6.

1.3K 74 2
                                    

"Jak už vám jistě tady madam Pomfreyová řekla, není jisté jestli to půjde zvrátit. Pokusíme se vám namíchat nějaký lektvar, ale bude to samozřejmě jeden veliký experiment a nevíme jestli to neudělá více škody než užitku." pronesl Snape a sjel nás přísným podhledem a popošel k našim postelím blíže. "Myslím, že bych se měl dát hned do práce, tady do toho mi odtrhnete pár svých vlasů." podal nám lahvičky. My si utrhli vlasy a podali je v lahvičce zpět. Snape se otočil a mířil ke dveřím. Ještě než odešel pronesl. "O této situaci ještě informuji Minervu a Albuse, pošlu je sem za vámi." po této větě už zmizel z dohledu.

Madam Pomfreyová si odešla dělat svou práci. Vyhledal jsem bouřkově šedé oči "Jak to teď bude, to se budu muset chovat jako to tvoje aristokratické cosi?" zeptal jsem se Malfoye a on se mě snažil  zabít pohledem. "A co jako čekáš... že si nakráčí do Zmijozelské společenky a všem ukážeš tu svou dobrosrdečnost, budeš se na všechny usmívat a pomáhat jim. To tak, mysleli by si, že jsi blázen... ne ty, je to horší mysleli by si, že JÁ jsem blázen... opovaž se to udělat Pottere, já tě varuji!" skoro zakřičel u posledních slov. "No a ty zas neurážej a neproklínej  každého kdo ti stojí v cestě jinak..." nestihl jsem doříct a dnes už poněkolikáté někdo vchází na Ošetřovnu. Bože ať už tohle skončí, připadám si jak v Zoo. Přichází Brumbál s McGonagallovou, oba měli dost ustarané pohledy. "Jak už jsem slyšel od Severuse, tak vaše prohození bude udržováno v tajnosti." začal Brumbál svou řeč po delší době ticha. "Krom vašich přátel to žádný ze studentů neví. Myslím, že pro vás bude těžké hrát toho druhého přede všemi a ve společných prostorech to bude o to horší." sjel nás pohledem a popošel blíže k nám a na chvíli se odmlčel. "Proto navrhuji aby jste sdíleli společnou komnatu." dokončil svůj proslov a mě i Malfoyovi spadla čelist až na zem. "Jak jako společnou komnatu... a nebude to celé škole divný, že najednou 'bydlíme' společně?!" štěkl Malfoy dost nepříjemně. "Vaše spolužáky informujeme o tom, že ty seslané kouzla na vás měli vedlejší účinky a je to pouze k tomu abyste byli v bezpečí a bez zbytečného stresu. Protože pochybuji, že by jste věděli jak mluvit s vašimi spolužáky z opačných kolejích a věděli jaké máte mezi sebou vztahy. A i kdyby jste si to teď řekli, nemyslím si, že by jste si takovéto informace pamatovali a co, byli by to akorát zbytečně problémy pro vás oba, pane Malfoyi" konstatovala  McGonagallová a pohlédla na nás přísným pohledem. I když se mi tenhle plán zatraceně nelíbí, musím kývat na souhlas, mají pravdu, nezvládl bych se bavit s někým koho zrovna nemusím. Jsem docela rád, že Pansy a Zamb- Blaise o nás vědí, určitě se jim chtít nebude, ale párkrát je asi poprosím o pomoc jak se chovat a podobně, když Malfoy nebude poblíž.

Brumbál si zmizel bůh ví kam do hradu a my s Malfoyem už jdeme do 'svých' kolejí zabalit si věci. McGonagallová vede Malfoye do věže, já jdu sám do sklepení. Ještě si pamatuji cestu z druhého ročníku. Venku je dost hezky a ještě teplo tak doufám, že ve společence nikdo nebude. Došel jsem k určité zdi a vyslovil heslo. Prošel jsem a do cesty mi hned skočila Pansy. Vzadu na gauči vidím sedět Blaise a vypadá to že nikdo jiný tu už není. "Pottere co tu děláš, nemáš náhodou ležet?" zeptala se mě výsměšně černovláska. "Jsme už propuštěni a teď uhni jdu si pro 'moje' věci." odbyl jsem ji a strčil do ní, aby se hla. "Co, jak jako pro věci, ty snad odjíždíš?" zeptala se s kapkou naděje v hlase. "Dalo by se to tak říct... stěhujeme se s Malfoyem do vlastní komnaty." úplně ztuhla a tváře jí začali rudnout vztekem. "To nemyslíš vážně, TY budeš spát s MÝM Drcem v jedné komnatě?!" procedila skrz zuby. "Ty si vážně myslíš, že je Malfoy tvůj, jsi dost naivní, nikdy nevypadal, že skáče radostí z toho jak se na něj sápeš." uchechtl jsem se a vydal se hledat jeho věci. Pansy na to nic neřekla a s nasupeným krokem odešla pryč. Blaise to celé sledoval s pobavením a jakmile zmizela z dohledu vybuchnul smíchy. "Tak-to... jsem ne-nečekal!" snažil se říct se smíchem. Nikdy jsem ho neviděl se takto smát, s ním to půjde v pohodě, určitě jestli něco budu potřebovat půjdu spíš za ním než až tou dračicí s plameny místo slov. "Ukážeš mi kde má Malfoy věci?" Blaise jen pokynul hlavou na souhlas a odvedl mě tam.

Už se všemi věcmi jsem byl v pátém patře a čekal na Malfoye a McGonagallovou, aby nám ukázala kde budeme pobývat na dobu neurčitou.

794 slov

Prohozený (drarry) [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat