26.

996 54 8
                                    

Po jídle jsem vše nechal umýt kouzlem a zalezl za Dracem do ložnice. Ležel a něco si četl. Přilezl jsem k němu a přitulil se. Začal jsem mu líbat krk, šlo poznat jak se snaží krotit, ale přesto to nedokázal dlouho vydržet "Ah~ Harry... co děl-mhh" olízl jsem mu ucho "Chci tě~" řekl jsem laškovně a vzal mu knihu z ruky. Povalil jsem ho pod sebe a vyhrnul mu tričko. Začal jsem mu laskat bradavky. Jak jsem byl na něj přimáčklý jsem cítil, že se mu dole dělá menší problém "Ale~ že by tu byl už někdo nadržený~" a stáhl mu boxerky, chytl jsem jeho chloubu do ruky a začal ho mučit "Ha~ah~rry, ta-khle se ni-kdy ne-neuděl-ám." řekl ztěžka. Toto má na něj takový vliv? Dobře nebudeme ho trápit. Sehnul jsem se a pohltil ho do úst. Slastně zaklonil hlavu a já mu ústy dělal dobře. "Harr~mhh... j-á už bu-" nedořekl a zaplnil mi hrdlo. Vše jsem spolkl, nahnul jsem se k němu a políbil ho, tím jsem mu dal zbytek jeho samého.

Trochu se zakabonil a já se opět stáhl a roztáhl mu nohy. Naslinil jsem si prsty a jedním jsem do něj vnikl. Pomalu jsem s ním hýbal a přidával další prsty. Když jsem usoudil, že je připravený dostatečně, vytáhl jsem je a sundal si kalhoty i s boxerskmi. Nahnul jsem se pro polibek a pomalu do něj vnikal. V obličeji měl mírnou bolest. Sám jsem cítil, že ho to ještě bolí, chvíli jsem tedy počkal, ale dlouho se neudržel a vrazil ho tam celého "Mahhhah~ Ha-harr-y poč-" nedořekl a prohnul se v zádech, našel jsem to místečko slasti. Zašklebil jsem se a začal pomalu přirážet, Chajdou se nesly vzdychy nás obou.

Na chvíli jsem přestal a vystoupil z něho. Otočil jsem ho na bok, jednu nohu dal na mé rameno a opět do něj prudce přirazil, dostal jsem se ještě hlouběji "Ahh~ Ha-rr-y~" vzdychal mé jméno a já do něj tvrdě přirážel a do tempa honil jeho ztvrdlý penis. Opět se udělal a stáhl se okolo mě, stačilo ještě pár přírazů a naplnil jsem jeho nitro. Vystoupil jsem z něho a vyčerpaně hmátl po hůlce, abych nás mohl vyčistit. Poté jsem Draca jen objal a upadl do spánku.

Ráno jsem se cítil skvěle. Vzbudil jsem se dřív než Draco a i já cítil jeho bolesti. Draco mě asi seřve až se vzbudí. S úsměvem jsem si dal rychlou sprchu a vydal se udělat snídani. Zarazil jsem se ve dveřích. U stolu seděl Snape s kávou a toustem a četl si Denního věštce. Pozvedl na mě pohled "Příště až se rozhodnete si užít... použijte tišící kouzlo, byli jste slyšet i v lese." řekl posměšně a usrkl si z hrnku. Zrudl jsem a mlčky udělal snídani mě i Dracovi. Usedl jsem naproti Snapovi a tiše jedl. Po chvíli se z vedlejší místnosti ozvala rána "HARRY POTTERE, PŘÍSAHÁM ŽE TĚ ZABIJU... TAKHLE DO MĚ PRCAT NEBUDEŠ ROZUM-... o S-severus-si... ty t-tu si ta-taky?" řekl teď už v rozpacích nahý Draco. "Zlato~ vezmi si nejdřív kalhoty než sem napochoduješ." tetelil jsem se na něj. Zrudl a jak naprcaný kačer zmizel v ložnici.

Vrátil se s vážným výrazem "Tohle si s tebou ještě vyřídím!" propálil mě pohledem a usadil se věděl mě. Trochu se zakroutil jak mu to bylo nepříjemný "Co, že tu jsi tak brzy ráno Severusi?" optal se ho. "No já přišel už včera večer a moc dobře jsem se nevyspal, ve vedlejší místnosti byli dost hluční lidé." podal výsměšně a oba jsme opět zrudli, to už ale dělá naschvál. "Proč tu teda jste?" zeptal jsem se netrpělivě "Vím kde je další Viteál... nachází se v jedné mořské jeskyni a potřebuji od jednoho z vás asistenci... " podívali jsme se na sebe s Dracem "... a asi vezmu tebe Draco... a vy Pottere zůstaňte tady a raději ani nevycházejte, pro všechny případy vám tu nechávám přenášedlo co vás zanese na bezpečné místo, kdyby se něco tedy dělo nejdříve informujte Draca pomocí myšlenek." dořekl, přenášedlo byl menší stříbrný klíč se zeleným hadem, heh zmijozel se vším všudy. "A pane, jak chcete pak ten Viteál zničit?" otočil se na mě a vytáhl nějaký malý předmět z kapsy, hůlkou ho zvětšil. "Tímto, jak vidíte toto je meč Godrica Nebelvíra, díky vám jde použít na zničení Viteálů-" skočil jsem mu do řeči "Jak díky mě?" Snape protočil očima "U Salazara Pottere, nechte mě domluvit! To jak jste zabil toho baziliška, tak ten meč vstřebal ten jed." popadl Draca a vyšli spolu ven, tam se za ochrannou bariérou přemístili.

771 slov

Prohozený (drarry) [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat