Part 3

6.3K 441 61
                                    


Jimin's POV

"Hoş geldiniz - oh Hobi! Daha önce söylediğin yeni arkadaş bu mu?"  Mağazaya girer girmez tezgahın arkasından dostça bir ses duyuldu.

Onun arkadaşıyla tanıştığım için oldukça gergin hissederek Hoseok'un arkasında yakınından yürüyordum.

"Hey, Jin hyung. Evet, bu Jimin ve bebek. Jimin ve bebek, Seokjin hyung ile tanışın. İstersen ona Jin hyung diyebilirsin," Hoseok bizi tanıştırdığında daha az gergindim çünkü söz konusu adam düşündüğümden daha misafirperverdi.

El sıkıştığımızda bir anne gibi sıcak duygular yaydı ve anında onun varlığıyla kendimi rahat hissettim.

"Aman Tanrım, Hoseok senin sevimli ve küçük bir mochi olduğunu söyledi, ama düşündüğümden daha küçüksün," dedi Seokjin neşeyle.

"Ve çok daha sevimli," diye ekledi. Hiçbir şey söyleyemedim ama onun yorumuna utangaç bir şekilde kıkırdadım.

"Karnına dokunabilir miyim?" Yeni tanıştığım biri için oldukça açık sözlüydü, ama hiç rahatsızlık hissetmedim ve karnıma dokunmasına izin verdim.

Seokjin'i gönüllü olarak "Bu hafta beş aylık olacak," diye bilgilendirdiğimde Hoseok dramatik bir şekilde nefesini tuttu.

"O? Bebek bir kız mı? Neden bunu bilmiyorum?" Diye sorguladı.

( Jimin konuşmasında "She's turning five months old this week" derken she öznesini kullandığı için hobi kız olduğunu anlıyor. Hoseok'ta burada O? derken She?'yi kullanıyor aslında)

"Henüz gidip kontrol ettirmedim aslında. Bu sadece sezgim," Seokjin bebek karnımı okşarken gülümsedim.

"Bu dünyada pembe olan her şeye can attığımdan benim de ilk oğlumun kız olduğunu sanıyordum ama hayır. Yine de, onlardan biri pembe rengi benden daha çok seviyor," Seokjin gururla erkeklerini düşünerek gülümsedi.

"Tamam, ana hedefimize geri dönelim. Jimin, benim için beş saniye gülümseyebilir misin?"  Seokjin aniden istediğinde şaşırarak kabul ettim.

1.

2.

3.

4.

5.

Beş saniye bittikten hemen sonra "Geçtin! Jimin, istediğin zaman çalışmaya başlayabilirsin," diye bağırdı.

"Öyle mi? Başka bir şey sormayacak mısın?"  Sadece beş saniyelik bir gülümseme yüzünden işe alındığıma inanamadan sordum.

"Hayır, sevimli olduğun için geçtin, tamam mı?" tartışmaya yer bırakmadan son derece kendinden emin bir ses tonuyla konuştu.

"Tamam," diye cevap verdim, ama yine sonunda bir iş bulduğum için rahatladım.

"Güzel, ne zaman çalışmaya başlayacaksın? Yarın iyi mi yoksa çok mu erken?"

"Evet, tabii. Yarın başlayabilirim. Beni işe aldığınız için teşekkürler, Seokjin hyung," Uzun boylu adama minnetle gülümsedim.

"Öyle deme, mağaza zaten sıkıcı olmaya başladı. Gelmene sevindim, sonunda dedikodu yapabileceğim bir arkadaşım var."

"Hayal kırıklığına uğradım hyung. Burada senin dedikodu arkadaşın değil miyim?"  Hoseok, Seokjin bizi dışarı çıkarırken şikayet etti.

"Kapa çeneni. Bu anneler arasında. Karnınızda bir bebek taşımadıkça içeri giremezsiniz," diye yorumladı Seokjin, bana çabucak lezzetli bir şekilde yudumladığım küçük bir muzlu süt şişesi verdi.

'Muzlu sütün bu kadar lezzetli olduğunu daha önce hiç bilmiyordum. 
Markasından dolayı mı yoksa ücretsiz olduğu için miydi?'

"Bu haksızlık, hamile kalamam," diye sızlandı ve mağazadan çıkarken ayaklarını yere vurdu.

"O zaman, Yoongi'yi hamile bırak. Böyle bir durumda, ikinizi de kulübe almayı düşüneceğim," diye utanmazca konuşan Seokjin, mağazasının önündekilere bile sesini duyurdu.

Yoongi ve Hoseok arasında böyle bir ilişki beklemiyordum, Seokjin hyung'un dediğinden sonra muzlu sütün bir kısmını yuttum ve öksürmeye başladım.

Hoseok'un Yoongi'yi, Yoongi'den ne zaman bahsedilse gözlerinin ışıldamasından dolayı sevdiğini biliyordum, ama bu kadar ileri gittiklerini hiç bilmiyordum.

Ama tabi ki tamamen bir yabancıyla yaptığım ve kendimi hamile bıraktığım için laf edebilecek bir konumda değildim.

Sıcak-soğuk ilişkileri benimkine kıyasla çok normal ve kabul edilebilirdi.

"N-ne diyorsun sen? Yoongi hyung'un bunu kabul etmesine imkan yok" Hoseok, konuşmamızı duyan bazı insanlar bize baktığında utanarak yüzü kızarırken kekeledi.

"Neyin imkanı yok?" başka bir ses konuşmamızı kesti ve sesin sahibine baktığımda ikinci kez muzlu sütle boğuluyordum.

-

Bu hikayeyi seviyorum uzun olsada bölümler böyle kısa kısa umarım sizde seversiniz 💜

Ve umarim bir sonraki bölümü 10 gün sonra çevirmem😑😣💜

Fated ✓ | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin