29.

826 46 0
                                    

Od našeho otevření magických jádrech uběhli tři měsíce. Zjistili jsme, že už kvůli tomu v podstatě nefungují naše hůlky a tak využíváme bezhůlkovou magii, ve které jsme díky tomu spojení opravdu dobří až i Snape musel vyvalit oči.

Ohledně dalších Viteálů jsme nikam moc nepokročili, ale Snape tak nějak tuší, že to bude mít ve vlastnictví možná Bellatrix. Jelikož jsem jim pověděl o tom, že Dracův otec měl deník tak mě napadlo, že nemusí být jediný komu něco svěřil a Bellatrix se zdá být Voldemortovi až moc věrná, jak jsem slyšel. Snape to na další schůzi Smrtijedů chce nějak potvrdit. Pokud by tak bylo měli by jsme konečně další kus problému za sebou. Domnívá se, že by mohlo jít buď něco co patřilo rodině Raddelových nebo relikvie zakladatelů Bradavic. Jelikož medailon je obojím tak nevíme jistě.

"Ty to zase čteš?!" řekl spíše naštvaně Draco. Zase jsem měl v ruce tu knihu o našem prohození. Už jí mám třikrát celou přečtenou, krom té pasáže o naší situaci tu čtu skoro pořád. Pořád nedokážu pochopit jak se to mohlo stát. Nejde mi to do hlavy, podle mě je to nesmysl, ale přesto se nám to stalo, podle mě je to divný i v kouzelnickém světě, hlavě nechápu tu část se spojením. Proč se musí stvrzovat zrovna sexem? Jako s Dracem mi to nevadilo, bylo to úžasný, jenže co kdyby se to prohození stalo s někým jiným.... třeba... ooo Merline jen to ne, ještě že se to nestalo třeba se Snapem nebo Hagridem či Brumbálem ouh... nebo s Voldemortem, bleh. Ten by se myslím dobrovolně zabil než být se mnou a já taky, mít něco intimního s někým takovým....bleh....zlatý Draco, osude jak já ti za něj děkuji. "Harry, vnímáš?" zazněla mi Dracova slova v hlavě "No... co, říkal si něco?" jen protočil očima a majzl mě po hlavě knihou co držím. "AU, tos nemusel." mnul jsem si podrážděné místo "Doufám, že tě to aspoň taky bolelo." dal do toho docela sílu, mám dojem, že to taky cítil. Ušklíbl jsem se "Co si Teda říkal?" a prohrábl mu vlasy, zaškaredil se "Že je už Severus zpět a skutečně si myslí, že má tetička něco v trezoru a-"
"Počkej, tys řekl v trezoru... to jako u Gringottových? Tam nemáme možnost jak se dostat." řekl jsem zklamaně "Kdybys mě nechal domluvit tak zjistíš, že to půjde..." vytáhl z kapsy lahvičku s vlasem "...vidíš tohle, to je vlas Bellatrix a díky Mnoholičného lektvaru se za ní přestrojíš." vykulil jsem oči "Co, proč musím být ta šílená ženská zrovna já?"
"Protože si tu minule dřepěl, tak ať si taky já užiju chvíli tý srandy." ušklíbl se "Jak se tam ale dostaneme, Mnoholičný lektvar prohlédnou a klíč od jejího trezoru fakt nemám."
"Neprohlédnou, Severus jí ukradl hůlku i šaty a pozměnil paměť. Momentálně hledá jednoho skřeta co mu dluží život, tak by nám mohl trezor otevřít." řekl vítězně Draco "A proč nemůžeš být Bellatrix ty? Je to tvoje teta a určitě víš jak se chová, víc než já." začal jsem se usmívat, mám dojem že jsem to vyhrál, vážně se mi nechce pít tu odpornou věc. "To zvládneš." řekl jen a poplácal mě po zádech na povzbuzení, úsměv mi spadl "Fajn, ale jestli ten Viteál skutečně získáme, tentokrát si ho znič sám, mě dva bohatě stačili." a s tímto jsem debatu ukončil.

Knihu jsem dal zpět na svoje místo, takže do kouta místnosti. Odkráčel jsem do kuchyně a vytáhl vajíčka "Draco uděláš mi míchaný vajíčka..." Draco se usmál a kráčel si to s napřaženou rukou ".... po mudlovsku?" dokončil jsem větu a on se zastavil v pohybu a zkřížil si ruce na hrudi "Ani náhodou, poprvé a naposled mi to stačilo pokud chceš vajíčka ode mě tak jedině kouzly, jinak si je dělej sám." řekl celkem uraženě. Přišel jsem k němu a objal ho "Ale zlato~ nedělej uraženou slepici, vždyť jen žertuju, vím že to nemáš rád, ale rád tě škádlím." dal jsem mu pusu na nos a obrátil se k připravené pánvi, která se mi tam odlevitovala "Neříkal si náhodou po mudlovsku."
"Já řekl vařit po mudlovsku, tohle jsem si jen připravil." konstatovat jsem s úsměvem, Draco se ke mě tedy přišoural a objal mě zezadu, hlavu položil na rameno a přimáčkl se "Dávej bacha, bude to prskat, tak aby jsi včas utekl." smál jsem se a on mi zaryl obličej do zad "Tady se mi nic nestane, když si můj štít."
"Ehuu... mluvte víc sladce a já se rozteču, bůh ví co se dělo, když jsem tu nebyl a říkat mi to rozhodně nemusíte, tohle mi sledovat stačí." odfrkl si právě příchozí Snape, ten taky musí všechno zkazit "Až se domazlíte probereme plán na tu krádež, vy Pottere to jistě už víte, že se Draco přemění na Bellatrix a to další." otočil jsem hlavu na Draca stále zarytého v mích zádech "Neříkal si náhodou, že to JÁ budu muset pít ten sajrajt a dělat ženskou." Draco se trochu napl "No možná jsi špatně slyšel, he he."
"Já ti dám špatně slyšel, pěkně si to vypij sám" a podrbal ho na hlavě, tím mu ještě víc zničil jeho účes co dělal tak dvě hodiny, nevím proč pořád na ty vlasy nanáší tolik gelu, takhle mu to sluší víc "Nechávej si takhle ty vlasy, s tím si víc sexy než normálně." a úchylně jsem se zašklebil.

890 slov

Prohozený (drarry) [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat