10.

1.2K 70 2
                                    

Ráno jsem vstal brzy, potichu jsem se vplížil do ložnice, co nejrychleji se oblékl, vzal věci na dnešek a zmizel na snídani. Ve Velké síni jsem překvapivě byl mezi prvními, tak jsem se usadil a nandal si na talíř míchaná vajíčka se slaninou. Za chvíli byla síň plná a já vedl normální konverzaci s Blaisem, který si sedl věděl mě. Na Pansy jsem raději ani nekouknul, Merlin ví jak bych zase dopadl. Můj pohled zabloudil k Nebelvírskému stolu a střetl se s bouřkovými očima. Sledoval mě se zamyšleným výrazem. Rychle jsem uhnul pohledem a rozhořeli se mi tváře. "Draco co ti je, že si tak najednou zrudl?" zeptal se s pobavením Blaise. "Nic závažného... jen mi je horko." a blesku-rychle jsem se skoro rozběhl na první dvouhodinovku Přeměňování. Naštěstí jsem ji neměli společnou s Nebelvírem, ale s Mrzimorem. Nevím co mu mám říct ohledně včerejšku, u Salazara já ho políbil, určitě se mu teď hnusím, když ho políbil kluk a ještě k tomu ho vlastně políbilo JEHO tělo s MOJÍ duši. Co si musí myslet. Určitě až bude mít příležitost tak mě prokleje, ale asi tak aby své tělo nezničil, tak by to nemuselo být tak zlí.

Celý Přeměňování jsem koukal do blba, McGonagallová si toho zřejmě všimla, ale nechala to být, asi mě zatím nechce trápit, když jsem v tak peprný situaci a to ani neví co jsem udělal. Další hodinu jsme měli Jasnovidectví. Trelawneyová si mlela své a já se prolínal, že jsem si tenhle předmět vůbec vybral. Za prvé protože to jsou stejně jen žvásty a za druhé protože ho máme společně se Zmijozelem, jakož to teď momentálně s Nebelvírem. Když přišla k Malfoyiovi zřejmě předpovědět nejbližší smrt. Zasekla se, podívala se na něj a pak na mě, to zopakovala několikrát než pronesla "Vidím, že máte jisté spojení mí milí..." ukázala na nás oba "Stanou se vám velké věci... ty špatné... o ano vidím toho-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit, dělá kruté věci..... ale vidím tu i dobro.... obklopí vás vzájemná láska..... láska, která vás konečně učiní bezstarostnýma a se vším blahem..." dokončila a v očích jí podivně jiskřilo. Já i Malfoy jsme jen ztuhle seděli a koukali na toho druhého. Trelawneyová si mlela zase svoje o tom jaké katastrofy čeká ostatní. Díky moc Trelawneyová, teď jsi tomu Teda pomohla, proč jsi nezmlkla hned u Voldemorta a muselas pokračovat dál?

Po hodině jsem tryskem zmizel, viděl jsem jak se Malfoy snaží ke mě dostat přes zbytek třídy. Naštěstí jsem mu unikl, ale dlouho to už nepotrvá a mi zase budeme o samotě v komnatě. Že bych dneska přespal jinde, třeba ve sklepení s těma hadama.... ne to nepřipadá v úvahu ta dračice Pansy by mě sežrala za živa. Možná komnata nejvyšší potřeby, uvidím, ale do toho harampádí se mi moc nechce.

Měli jsme ještě pár hodin a teď jdeme na oběd. Musím vymyslet co Dracovi říct, určitě se bude vyptávat. A co mu mám říct: 'Promiň, že jsem tě políbil, byla to první věc co mě napadla na to aby jsi se uklidnil' to tak. Napadlo mě spoustu věcí, tohle se mi stávalo mockrát a Ron mě vždy zvládl bez potíží uklidnit aniž by mě musel líbat. Stalo se to jaksi samo. Merline buď při mě, jelikož tohle nepřežiju. Oběd proběhl v klidu, pak jsme měli ještě Bilinkářství a milion úkolů. Místo do komnaty jsem je šel dělat do knihovny. Sedl jsem si do nějakého zapadlého koutku a dělal vše co jsem měl udělat. Potřeboval jsem tu být co nejdéle abych se mu vyhnul.

Zanedlouho si ke mě někdo přisedl. Zvedl jsem zrak a díval se hnědovlásce do očí. Vypadala ustaraně "Harry, jsi v pohodě, jak to zvládáš?" optala se mě "Dobrý zatím to jde, hrát Draca je obtížný, to bys nevěřila jak je náročné si hlídat tvář a nebo si neprohrábnout třeba vlasy, to by mě už definitivně zabil, když vezmu v potaz jak vyšiloval když jsem je po sprše neusušil." uchechtnul jsem se. "Já jen, že dnes si se mu s dost velkým obloukem vyhýbal... a to na Jasnovidectví.... vím, že ta ženská mele nesmysli, ale to jak jste oba reagovali jsem usoudila, že se mezi vámi něco stalo." koukla se na mě zvědavě "Harry, co se mezi vámi stalo?" Vůbec se mi do odpovědi nechtělo "Em... vůbec nic." a zabořil jsem hlavu znovu do úkolů. "No tak, řekni mi to.... vidím jak to v sobě dusíš, uleví se ti." naléhala dál "Dobře, ale Ronovi to raději neříkej." kývla a já se lépe usadil "No v noci mě probudil jak se celý třese, měl noční můru s Voldemortem..... tak jsem ho vzbudil, ale on se nechtěl uklidnit a celý se klepal...... a já v ten moment udělal tu největší volovinu...." odmlčel jsem se, nechci to říct nahlas "Co si mu udělal, že se mu tak vyhýbáš?" podíval jsem se jiným směrem a prohlížel si knížky v regálu a nadechl se "Políbil jsem ho.... a pak jsem se zopakoval na gauč od té doby jsem s ním nemluvil." Hermioně padla čelist až na zem, dlouho nevěděla co na to říct. "Harry... nevěděla jsem, že jsi gay... jak dlouho to trvá?"

"Ehm no... zjistil jsem to minulý rok, tehdy jsem si to nechtěl přiznat a proto jsem to zkusil s Cho, ale nebylo to ono." podíval jsem se na ni a čekal co řekne. "Promiň, asi se ti hnusím." podívala se na mě vyjukaně "Ale prosím tě, vůbec se mi nehnusíš je normální, že se ti líbí stejné pohlaví...jen mě to překvapilo... a teď to bylo ono, no to jak si Malfoye políbil, cítil si u toho něco?" zeptala se a čekala co ze mě vypadne. Zamyslel jsem se nad tím, byl to úplně jiný pocit než když jsem se líbal Cho. U ní jsem nic necítil, žádné motýlí v břiše, prostě nic, ale u Draca to bylo něco úžasného. Celý jsem zrudnul a nebylo třeba slov, Hermioně bylo jasný, že to bylo něco jiného. "Líbí se ti Mal- em Draco? Máš ho rád?" zeptala se mě rošťácky. Zrudl jsem ještě víc "Em.... no jo jako líbí se mi a jestli ho mám rád.... nevím všechno je tak moc rychlé a navíc teď mě musí za to nenávidět, hned jak se mu dostanu pod ruku tak vydechnu naposled, to se spolehni... není možnost, aby byl taky gay." řekl jsem poněkud sklesle.

Regály se trochu pohly a já si všiml jak nějaká zahalená osoba odchází od místa blízko nás. On nás někdo poslouchal, no do prdele, tak to je naposled co se o něčem takovým bavím na veřejném místě. V tuto chvíli bych se chtěl propadnout do země.

1102 slov

Prohozený (drarry) [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat