Merhaba arkadaşlar, ilk olarak bölümler biraz geç gelebilir çünkü üniversite için başka şehire geldim. Yurtta kalıyorum ,dersler şimdiden yoğun geçiyor bu yüzden yazmaya fırsatım olmuyor. Şimdiden kusura bakmayın.
2020
Salih
"ULAN MEDET!"
Sinirle oradan oraya yürüyordum. Adamı elimizden kaçırmıştık.
"Abi ben nereden biliyim şekere ilaç attığını."
"Bileceksin Medet bileceksin. Şimdi gel adamı bul. Yürü...Yürü."
Otelden dışarı çıkmış sokaklardan adamı arıyorduk. Para da flaş belleği de, pasaportları da çalmıştı. Almanya ilk geldiğimiz de bulduğumuz adamın kafesine gittik. Başımızdan geçeni anlattığımızda bize yardım edeceğini söyleyip ,telefon görüşmesi yapmak için bizden uzaklaştı.
"Şu adamı bulalım da Türkiye'ye dönelim karımı oğlumu özledim."
"Valla abi bende yengemle yeğenimi özledim."
Gülümseyip Medet'in omzuna pat patladım. Adam yanımıza gelip bize adamın nerede olabileceği yerleri söyledi. İki üç mekan vardı. Sırayla gidip bakmıştık. En son mekanda adamın Türkiye'ye gittiğini söylediklerinde, sinirden her yeri dağıtacaktım. Bu iş çok uzamıştı.
Medet ile beraber kaçak yollardan Türkiye'ye gitmek için yola çıktık. Uzun saatler sonra otobüs bagajında yolculuğumuz bitmişti. Belimin ağrısıyla suratımı buruşturdum.
"Hadi Medet'im bulalım şu şerefsizi."
Bize verdikleri adrese gittik. Kahvehaneydi. İçeri girdiğimizde şerefsiz okey oynuyordu. Boynunu tutup masaya yapıştırdım. Yan gözle beni gördüğünde gözlerindeki korkuyu gördüm.
Sırıttım.
"Emanetlerimi almaya geldim."
***
"Hadi bakalım. Sen çık Medet."
"Tamam abi bir şey olursa seslen, ben dışarıda olacağım."
Medet çıktığında elimdeki flaş belleğe baktım. İçinde babamın öldürüldüğü anın görüntüleri vardı.
KATİLİ VARDI.
Görüntüleri izlemekten korkuyordum. Yapmam lazımdı. Katili bulup öldürmek, intikam alabilmek için izlemem gerekiyordu.
En sonunda cesaretimi toplayıp flaşı televizyona taktım. Kumandayla başlattıktan sonra, kumandanın pillerini çıkarttım. Eğer çıkarmasaydım dayanamaz izleyemezdim.
"Yamaç?"
Yamaç'ın ne işi vardı burada?
Babamla Yamaç karşı karşıya duruyorlardı. Etrafındaki televizyonlarda kadınlar vardı. Yamaç babama silahı uzatınca videonun ilerisinde olacaklarından korktum.
Silah sesi duyduğumda televizyona koştum.
İnanamıyordum.
Yamaç yapmazdı.
Yapamazdı.
Benim babamın oğlu.
"YAMAAAÇ!"Benim küçük kardeşim.
Ben babamın katilini öldürecektim.
Yamaç'a nasıl öldürürdüm.
Silahıma uzanıp kafama dayayıp sıktım.
Medet son anda yetişmiş silahı çekmişti. Ben bunu bilip nasıl yaşayacaktım. Babamın oğlunun yüzüne nasıl bakacaktım.Abilerimin yüzlerine nasıl bakacaktım?
Ben ne yapacaktım? Bu acıyla nasıl baş edecektim?
<•••>