Jimin's POV
Kısa bir süre, Taehyung ile olan aramayı kapattıktan, sonra Jungkook'a 'hayır' cevabını verdiği dondurmayı hala isteyip istemediğini sordum.
Arabaya doğru yürürken parmaklarımız ara sıra birbirine sürtündüğünde sakin davranmaya çalışıyordum. Sadece Jungkook birdenbire elimi, beni alışveriş merkezine doğru geri çekerken sıkıca tuttuğunda şaşırdım, daha önce girdiğimiz mağaza kadar büyük görünen kafelerden birine girdik
Aynı tepki çalışanlar tarafından da verildi ve şimdi fark ediyordum ki bazı müşteriler şu anda resepsiyonla konuşan Jungkook'un birkaç fotoğrafını bile çekiyorlardı. Daha sonra personel bizi çok fazla insanın olmadığı, biraz daha özel ve ayrıcalıklı bir alana götürdü.
"Umarım Tae hyung'a gitmeden önce ara vermenizin sakıncası yoktur?" Diye sordu Jungkook.
"Sorun değil, tekrar araba kullanmadan önce biraz dinlenmelisin" Gülümsedim, bugün bizi gezdirdikten sonra bir süre dinlenecek olmasına sevindim.
Garson gelip siparişlerimizi aldı, kafeinli bir içecek ve birer dilim kek seçtik. Kısa sürede siparişlerimiz geldi ve sadece birbirimizle ve etrafımızı çevreleyen güzel dekorla kaldık.
"Jimin" diye seslendi Jungkook, lezzetli pastanın tadını çıkarırken.
"Evet?" Kafamı kaldırdım, küçük çatal ben pastayı yerken hala alt dudağımda duruyordu.
"Ben- boşver," diye hemen vazgeçti ve bu şekilde merakta bırakılmaktan hoşlanmadım.
"Jungkook, söyle lütfen" çatalı indirdim ve yemeyi bıraktım, o bana aklından geçenleri söyleyene kadar alfaya bakmaya karar verdim.
"Senin için çok hızlı olabileceğinden bunu sormalı mıyım bilmiyorum ama daha önce Tae hyung ve Yoonji noona ile görüştüğümüzden beri aklımda çıkmıyor," diyerek konuyu başlattı.
"Nedir bu?" Onu anlatmaya zorlamadan nazikçe sordum.
"Sizi ailemle tanıştırmak istiyorum," dedi, bana önerisinden emin değilmiş gibi bakarak.
"Ailen mi?" Elbette bundan emin değildim, çünkü Jungkook gibi güçlü birinin ebeveynlerinin bize karşı nasıl davranacağını bilmiyordum.
Benim gibileri kabul etmezdi.
Hiç kimse.
"Evet, onlar harika insanlar, sana söz veriyorum. Onlara senden bahsetmek istiyorum ve belki kabul edersen ikinizin de onlarla tanışmanızı istiyorum. Seni ve Minji'yi sevecekler. Bundan eminim "diye rica etti, her şeyin yoluna gireceğine inanmamı istedi.
Yine de onu durdurmaya niyetim yoktu. Anne ve babasına haber vermeye hakkı vardı.
Sonuçta Jungkook sorumluluk almaya karar vermişti.
Ve ona inanıyordum.
"Bence bunu yapmalısın," Kendi kendime düşünmek için birkaç dakika ayırdıktan sonra, önümde duran sabırlı alfanın nezaketiyle yavaşça konuştum.
"Gerçekten mi?"
"Evet, onlar senin ailen. Bilmeleri lazım," dedim küçük bir gülümsemeyle.
"Annem ve babamın seni seveceğine eminim. Annem her zaman evde bir omega olmasını istedi, çünkü evdeki alfa kokularının burnunun dünyadaki tüm güzel kokuları almasını engellediğini söylüyor. Seokjin hyung ile ilk tanıştığında, evine gitmesine izin vermedi, Namjoon hyung ile evden yavaşça kaçmadan önce o uyuyana kadar beklemek zorunda kaldık" Jungkook onayımdan dolayı çok mutlu görünüyordu ve hemen heyecanla annesiyle ilgili hikayeler anlatmaya başladı.
“Kulağa hoş bir bayan gibi geliyor,” diyerek gülümsedim, onun sınıf ayrımı yapmayan çok iyi ebeveynler tarafından sevildiğini görmek beni mutlu etti.
"Evet, küçükken bir yetimhaneyi ziyarete gittiğimizde oyuncaklarımı onlarla paylaşmadığım için cezalıydım ve oyun oynayamadım,"diye devam etti Jungkook.
"Cezalı olabileceğini hayal dahi etmezdim" diyerek güldüm, hikayesiyle eğlendim.
"Eğlenceli değildi Jiminie. Annem, onun ellerinde ölmek istemediğim sürece diğer insanları asla küçümsemememi sağladı," diyerek somurttu.
"Ahh, umarım küçük Jungkookie'yi görebilirim," diye dalga geçtim.
"Şimdiye kadar zaten bunu görüyordun," kahvesinden bir yudum alarak omuz silkti.
"Hiç de küçük değilsin, Jungkookie" Gözlerimi kıstım ve önümde -neredeyse- küçük kalan alfaya doğru baktım.
"Ben değil. Minji, bebeğim" Jungkook hafifçe kıkırdadı, usulca bana bakarken gerçeği belirtti. Ama yinede kalbimin hızla çarpmasına engel olamadım.
Dik oturmadan önce gözlerinin biraz daha üzerimde kalmasına izin verdi ve sonunda gözlerini benden çekerek hesabı ödemek için garsonu çağırdı.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Dla nastolatkówJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221