Aslına bakarsanız Ji-yong ve Seung Hyun'un randevusu bayağı iyi geçmişti. Gerçekten çok eğlenmişler ve güzel zaman geçirmişlerdi, daha sonrasında eve gelmişler ve eğlenmeye devam etmişlerdi ama her güzel şeyin bir sonu oluyordu. Sabahın erken saatlerinde Ji-yong'ın telefonun ısrarla çalmasına uyanmışlardı. Yang gerçekten hem sinirli hem de ne yapacağını bilemez bir şekilde hemen hazırlanmasını ve onun evine çok yakın olduğunu söylemişti. Daha sonrasında onun evine gelmiş ve onu da alarak zorla Y/G binasına geri götürmüştü. Ji-yong daha afyonu patlamamış bir halde arabada uyumaya devam ederken Seung Hyun instagrama girmesiyle nelerin ters gittiğini anlamıştı çünkü şu an tam olarak dört milyon kişiden takip isteği vardı.
Öte yandan Ji-yong'ın neler olduğunu öğrenmesi için toplantı salonuna girmesi gerekmişti.
''Ne yapacağımız hakkında bir fikri olan olsa iyi olur! Çünkü bütün magazin sayfalarında dolaşıyor bu fotoğraf'' dedi Yang sinirle ama ilk konuşan CL olmuştu.
''Doktoru olarak ona eşlik ediyor?'' dedi genç kız esneyerek ama Yang'ın gözlerinin içi bile kıpkırmızı olmuştu.
''Bu iyileşmediğinin en büyük kanıtı olur!'' dediğinde herkes derin bir nefes almıştı.
''Bir arkadaşı olarak ona eşlik ediyor?'' dedi Yunhyeong gözlerini devirerek, hadi ama bugün pazardı ve saat daha sabahın altısıydı! Ji-yong ise gözlerini salonda gezdirerek derin bir nefes aldı.
''Daha da dürüstü, 'sevgilisi' olarak 'ona' eşlik ediyor?'' dediğinde Taeyang hariç bütün herkesin gözleri kocaman olurken Ji-yong bakışlarının kimseyle buluşmamasına dikkat ediyordu. Herkesin bu olayı Taeyang gibi karşılamayacağının tabi ki farkındaydı. Mesela Tablo kendisine kesinlikle iğrenerek bakıyordu. Min-ho, Seungri'nin yakın arkadaşlarından biri olarak kesinlikle elinde olsa kendisini öldürürdü ve bunu açıkça belli etmekten kesinlikle çekinmiyordu. Bu yüzden Ji-yong geri adım atmak zorunda gibi hissetmeye başlamıştı ama Taeyang konuşmayı devraldı.
''Zaten yeni bir albüm yapacağı içini pr yapman gerekiyordu. Al sana sıfır harcamasız en baba pr'' dediğinde Yang düşünceli duruyordu ve az önceki sinirli halinden pek eser kalmamış gibiydi.
''Bu adamın adı neydi?'' dedi birden kafasını kaldırıp Ji-yong'a doğru bakarken ama genç adam sadece derin bir nefes alınca konuşmayı Minzy devraldı.
''Bildiğim kadarıyla Choi Seung Hyun'' dediğinde Yang'ın sırıtması, odada bulunan herkesi ürkütmüştü.
*
Ji-yong gerçekten sinirli bir şekilde eve girdiğinde oraya buraya yumruk atmak içinde ki siniri boşaltmak istiyordu ama bunu yapmaması gerektiğini hatırlatıp duruyordu kendisine. Kendini o kadar kasmıştı ki başı ona kendisini zorlamaması gerektiğini çok güzel bir ağrı hediye ederek hatırlatmıştı. Derin bir kaç nefes alıp salonu pas geçerek mutfağa girmişti, saat daha sabahın sekiziydi ve kendisi şu anda çok gergindi bile ama öte yandan mutfağa girdiğinde boş boş kahve bardağını izleyen adam dikkatini çekti. O kadar boş bakıyordu ki Ji-yong bir an neler olduğunu bile unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Nyongtory & GTop
FanfictionJi-yong tek başına çıkış yapmış çok ünlü bir şarkıcıdır ama bir süre sonra bunu kaldıramamaya ve kafasında olaylar kurmaya başlar. Bu sırada bu olaydan en çok zarar gören kişi sevgilisi Seungri olur. Seungri öldükten sonra akıl hastanesine kapatılan...