15. Bölüm

611 40 6
                                    

2019

Salih

Beş aydır Güneşimi kurtarmak için uyuşturucu hazırlıyordum. Karakuzular denen şerefsizler oğlumla karımı almışlardı. Anlaşma yapmıştık onların adamlarına işi öğretene kadar burada kalacak sonrada sevgilimle oğlumu alacaktım.

Son ilaç gerekliydi onun için Çeto'ya gitmiş kendin bul demişti. Tımarhanenin ilaç deposunda bulmuş poşete doldururken Sena ile karşılaşmış başımızıdan geçen durumu anlatmıştım oda bana adamların beni harcayabileceklerini söylemişti sonuçta istediklerini vermiştim. Aklıma acaba olabilir mi diye düşünmüştüm. Yanımdaki kimyagerle arabada eve giderken bakkaldan bir şeyler alıcam sen git diye arabadan inmiştim. İlerde binanın arkasına saklanıp izlemeye başladım. Arabaya doğru ateş açmışlardı sinirle duvara vurup arkamı dönüp gitmeye başladım. Nereye gideceğimi bilmiyordum.

Boş bir binaya girdiğimde içerisinde çöpler olduğunu gördüm kartonların üzerine oturup Güneşi nasıl alacağımı düşünmeye başladım.

Çok çaresizdim çok.

Ne kadar kaldım bilmiyorum ama günler geçti mi yoksa haftalar mı geçti bilmiyorum.

Kapı açıldı içeri birisi girdi.

Rock'n roll'cu Yamaç.

"En son Allah belanızı versin demiştin bak verdi. Mutlu musun?"

"Bana çok borçun var Vartolu hesabı kapamaya geldim."

Göğsümü açtım vursun diye.

"Hadi. Bitir işimi."

"İstemem bana canlı lazımsın."

"Neden?"

"Gel benimle."

Bana elini uzattı.

"Nereye?"

"Çukur'a. Almaya. Ya alacağız ya öleceğiz."

Uzattığı eline baktım bir süre sonra tutup ayağa kalktım. Dışarı çıktığımızda birisi vardı. Kim olduğunu sorduğumda Cumali olduğunu söyledi.

En büyük kardeş.

Eve geldiğimizde duşa girmiş temizlenmiştim. Daha sonra benim yaptığım uyuşturucuların teslimat yerlerini öğrenmek vardı. Ben,Yamaç,Cumali ve Kemal vardık. Dört kişi nasıl yapıcaktık artık Allah bilirdi.

Birkaç gün içinde olacağını öğrendiğimiz teslimat yerine gidicektik. Bu arada Metin ve Celasun da bizimleydi. Unutmadan Medet de gelmişti. Kırgındı bana ama daha fazla zarar gelmesin istememiştim.

Teslimatı bir şekilde engellememiş malları yok etmiştik. Şimdi evde oturmuş ne yapacağınızı konuşuyorduk. Kapı çaldığında Cumali abi silahı çıkartıp kapıya gitti. Kapı deliğine baktıktan sonra silahı beline koyup kapıyı açtı. İçeri Aliço girdiğinde arkama yaslandım.
Yamaç Aliço'yu gördüğünde ayağa kalkıp başından öpmüştü.
Aliço yerinde kıpırdanıp duruyordu.

"Ne oldu Aliço?"

"Uyandı. Uyandı."

"Kim?"

"Kahraman uyandı uyandı. İdris amca aldı. Aldı götürdü eve."

Rahat bir nefes verdiğimde  Güneş'e ne kadar haksızlık ettiğimi anladım. İleri görüşlü karım benim,beni ne kadar büyük günah ve dertten kurtarmıştı.

Cumali abi bana döndüğünde ona baktım.

"Dua et yaşıyor yoksa seni öldürmüştüm."

<•••>

Perestiş -Salih KoçovalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin