2014Güneş
Salih bana hayat hikayesini anlattıktan sonra ilişkimiz daha da güzelleşmişti.Yani arada kavgalarımız oluyordu ama iş ile ilgiliydi onlar.
Odamda dosyalarla ilgilenirken içeri Salih girmişti.
"Kalk hazırlan gidiyoruz."
"Nereye?"
"Başka bir yere peşimizde birileri var."
"Kaçıyoruz yani çok mu tehlikeliler."
"Evet güzelim eşyalarını hazırla. Bizde hazırlanalım."
Dosyaları toplayıp eşyalarımı hazırladım. İki büyük valiz ile kapıya çıkıp bıraktım. Dosya dolu kutuyu aldım. Salih yanıma geldiğinde yanağımdan öptü.
"Hazır mısın?"
"Evet dosyalar burda."
Adamlar valizi alıp arabaya yerleştirmişlerdi. Son defa odaya girip kalan bir şey var mı diye baktıktan sonra arabalara binmiştik.
"Nereye gidicez?"
"Güvenli ve güzel bir yere."
Başımı omzuna koydum belime sarılıp başımdan öptü. Uzun süren yolculuğumuzdan sonra dağın tepesinde yan yana aynı iki katlı iki eve gelmiştik.
"Çok güzel."
"Senin kadar değil."
İtiraf ettiği zaman utanırdım şimdi de yanaklarım kızarmıştı.
"Vartolu!"
Yanımda güldüğünde dirseğimle ona vurdum. Eve girdikten sonra oda seçmeye başlamıştık. Odamı seçtiğimde eşyalarımı yerleştirdim. Odadan çıkarak Salih'in yanına gittim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim.
"Yerleştin mi?"
"Yok yav daha değil."
Eşyalarını yerleştirmede yardım ettim. Belimden sarılınıca gülümsedim.
"Sen niye başka odaya yerleştin bu oda gayet büyük,ikimize yeterdi."
Kollarımı boynuna doladım ,yüzüne yaklaşarak sesizce fısıldadım.
"Salih! Bu zamana kadar hiç odam olmadı. Tadını çıkartıyorum hem zaten arada geliyorum yanına."
Dudaklarımdan öptüğünde hemen karşılık vermiştim. Aniden açılan kapı ile sıçrayıp kapıya döndüm. Medet arkasını dönmüş bekliyordu.
"Özür dilerim abi."
"Yav Medet ya alışamadın kapıyı çalmaya medeniyetsiz."
İkisine güldüğümde kapıya ilerledim.
"Vartolu senindir Medet ben odamdayım."
Yeni odama gittiğimde eşyalarımı düzenlemeye başladım. İşim bitince aşağıya inip mutfağa girdim. Etrafı karıştırıp tabak çanakların yerini öğrendikten sonra hızlıca bir şeyler hazırladım.
Yan yana olan evlerden birinde korumalar burada da ben ,Salih ve Medet kalıyorduk.İki ay geçmişti yeni evimize geleli Salih ve Medet işleriyle ilgileniyor bende yeni bir dil öğrenmeye çalışıyordum. İki senede İngilizce ve Almanca öğrenmiştim,şimdi de Arapça öğrenmeye çalışıyordum. Zordu ama yapabilirdim.
Odamda kitaplarıma yoğunlaşmış ders çalışıyordum. Kapım çalınmadan hızla açıldığında yerimde sıçramıştım.
"Ne oluyor Vartolu?"