21.

1.1K 67 4
                                    

Svými rty si dělal mokré cestičky po mém těle a tu a tam zanechal znaménko lásky. Vzdychal jsem jako nikdy, netušil jsem co pouhé dotyky toho druhého dokáží se mnou. Když se dostal k mému už dost vzrušenému rozkroku, podíval se na mě, jako by se ujišťoval jestli může pokračovat. Mírně jsem kývl a v ten moment se mi zatemnilo před očima, když vsál můj penis do úst. Byla to taková slast a v moment kdy jsem se chtěl po jeho přírazech ústy udělat, přestal "Ještě ne... zlato~" zavrněl a pořádně mi roztáhl nohy. Trochu nejistě jsem se na něj podíval. Natáhl se ke mě pro polibek "Neboj, budu něžný~" s tím se vrátil a do mého otvoru pronikl jazykem "Mhaa~" zvýšil jsem své vzdychání o level výš. Po chvíli ho vytáhl a dal do mě rovnou dva prsty. Opět jsem trochu znervózněl když je vytahovat a roztahoval od sebe, po chvíli přidal třetí i čtvrtý prst. U toho mi opět laskal jednu z bradavek. Když usoudil, že jsem dost připravený pomalu do mě vnikl. Popadal jsem dech nad jeho, no vlastně svojí velikostí.

Byl ve mě celý, chvíli čekal asi až si trochu zvyknu "M-můž-ahh-žeš~" řekl jsem nezřetelně a v ten moment ve mě vybuchla neznámá síla, která z nás obou vycházela z hrudě jako proud světla a propojovat se s tím druhým. To bude zřejmě to spojení, vypadalo to nádherně, ale dlouho jsem to nemohl vnímat, když Draco narazil na jistý bod ve mě. Prohl jsem se v zádech a zavzdychal na plný kolo. Takovou slast by měli zakázat, podle mě je nezákonné se cítit tak úžasně s někým koho milujete. Draco do mě zběsile přirážel, já si ho jen přitáhl k polibku, ke kterému jsme ani jeden nebyl schopný zvládnout a obmotal okolo jeho pasu nohy. Měl jsem v hlavě vymeteno, nic krom něho pro mě už neexistovalo. O několik dalších přírazů jsem se už konečně udělal, aniž bych se musel sebe samého dotknout. Stáhl jsem se okolo Dracova ztopořeného penisu a po pár přírazech se udělal do mého nitra. Naprosto vyčerpaný ze mě vyšel a přimáčkl se ke mě do obětí. Než jsme oba usnuli tak jsem viděl jak nás to magické světlo stále spojovalo.

Po nějaké době jsem se opět probudil. Cítil jsem se úžasně, rozkoukal jsem se a podíval se na Draca- zarazil jsem se. Takže ono to skutečně fungovalo, zase máme své těla. Usmál jsem se a pohladil ho po tváři. Trochu se zavrtěl a pomalu otevíral rozespale oči, když mě spatřil prudce se posadil "AU!" zahřměl a já jsem vybuchl smíchy jelikož se držel za zadek "Moc se nesměj.... uh.... příště tě prdel bude bolet taky." postěžoval si "O tom ne-nepochybuju.... hehe.... ale k-když jsi vědě-děl, že pak už bude-me mít zpět svá tě-těla mohl si při-při-rážet jemněji.... hehe...." smál jsem se z plných plic. Poraženecky se zakabonil "Dobře, ale kdo by se při pohledu na tvé vzrušené tělo a neustále vzdychání krotil? Hm?" přestal jsem se řehnit a zrůžověli mi tváře "Fajn, je to jedna jedna, ale příště se už tak lehce ke mě do kalhot nedostaneš~... aby to nakonec nebylo opět tvé tělo, které bude zevnitř zaplněno~" šeptl jsem mu do ucha, které jsem mu následně olízl "Mhaa~" vydal ze sebe nedobrovolně "Vidíš taky bych tě dostal do kolen.... a teď vstávej musíme o této situaci informovat Brumbála." zarazil se "Doufám, že mu nemusíme říkat vše a co přesně jsme museli udělat abychom se prohodili, že ne?" usmál jsem se na něj "Taky bych nejraději nic neřekl, ale jak jinak to vysvětlit?" Draco se zamyslel "Hm.... a co mu prostě ukázat co jsme v ty knize našli a vlastně to zjistí a nic vlastně říkat nemusíme, jen můžeme potvrdit, že se povedlo.... ale půjdeme až za chvíli, takhle bych chodil jak naprcaný kačer." řekl nepříjemně a já opět dostal záchvat smíchu, jediné na co se zmohl, bylo hození po mě první věci co měl po ruce a polštář mě rozhodně nezastavil.

672 slov

Prohozený (drarry) [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat