Jsme ve vlaku a já se trochu zdržel u rozhovoru s Blaisem. Teď hledám kupé kde jsou ostatní. Procházím a najednou uvidím zrzavou hlavu jak zaplula do jednoho z kupé. Jdu za ní a když vstoupím všimnou si dvou zrzavých hlav. Sakra já zapomněl na Ginny. Nervózně jsem se podíval po ostatních a v ten moment se na mě Gin otočila, zprvu ztuhla a pak zrudla vztekem, ona to vlastně neví "Co tu chceš Malfoyi?" vyjela po mě "Eh... chci si sednout." řekl jsem prostě a proklouzl kolem ní a sedl si vedle Draca, přitom jsem za sebou zavřel. "Co?!" vypadala dost zmateně a naštvaně "Ginny sedni si, my ti to vysvětlíme." promluvila na ni Miona a zatáhl jí za rukáv.
Všichni čtyři jsme se nějak prostřídali ve vyprávění co se nám z Dracem stalo, a že jede na svátky společně s nimi do Doupěte. "T-tak-že vy js-ste prohoze-zení." kývli jsme na souhlas a ona zbledla jako nikdy předtím. Otočila se na Mionu a Rona "Ta-takže já ce-celou dobu se le-lepila a flirt-tovala s M-m-malfoyem a ne s H-harrym?" otázala se, oni přikývl "To jste mi to u svatého Merlina nemohli říct?" Ron se uchechtl "Promiň Gin, ale ona byla zábava sledovat Malfoye jak trpí tvojí přítomností a snaží se nedat nic znát." Ginny opět zrudla. "Promiň? Jak jako zábava a co brát ohledy i na mě... a já už si myslela, že mám u Harryho šanci." praštila Rona po hlavě a posmutněla. Celou dobu mluvila jako by jsme tu z Dracem vůbec nebyli. Pousmál jsem se "Takže tebe tady někdo balil a mě ses ani nepochlubil?" řekl jsem škádlivě a s humorem k Dracovi, který náhle zrudl a odvrátil zrak. V ten moment se Ginny na mě koukla a zas zbledla a hned na to zrudla studem. Jen jsem se nad tím pousmál a přisedl si blíže k Dracovi. Musím říct, že vztah mezi námi se za ty měsíce zlepšil. V mnohých věcech si rozumíme a párkrát jsme se v posteli mazlili, ale na víc nedošlo. Nikdy jsme nedostali k dalšímu polibku nebo něčemu víc a mě je to krapet líto, že se víc nesnažím ho získat, ale bojím se, že něco pokazím.
Zbytek cesty jsme většinou mlčeli. Ginny vstřebávala nové informace, Miona si četla, Ron se nejprve cpal sladkostmi a poté spal, Draco si prohlížel krajinu z okna a já si většinu sledoval Draca, ale později jsem také usnul.
Byli jsme se všemi věcmi u Doupěte a mě pohltila mírná nervozita a Draco na tom vypadal stejně. Raději jsem byl úplně vzadu a nasadil kamennou tvář. Paní Weaselyová nás šla ihned přivítat a s otevřenou náručí nás všechny postupně objímala. Draca jako prvního ten jen vykulil oči a ani se nehnul. Jakmile si všimla mě úsměv ji z tváře zmizel v cukuletu. To už ven stihly ostatní přijít a sledovali mě vražedným pohledem, někteří dokonce vytáhli hůlky. Jen Fred a George se začali tlemit "Ale, koho pak to tu vidíme?" pronesl jeden z nich "Že by se našemu 'ušlechtilému' panu Malfoyovi nechtělo být na Vánoce v luxusu a tak raději přijel k nám se vysmát co všechno nemáme?" řekl druhý a s úšklebkem se podíval na své dvojče. "Nechte toho vy dva... a ty co tu prohledáváš?" zeptala se rázně paní Weaselyová, která měla taky připravenou hůlku. Já se jen podíval po přátelích o pomoc a všiml si jak sotva zadržují smích z celé situace. "Přijel jsem s vámi strávit vánoční svátky." řekl jsem naprosto v klidu a čekal na odezvu. "To myslíš vážně." řekli dvojčata najednou a vybuchli smíchy. Ostatní na mě koukali s pusou do kořán, v ten moment jsem taky vyprskl smíchy a Ron, Miona, Ginny i Draco se ke mě přidali. Tohle bylo šíleně komické. "Řekněte nám o co tu jde." zeptal se v klidu Remus a sjel nás s podezíravým pohledem.
Jakmile se všichni co se smáli dosmáli jsme jim vše vysvětlili. "Jaký je to, vypadat jako někdo koho nenávidíš?" popichoval Draca George. "Nenáviděl... asi.... teď jsme přátelé, nebo něco takového." řekl Draco a koukl se na mě, já se na něj usmál. "Přátelé?" ozvali se všichni co o tom nevěděli jako jeden hlas. "Ano, za tu dobu jsme se sblížili." řekl jsem a Fred se na mě úchylně podíval "Jak moc sblížili?" zeptal se a já i Draco jsme na to nic neřekli a oba zrudli. "Ještě bych chtěl.... eh no chtěl bych se.... no chci se vám všem.... o-omluvit.... za mé chování, nejste vůbec špatní, to spíš já, když na vás koukám tak vidím to štěstí a lásku co mezi sebou máte.... něco takového u mě v rodině nenajdete." řekl Draco sklíčeně a zahanbeně. Šel jsem k němu a objal ho okolo ramen, trochu se uvolnil a zvedl na mě pohled s mírným úsměvem. Pan Weasely se na všechny podíval a řekl "Odpouštíme ti, ale jen tak nezapomeneme co jsi ty a tvá rodina dělali, samozřejmě tu na svátky zůstaň, jakožto Harryho kamarád tu jsi vítaný." a sjel ještě jednou všechny pohledem. Všichni v podstatě souhlasili a šli si povídat s ostatními, jist cukroví a podobně. My čtyři jsme se usadili na gauč a odpočívali s cukrovím v puse.
874 slov
ČTEŠ
Prohozený (drarry) [DOKONČENO]
FanfictionHarry Potter a Draco Malfoy si špatně řečenými kouzly prohodí těla. -Při jaké příležitosti se jim to stane? -Jak se s tím vyrovnají? -Budou takto napořád nebo se prohodí zpět? -Stane se mezi nimi něco víc než jen prohození těl? -Jak se daná situace...