim, ama sanırım bir yanlış anlaşılma oldu." diye devam etti Barbara, eliyle alkışlayanları susturarak. "Beklediğiniz kadın ne yazık ki ben değilim."
İnsanlardan hayal kırıklığını andıran sesler yükseldi. Barbara oyunculuğunu sergileyerek hem mahcup hem de memnun görünmeyi başardı. "İnanın beklenen kadın olmayı en az sizin kadar isterdim fakat," göz ucuyla Nick'e baktı. "ben o treni uzun zaman önce kaçırdım."
Bu da neyin nesiydi şimdi? Durumu toparlamaya mı çalışıyordu, yoksa işleri daha da mı karıştırmak istiyordu? Geçmişte yaşadıkları ilişkiyi ortaya dökmenin hiç sırası değildi. Üzerinden çok uzun zaman geçmişti. Nickholas o zamanlar Barbara'ya âşıktı ve birlikte oldukları ilk sene çılgınca bir kararla onunla evlenmeye kalkışmıştı. Fakat belli ki Barbara'nın başka planları vardı. Nickholas'ı asla onun kendisini sevdiği gibi sevmeye hazır değildi. Çünkü Barbara işine âşık kadınlardandı. Yüreğinde başka sevgilere yer yoktu. Tıpkı annesi gibi.
Nick'in bunu kabullenmesi uzun sürmüştü. Yine de bir şekilde Barbara'yı sisteminden atmayı başarmıştı. Şimdi geriye dönüp baktığında tek düşünebildiği ne kadar büyük bir hata yapmak üzere olduğuydu. Barbara'ya âşık olduğunu sanmıştı, ancak Madison'a olan hislerinden sonra aşkın sandığı şeyden çok daha farklı ve anlamlı olduğunu anladı. Barbara onu terk ettikten sonra peşine düşmemiş, onu geri kazanmak için bir şeyler yapmak yerine içine kapanmıştı. Oysa söz konusu Madison olduğunda şu anda bile dünyayı ateşe vermeye hazırdı.
Barbara Nickholas'ın kuşkuyla kısılan gözlerine bakarken, "Doğum günün kutlu olsun Nick." dedi. "Eğer izin verirsen eski günlerin hatırına sana ufak bir hediye vermek istiyorum."
Nick ondan herhangi bir hediye istemiyordu. Tek istediği sevdiği kadının yanına gelmesi ve teklifini kabul etmesiydi. Genç kadın konuşmaya devam ederken Nick'e yaklaştı. Şimdi sahnede yan yana duruyorlardı. Elinde küçük, siyah bir kutu vardı. Kutunun kapağını araladığında içinden Nickholas'ın çocukken severek taktığı bir bileklik çıktı. Maddi değeri yoktu fakat ona Avusturalya'daki günlerini anımsattığı için Nick onu uzun zamandır saklıyordu. Bilekliği Barbara'ya verdiğini bile hatırlamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ OYUNCU (Tamamlandı)
General FictionBir SageTaylors Romanı... Yakışıklılığını ve çapkınlığını babasından, özel yeteneklerini ve küstahlığını ise annesinden almış olan Nickholas Andersson; Hollywood'un paparazzileri gibi, en ünlü film şirketlerinin de peşinden koştuğu genç aktörlerden...