2.4

121 11 0
                                    

''Sanırım birileri ilgiden fazlasını istiyor'' Ji-yong sırıtmış ve yüzünü karşısında ki adamın yüzüne elinden geldiğince yaklaştırmıştı.

''Belki'' demişti burunlarını birbirine sürterken. Seung Hyun derin bir nefes aldığında hissettiği gerginliği ona yansıtmamak için elinden gelenin daha fazlasını yapıyordu ama Ji-yong birden geri çekildi ve kollarını onun boynuna doğru attı.

''Bir sorun var sanırım?'' dediğinde Seung Hyun sadece yutkunmuştu ve Ji-yong bunu görmüştü.

''Çekici mi değilim?'' dediğinde ise Seung Hyun bir kaç saniye durmuş daha sonrasında ise gülmüştü.

''Ne?'' dedi Ji-yong gerçekten bozulmuş bir şekilde. Hatta o kadar bozulmuştu ki onun kucağından kalkmak için hamle etmişti ama Seung Hyun onun belinden tutarak kucağından kalkmasına izin vermedi.

''Bence oldukça çekicisin, hatta haddinden fazla çekici olduğunu düşünüyorum'' dediğinde Ji-yong pek inanmış gibi durmuyordu ve küçük bir çocuk gibi iki kolunu çapraz bir şekilde göğsünde bağlamıştı.

''O zaman iktidarsız falan mısın?'' dedi açıkça kafasını yana doğru çevirerek, amacı trip atmaktı aslında ama Seung Hyun'dan bir süre cevap gelmeyince kocaman olmuş gözlerle ona doğru döndü.

''NE?''

''Bunu bilmiyorum'' dedi Seung Hyun derin bir nefes alıp iki elini onun belinin arkasından birleştirirken.

''Bunu bilmek için daha öncesinde bunu yaşamış olmam gerekiyor çünkü'' dediğinde Ji-yong sanki mümkünmüş gibi daha da fazla açmıştı gözlerini.

''Otuz bir yaşındasın!''

''Yani?'' Seung Hyun gözlerini devirdiği zaman Ji-yong gülümsemişti, bu nedensizce çok hoşuna gitmişti aslında.

''Yoksa evlenmeden olmaz mı?'' dedi onunla dalga geçmek için ama Seung Hyun derin bir nefes alıp bir elini onun belinden çekerek yanağına çıkardı. Bir kaç kez okşadı yanağını.

''Bence sex, sadece sevdiğin insanla yapılmalı ve ben senden önce birini sevdiğimde sadece on beş yaşındaydım'' dediğinde Ji-yong tek kaşını kaldırmıştı ama bir şey demedi, daha uygun bir zamanda sormalıydı.

''Çekindiğim tek şey, canını yakmak'' deyip tekrar yanağını okşadığında Ji-yong gülümsemişti.

''Demek ki hayranlarım haklı'' dediğinde Seung Hyun tek kaşını kaldırmıştı.

''Bottom olduğumu fazla belli ediyorum?'' dediğinde ise gülümsemiş ve burunlarını birbirine sürtmüştü.

''Biraz''


*


''Sakin ol sadece'' dedi Ji-yong onu öpmeye devam ederken. 

''İnan bana deniyorum'' dedi Seung Hyun 'ta saniyelik olarak ondan ayrıldığında ama Ji-yong bir anda onun üzerinde ki ince hırkayı çıkartınca tekrar derin bir nefes almıştı.

''Sadece üstünü çıkarttım'' dedi Ji-yong gülümserken. 

''Eskiden kiloluydum, o yüzden vücudumu pek sevmiyo-'' 

''Bence çok güzelsin'' dedi Ji-yong elini onun kalbinin üzerinde gezdirirken.

''Her şeyinle'' deyip ona doğru baktığında Seung Hyun'ta gülümsemiş, tekrar ona doğru eğilmiş ve dudaklarını birleştirmişti. Kalbi deli gibi atıyordu ve Ji-yong'ta bunun farkındaydı ama onun için bu tür şeyler sorun değildi. Asıl sorun, mesela kendini gerçekten arzulamasaydı ortaya çıkardı.

Obsession | Nyongtory & GTopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin