''Nasıl oluyor da bir anda tamamen serbest kalıyor? Bu adam daha yeni kafasını patlattı'' dedi Ho-seok, Ji-yong eşyalarını toparlarken.
''Benimle kalacağını biliyordu baş hekim. Bu sadece bir deneme süresi ama Ji-yong'ın haberi yok. Önce bir hafta, daha sonrasında bir ay ve en sonunda iki ay. Eğer bu süreler zarfında bir sıkıntı yaşamazsak o zaman tamamen serbest aslında.'' dedi Seung Hyun kahvesinden bir yudum alırken.
''Bu arada alfa bir eşe sahipsin Hyung'' dedi Ho-seok gülerek ama Seung Hyun sadece gözlerini devirdi.
Bu Sabah
''Peki, şimdi Seung Hyung, Ji-yong Hyung'la mı yaşayacaksın?'' demişti Ho-seok hep beraber kahvaltı ederlerken.
''O nereden-''
''Evet'' dedi Ji-yong tabağındaki zeytini ağızına atarken. Seung Hyun kaşlarını kaldırırken Ho-seok gülüyordu.
''Dong-wook askerden dönene kadar yalnız yaşayacağım sanrım'' dedi Ho-seok kahve bardağından bir yudum alarak ama Ji-yong eline aldığı ekmeğe yağ sürüp onu zorla Seung Hyun'un ağzına tıkarken konuşmuştu.
''Benim evim yaklaşık kırk beş kişinin bir arada yaşayabileceği kadar büyük, kimsenin yalnız kalmasına gerek yok''
İşte şimdi de buradaydılar; hastanede. Ji-yong eşyalarını toplarken Seung Hyun ve Ho-seok onu izliyorlardı.
''Alt tarafı bir defterim varmış zaten? Getirdin beni buraya'' dedi Ji-yong, hiç uyumadığı için gerçekten çok huysuzdu ama Seung Hyun'a soracak olursanız gerçekten çok sevimliydi.
''Belki Daseung ile konuşmak istersin diye düşündüm, vedalaşmak anlamında.'' dediğide Ji-yong derin bir nefes almıştı.
''Bize her zaman en çok zararı en yakınlarımız veriyor Pamuk Şeker, Daseung'ın babası o gün herkesin ortasında onun için 'ailenin yüz karası' demeseydi belki de şu an o taburcu oluyordu'' dediğinde Seung Hyun gözlerini devirdi ama onun omuzlarından tutarak onu ileriye doğru itmeye başladı.
''Çok konuşma'' dedi ve Dasung'ın kapısını çaldı yavaşça.
*
@choi_seung_hyun: Hesabımı rahat bırak ve kendine bir hesap aç dedi, küserek bir hesap açtım.
Ji-yong eve geldikten sonra kendisinin takip ettiklerinin sayısının ikiye çıktığını görmüş ve hemen neler olduğunu anlamak için kimi yanlışlıkla takip etmiş olabileceğine bakmıştı ama gördüğü görüntü kahkaha atmasına neden olmuştu. Muhtemelen asla görmeyeceğini bildiği için girip kendisi takip etmişti ve iyi de yapmıştı çünkü kendisinin on dokuz buçuk milyon takipçisi vardı. Daha sonrasında profiline baktığı zaman bu fotoğrafı ve bu açıklamayı görünce resmen kahkaha atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Nyongtory & GTop
FanfictionJi-yong tek başına çıkış yapmış çok ünlü bir şarkıcıdır ama bir süre sonra bunu kaldıramamaya ve kafasında olaylar kurmaya başlar. Bu sırada bu olaydan en çok zarar gören kişi sevgilisi Seungri olur. Seungri öldükten sonra akıl hastanesine kapatılan...