1 Hafta Sonra
@__youngbae__: Gerçekten o kadar mutluyum ki bunu sanırım kelimelerle ifade edemem.
1.845.924 Beğeni * 84.854 Yorum
''En yakın konserim bu hafta'' dedi Taeyang gülümseyerek. Neredeyse iki yıl sonra hiç bir sorun yokken, arkadaşıyla konuşabildiği için gerçekten çok mutluydu.
''Hangi gün?'' dedi Ji-yong da gülümseyerek, Taeyang'tan nefret eden toxic tarafından kurtulduğu için gerçekten o kadar mutluydu ki... Taeyang'la on iki yaşından beri beraberlerdi ve olayların bu noktaya gelmesi kendisini üzüyordu ama toparlamayı başarabilmişti işte.
''Cumartesi gecesi'' dedi Taeyang onun getirdiği defteri okurken. İçinde ki şarkı sözleriyle günlük kısmını bir önceki gece ayırmıştı Ji-yong.
''Pazar günleri çalışmıyor, belki nöbete kalır. Onunla konuşup sana haber vermem daha doğru olabilir'' dedi Ji-yong
''Biliyorsun adamım biz geleceğiz demen yeterli'' dedi Taeyang elinde ki defteri kapatırken.
''Çoğu sağlam ama 'Seungri' olan Seung Hyun için yazıldığı çoğunda aşikar. 'Doktor' olan Seung Hyun bozulmasın?'' dediğinde Ji-yong derin bir nefes almıştı.
''Bir de Obsession ve 'S'he ıs Gone biraz itiraf eder gibi'' dediğinde Ji-yong omuzlarını silkmişti. (Y/N: Normalde She ıs Gone Heartbreaker'da ancak hikayemiz gereği değil)
''Dürüst olalım, yayımlanan belgelerden sonra zaten herkes biliyor'' dediğinde artık gülümsemiyordu. Taeyang derin bir nefes alarak oturduğu yerden kalktı ve arkadaşının yanına oturdu.
''Kendini suçlama, böyle olmasını istemezdin'' dediğinde kafasını iki yana doğru salladı Ji-yong.
''İstemezdim, hala canım acıyor bu konuda'' dediğinde Taeyang'ta derin bir nefes almıştı.
''Anlatmak ister misin? Artık bir şeyleri içine atmanı istemiyorum. Hiç iyi gelmediğini hep beraber deneyimledik ne yazık ki'' dediğinde Ji-yong hafiften doğrulmuş ve arkadaşına doğru bakmıştı.
''Onu çok seviyordum, biliyorsun değil mi?'' dediğinde Taeyang burkukça gülümsemiş ve kafasını evet anlamında aşağı yukarı sallamıştı.
''Ama o beni aldattıktan sonra-'' Taeyang duyduğu şeyle kaşlarını çatmış ve onun lafını bölmüştü.
''Bir dakika, ne?'' dedi anında doğrulup arkadaşına bakarak. Ji-yong tekrar derin bir nefes aldı ve kısa bir süre için ellerini yüzüne kapattı.
''The Great Nyongtory dünya turnesindeyken, yaklaşık dört yıl önce Amerika da aldattı beni ve ben bunu bastım'' dediğinde Taeyang şok olmuş gözlerle bakıyordu arkadaşına. Demek ki o yüzden önüne gelenden hatta kendisinden bile kıskanıyordu ve bakıldığında bir noktada haklıydı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsession | Nyongtory & GTop
FanfictionJi-yong tek başına çıkış yapmış çok ünlü bir şarkıcıdır ama bir süre sonra bunu kaldıramamaya ve kafasında olaylar kurmaya başlar. Bu sırada bu olaydan en çok zarar gören kişi sevgilisi Seungri olur. Seungri öldükten sonra akıl hastanesine kapatılan...