Jungkook's POV
Taehyung ve Yoonji kendimi bildim bileli birlikteydiler. İlkokulda tanıştılar ve iki alfa oldukları için girdikleri onca kavga ve münakaşaya rağmen, ikisi de birbirine o kadar bağlıydı ki kimse onları ayıramıyordu.
Taehyung'un teklif ettiği burgerden bir ısırık alırken küçük alfa'ya nasıl sevgiyle baktığını görünce kıskandım ve bir gün aynısını Jimin'e de yapabilmeyi diledim.
"Baba?" Minji'nin beni çağırması, gözlerimi Jimin'le aramızda oturan ona çevirmeme neden oldu.
"Evet?" O yemeğin tadını dünya endişesi duymadan çıkarırken.
Yanağına bulaşmayı başaran sosu silmek için elimi otomatik olarak omega babasına doğru uzattım."Aaaaa de," bana sosun içine batırılmış birkaç patates kızartması teklif etti. Kıkırdadım, Minji'nin patatesleri ağzıma sokmasına izin veren Jimin'e yaklaştım.
Minji Tae ve Yoonji'ye olan bakışımı fark edip benim de yemek istediğimi mi düşünmüştü?
Yemeğimi yerken, çiftin zaten bana baktığını fark ettim ve o ikisiyle göz göze geldiğimde yutkunamadım. Birden öksürük krizine girerken Jimin'in elini sırtıma vurduğunu hissettim ve boğazımdaki sıkışmış yiyecekleri indirmeye yardım etmek için anında masadaki içeceği uzattı.
"Teşekkür ederim," Etrafı alfalarla çevrili olmasına rağmen sakinliğini koruyan omegaya teşekkür ettim. Bu konuyu uzatmamaya ve Jimin'i bu rahatsız edici durumdan kurtarmaya karar vererek dimdik oturdum ve önümüzdeki çifte baktım.
"Minji gerçekten benim kızım ve onu doğuran kişide Jimin" dedim.
"O kadarını görebiliyorum, ikinizin bu kızdaki benzerliği oldukça açık. Ama neden bize bundan bahsetmedin?" Yoonji aldığı ani haberlere şaşırdı ve açıkça merak ederek sordu.
"Uzun hikaye, ama-" ben bir şey söyleyemeden Jimin sözümü kesti.
"Benim yüzümden oldu. Kendi bebeğime sahip olmak istedim, ama ciddi bir ilişki beni korkutuyordu, bu yüzden Jungkook'la anonim olarak bir internet sitesinden tanıştım. Daha yeni birbirimizin kimliğini öğrendik ve Jungkook, Minji'nin babası olduğunu öğrendiği zaman hayatımızın bir parçası olmayı teklif etti, "Jimin tüm hikayeyi tam olarak özetledi.
"Web site mi? Bakireliğini kaybetmeni sağlamak için sana söylediğim... argh! Bu acıttı bebeğim!" Taehyung yüksek sesle sızlandı, komşu masalardan birkaç bakış kazandı.
"Bebek burada, Tae. Gerçek bir bebek, tam burada. Ne hakkında konuştuğuna dikkat et," Yoonji, Minji'yi işaret ederken kaşlarını çattı ve o kadar da geniş olmayan gözlerini hâlâ kolunu -daha önce sıkıştırdığı yeri-ovuşturan alfa erkeğe büyüterek baktı.
Taehyung'un yaptığı ifşayla yanaklarımın ısındığını hissettim ve büyük bir cesaretle yanımdaki omegaya baktım. Jimin'in yüzü benimkinden daha kırmızıydı ve kadın alfa tarafından kafama vurulmadan önce verdiği tepkiyle birdenbire daha sıcak hissettim.
"Çocuğa bakmayı kes, kokun güçleniyor, bebek Jeon" diye uyardı ve bana eğlenmeyen bir bakış attı. Taehyung, Yoonji'yi belinden tutarak daha da yakınına çekmeden önce kıkırdadı ve onun yanağına bir öpücük kondurdu, halk içinde olsa bile aşkına sevgisini göstermekte her zaman cesurdu.
"O da Jimin'e benim sana baktığım gibi bakıyor. Bunun nesi yanlış?" Yoonji'yi kızdırdı ve kız, Jimin'e eşinin hareketinden dolayı küçük bir 'özür' dilemeden önce bıkkın bir iç çekti.
"Endişelenme, sizin gibi mutlu bir çifte bakmak tabiki de kalbimi ısıtıyor, " dedi Jimin küçük 'özrü' kıkırdayarak kabul etti ve yavaşça yemeden önce biraz patates kızartması aldı, her zamanki gibi fazla yemek yemiyordu. Omega'nın bu kadar az yemesi beni endişelendiriyordu ama Jimin sağlıklı olduğundan emindi.
"Yoongi'nin bundan haberi var mı?" diye sormaya devam etti.
"Daha dün konuştuk. Geri döndüğünüzü bilmiyordum, yoksa hemen söylerdim" diye dürüstçe cevap verdim.
"Seni şaşırtmak istedik, ama onun yerine şaşıran biz olduk.," Taehyung sırıttı ve her ikisi adına da cevap verdi, Yoonji saçlarının mahvolduğu konusunda homurdansa bile başını küçük alfa'ya yaslamaktan vazgeçmedi.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Novela JuvenilJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221