Bylo mi nepříjemně, zase ležím a bolí mě celé tělo, už trochu vnímám, ale nemůžu se hnout ani otevřít oči či promluvit, jen ztěžka dýchám a poslouchám. Někdo přišel do místnosti, přibližuje se, je jich víc asi dva, že by Draco a Snape? Doufám, že oni, teď bych se proti někomu neubránil "Jak dlouho to ještě potrvá Severusi... už tu leží druhý den, mám o něj strach co když mu ten Viteál ublížil.... nebo snad samotný Temný pán, u Salazara... co když ho teď zabíjí před mýma očima a já si toho nevšiml?" slyšel jsem jak začal Draco brečet u mé hlavy "Bude v pořádku Draco, jen to na něj bylo moc fyzicky i psychicky... sám si mi říkal, že cítíš kolik bolesti musel snést a i když jsou vaše magické jádra spojená a zesílená, ještě to neumíte ovládat, ta síla tam někde je a až ji najdete něco takového se stěží bude opakovat, chce to jen cvik." dokončil Snape a přiblížil se ke mě. Ucítil jsem magii jak proudí mým tělem... co to je, co mi to dělá? "Přestaň, tohle ho bolí!" vykřikl Draco a zprudka se postavil až spadla židle na níž zřejmě seděl. "Jestli chcete zesílit co nejdřív, musím vám vaše jádra otevřít, přijít na to sami by mohlo trvat i několik let a teď když je v bezvědomí je nejlepší možný způsob... tebe za chvíli uspím aby to tolik nebolelo, ale jakmile to bude hotové budete mnohem silnější." řekl Snape a zesílil, byla to neskutečná bolest, to na mě používá Cruciátus? Nebo si vymyslel vlastní kouzlo mučení? Kdyby to šlo svíjím se bolestí a řvu z plných plic.
Konečně to ustálo a já už necítil žádnou bolest, ale spíš teplo co se mi rozlévá od hrudi do celého těla, i když to došlo až ke konečkům prstů, stále to teplo přetrvává. Mé tělo už nebylo ztuhlé a já po delší době otevřel oči... a zase je zavřel, zabiju toho kdo nezatahuje okno, vždyť budu víc slepý než už jsem. Opět jsem otevřel oči a pootočil hlavu na stranu, ztěžka se natáhl pro brýle a posadil se. Vedle mě ležel Draco a v klidu oddychoval. Pohladil jsem ho po tváři a v ten moment zprudka otevřel oči, taky jsem to cítil, jako elektrický šok. Taky se posadil, byli jsme naproti sobě, ani jeden jsme nemluvili a pomalu se dotkli... zase jsem viděl ten proužek světla jako ten den co jsme se spojili. Hlavou nám probleskl stejný nápad "Zkusíme to?" byla myšlenka nás obou a v ten moment jsme vnímali jen sebe navzájem, Draco mě povalil zpět do lehu a sklonil se nade mnou. Začal mě pomalu svlékat a jak jsme se více dotýkaly tím více světla nás spojovalo.
Začal mě líbat na rty a pomalu si dělal mokrou cestičku přes klíční kost, bradavky až se dostal k podbřišku. Užíval jsem si tu pozornost a drobet nadzvedl boky aby mohl pokračovat. Stáhl mi boxerky a začal sát špičku "Mhh~ Dra-co, dneska m-ě nemu-uč~" vzdychl jsem a vyhověl mi když ho téměř celého pohltil. Jeho hlava pumpovala nahoru a dolu, tahal jsem ho za vlasy a sám přirážel, ale když jsem se chtěl udělat přestal. Zakňučel jsem nespokojením, nahnul se ke mě pro polibek "Buď trpěliví~" zašeptal mi do ucha, které následně skousnul "Haaah~" roztáhl mi více nohy a vklouzl do mě jazykem... jak já tento pocit miluji... jak já jeho miluji. Po přípravě jazykem do mě vnikl dvěma prsty najednou a dlouho nečekal se třetím a čtvrtým, byl jsem tak uvolněný, že jsem cítil jen slast, jak to jen dělá, že je v to tak dobrý? Najednou jsem se zprudka prohnul v zádech "Mh-ahh~ Dr~ah~aco, už ho t~ah~am de-j~" vzdychl jsem když narazil na bod G. Spokojeně se ušklíbl a vytáhl prsty "Jak s-i náš-e výsos-t přeje~" řekl laškovně a prudce do mě zarazil svůj ztopořený penis. Přirážel do mě jak smyslů zbavený a já větší slast necítil nikdy. Naše těla byla jako jedno a společné teplo z celého těla nás oba spojovalo s magickým světlem, co každým přírazem sílilo na velikosti i jasu... jako bychom už nebyli dvě těla a dvě duše, ale spojili jsme se v jedno. Při přírazech mi začal honit a já dlouho už nevydržel a udělal se na naše horká zpocená těla, stáhl jsem se okolo něj a po pár přírazech se udělal do mého nitra. Ani ze mě nevystoupil a ulehl společně se mnou to tvrdého spánku.
748 slov
ČTEŠ
Prohozený (drarry) [DOKONČENO]
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy si špatně řečenými kouzly prohodí těla. -Při jaké příležitosti se jim to stane? -Jak se s tím vyrovnají? -Budou takto napořád nebo se prohodí zpět? -Stane se mezi nimi něco víc než jen prohození těl? -Jak se daná situace...