"... Malfoyi?.... Pottere? Co tu u Merlina děláte, všude vás hledají. Tady nemůžete být!" řekla přísně McGonagallová, ale hned na to se jemně usmála
"Ráda vás oba vidím. Rychle do mého kabinetu než vás někdo uvi..." pronesla v moment kdy se otevřeli první dveře učebny. Ani jsme s Dracem nestihli zareagovat a McGonagallová nás proměnila v něco malého.Když jsme dorazili do jejího kabinetu proměnila nás zpět a odhlučnila místnost. "Tak, co děláte v Bradavicích? Vy-víte-kdo vás hledá po všech čertech a vy se mu sem rovnou naservírujete!" usedla do volného křesla, vyčarovala další dvě a pokynula nám aby jsme usedli. Učinili jsme tak a obrátila se na Draca "Co vás to napadlo se sem v tuhle dobu vracet, Pottere?" Draco na ni trochu vyjeveně hleděl, když mu to došlo "Paní profesorko, my s Harrym už máme prohozená těla zpět. Pár dní po Silvestru jsme na to přišli z jedné knihy." pověděl Draco s mírným rumělcem na tváři. "Oh, skutečně? To je skvělá zpráva, ale mě teď zajímá co tu děláte."
Pověděli jsme jí jak nás Snape začal skrývat a že hledáme Voldemortovi Viteáli aby jsme ho jednou pro vždy zabili. A jeden z Viteálů se právě nachází v Bradavicích. "Hmm... chápu, takže Severus vás celou dobu chrání? A já si myslela, že je přívrženec vy-víte-koho a dělá mu hlavního poskoka." v ten moment jako kdyby věděl, že je o něm řeč, vstoupil bez zaklepání dovnitř Snape "Minervo, mám problém. Přivedl jsem sem Draca a Harryho a nevím kde js..." zarazil se jak nás spatřil, po chvíli hrobového ticha přibouchl dveře a vybuchl "Neříkal jsem vám dvěma, že ihned jak vyjdete z komnaty, máte jít hned za mnou!"
"Uklidni se Severusi, máš být rád, že jsem je našla zrovna já a ne žádný z těch odporných Smrtijedů! Zrovna jsem hlídkovala ve druhém patře, když jsem viděla jak nějaký chlapec otvírá zevnitř dveře od dívčí umývárny co je mimo provoz." ucedila a mě teď něco docvaklo "Od kdy mi říkáte Harry a ne Pottere?" pronesl jsem směrem k Snapovi. Ten si prohrábl jeho věčně mastné vlasy a podíval se na Draca. "Mno... em... vím kde je a jak vypadá další Viteál." zamluvil svou odpověď a přešel na jiné téma
"Je to diadém Roweny z Havraspáru. Momentálně se nachází v komnatě nejvyšší potřeby, takže hodně štěstí. My s Minervou musíme na další vyučování, za dvě minuty tam máme být." v tom se s kývnutím McGonagallová zvedla z křesla a odešla se Snapem pryč.Jakmile začala další hodina jsme se společně s Dracem dostali do sedmého patra ke komnatě nejvyšší potřeby.
Zde to bylo stále stejný, na rozdíl od zbytku Bradavic. Prohrabovali jsme se vším možným, až jsem si chvíli mysleli, že tady není. Když najednou za mnou přišel Draco s malou krabičkou a potutleným výrazem. "Mám to." zaradoval se, otevřel krabičku a podal mi obsah. Skutečně to byl diadém který jsme hledali "A chci tě ještě upozornit, že ho tentokrát ničíš ty, Harry."
Nesouhlasně jsem se zakabonil, ale neprotestoval. Vzal jsem zub z kapsy a vší silou udeřil do diadému. V ten moment se z něj vylezla jakoby černá hmota co se na mě snažila shodit vše v jejím dosahu. Zaštíťoval jsem se a uslyšel ohromnou ránu zaznívající z venku. "Co to bylo?" ozvali jsme se s Dracem na stejno a trhli sebou při další raně, kdy popadalo i pár věcí v komnatě.
Opatrně jsme vylezli z komnaty a chodbami vládl zmatek. Všichni vylezli z učeben a s panikou běhali všude. Ti kteří mě zahlédli, na mě vyděšeně ukazovali a mířili tryskem pryč. S Dracem jsme z oken viděli na okraji zapovězeného lesa spoustu lidí v černých habitech jak útočí na hrad. "Pottere, Draco.... tady ještě, pojďte rychle za mnou. Temný pán se nějak dozvěděl že tu jste a teď útočí na hrad, musím vás někam rychle schovat a pak..." přerušil jsem Snapa a vraždil ho pohledem "Nebudu se schovávat, teď už ho máme skoro mrtvého. Nemůžu teď utíkat... musím ho porazit... lepší příležitost nemáme a..."
"Vždyť ani nevíte co je jeho poslední Viteál, krom jeho a v-... no však vy víte čeho." rychle se podíval na Draca, ten to však nezaznamenal "Poslední je ten had. Párkrát se mi o tom zdálo, jen jsem vám to neřekl, jak Voldemort mluví ke svému hadovi 'Nagini, vypadá to, že Harry přišel na Viteáli, později tě musím někam schovat', asi si to neuvědomil jelikož, když jsme s Dracem byli ještě prohození, Draco ho dokázal blokovat, což já nedokážu s takovým efektem a neví tak, že já ho opět mohu v některých případech slyšet." dokončil jsem svůj monolog s tím, že jsem to celý utnul a chtěl pokračovat v cestě, Draco i Snape vypadali z mého proslovu mírně zaskočení.787 slov
ČTEŠ
Prohozený (drarry) [DOKONČENO]
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy si špatně řečenými kouzly prohodí těla. -Při jaké příležitosti se jim to stane? -Jak se s tím vyrovnají? -Budou takto napořád nebo se prohodí zpět? -Stane se mezi nimi něco víc než jen prohození těl? -Jak se daná situace...