Když se objevili tak nás McGonagallová odvedla a došla k jednomu obrazu se starým mnichem. "Tady máte komnatu, heslo zní 'rudé jablko', můžete si jít vybalit a prozkoumat prostory, teď mě prosím omluvte musím opravit testy." řekla a vydala se pryč. Řekl jsem heslo a obraz se otevřel. Prošli jsme a ocitli se v prostorné společenské místnosti s velkým krbem u kterého byl dlouhý gauč s několika křesly s konferenčním stolkem. Napravo od gauče byla menší knihovna a stůl s dvěmi židlemi naproti sobě a jedním velkým oknem s výhledem na jezero. Nalevo byli další dveře, které zřejmě mířili od naší ložnice. Vydali jsme se tam a "No to si ze mě dělají prdel... to proč sem dali manželskou postel. Proč mám kurva na tebe takovou smůlu Pottere... nejdřív se nám prohodí těla pak nás šoupnou do jedné komnaty, ale oni si asi myslí, že to už tak nemáme dost podělaný a nasolí nám sem manželskou... já se z toho snad zblázním, co si sakra myslí, že jsme teplý nebo co?!" vybuchl Malfoy jako nějaká hysterka. V místnosti byla obří manželská postel s nebesy od ní vpravo velká skříň až pro tři lidi, na každé straně postele noční stolek s šuplíky a vlevo v místnosti další dveře. Vše v ložnici a ve společence bylo slazeno černo-bíle se zelenými a červenými dekoracemi. Mě je docela jedno jestli je to manželská nebo ne, hlavně, že mám kde spát. Jen jsem nad ním pokrčil rameny a kouzlem si vybalil věci. Když jsem měl hotovo, vzal jsem si černý tepláky, modrý triko s dlouhými rukávy a spodní prádlo, zamířil jsem k posledním dveřím spojenými s ložnicí, hádajíc, že jde o koupelnu. Ha nemýlil jsem se "Jdu se umýt." informoval jsem ho. "Je mi úplně jedno co jdeš děl-... a hlavně nezapomeň použít přípravky na moje vlasy co jsem tam dal, máš to seřazené postupně jak je máš použít a hlavně si přečti jak dlouho to máš nechat působit, pak je nech uschnout kouzlem." dořekl mi návod jak na jeho vlasy. Dostal jsem záchvat smíchu" To... si... ze... mě... děláš... pr-prdel... j-jsi hor-rší jak holka." popadal jsem se za břicho a Malfoy mě jen propaloval pohledem. "Teď si užiješ takovou menší dovolenou, o ty moje se starat vůbec nemusíš, ve sprše opláchni vodou a když chceš tak nanes i šampon a česat se nemusí, stejně to nejde." a s ještě doznívajícím smíchem jsem opustil vykuleného Malfoye sedícího na posteli.
Koupelna byla na můj vkus moc velká, ale nestěžuji si. Napravo byli nějaký skříňky s ručníky, nalevo rozsáhlé umyvadlo, které bylo pokryté všemožnými lahvičkami seřazené do dvou řad. Podle názvů byla jedna řada na tělo a druhá na vlasy. Ať si Malfoy říká co chce stejně to používat nebudu. Za umyvadlem se linulo zrcadlo od země až ke stropu po celé délce zdi. Teď jsem se mohl pořádně prohlédnout. Hmm je až příliš upravený. Na proti dveřím je něco jako menší bazén s několika kohoutky a i sprchou. Na konci místnosti je ještě ulička se záchodem. Svlékl jsem se a ještě jsem se prohlédl v zrcadle. Musím říct, že tělo má jako od boha, nerad to přiznávám, ale u něj bych si dal říct. To jak předtím řekl, že nejsme teplý nebyla tak úplně z mé strany pravda... by byl asi dost v překvapený a možná i vyděšená a znechucený, že já jsem. Z toho jak jsem si to tělo prohlížel mi začal krapet tvrdnout. Úplně jsem zrudl, sakra neříkej mi, že se mi líbí Malfoy, ano má pěkný tělo, ale že by mě vzrušoval? Rychle jsem skočil pod studenou sprchu abych se uklidnil. Po chvíli jsem přepnul na teplou a začal se mýt. Strnul jsem, díval jsem se na své levé předloktí. Jak to, že jsem si toho před chvílí vůbec nevšiml... on je vážně Smrtijed. Sledoval jsem to Znamení zla a nechápal proč by něco takového dělal. Rychle jsem se osprchl, oblékl a ani si vlasy neusušil.
Vyšel jsem z koupelny a upřel na Malfoye zrak, otočil se na mě ve stále stejné pozici a jak mě uviděl se zamračil "Neříkal jsem ti snad, že ty vlasy máš vysušit a určitě si úplně ignoroval mé pokyny jak se o ně sta..." utl jsem ho a začal svoje "Ty raději mlč, téma ohledně vlasů už nechci slyšet." zavrčel jsem na něj a on se na mě jen pohrdavě podíval a otevíral pusu, že chce něco říct, předběhl jsem ho "Ještě jsem nedomluvili... můžeš mi laskavě vysvětlit co seš to za debila a musel ses přidat k ještě většímu debilovi?!" štěkl po něm a čekal co na to řekne, trochu znervózněl "Nevím o čem to mluvíš." snažil se hrát nevědomého. "Tak já ti to rád připomenu..." vyhnul jsem si rukáv na levé ruce "... Smrtijede." Dořekl jsem větu a viděl jak Malfoy je bledší než je u 'mého' těla zdrávo.
809 slov
ČTEŠ
Prohozený (drarry) [DOKONČENO]
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy si špatně řečenými kouzly prohodí těla. -Při jaké příležitosti se jim to stane? -Jak se s tím vyrovnají? -Budou takto napořád nebo se prohodí zpět? -Stane se mezi nimi něco víc než jen prohození těl? -Jak se daná situace...