Jimin's POV
Minji, akvaryum ziyareti için o kadar heyecanlıydı ki, normalden iki kat daha fazla yemeyi başardı, ki bu neredeyse bir yetişkinin porsiyon miktarıydı. Ve komik bir şekilde, Jungkook'da neredeyse onun kadar çok yedi.
Oh bekle, yeniden ifade etmeme izin verin.
Minji, tıpkı Jungkook gibi çok yedi.
Yemek masamızda bu kadar çok miktarda kahvaltı görmek beni şok etti,
ama çok geçmeden o ikisi tavrıma güldü ve o gün nereye gitmek istediklerini heyecanla planlarken yemeklerini hızla yemeye başladılar.Yemeğime odaklanmadan önce onlar farkında olmadan gizlice fotoğraflarını çektim.
"Anne, oraya vardığımızda Minji, Seojunie ve Haneulie oppa için yunus peluşları alabilir mi?"
"Elbette Minji. Baban sana ve ikizlere de alacak," dedi Jungkook, sürücü koltuğunda kendi emniyet kemerini bağlarken arkadaki çocuk koltuğuna düzgün bir şekilde oturan kıza benim adıma cevap verdi.
Zaten Jungkook'un yanına düzgün bir şekilde oturmuş olan ben, şaşkınlıkla ona döndüm ve içgüdüsel olarak onun cevabına karşı kolunu tuttum.
"Jungkook" Alfanın Minji'yi kolayca şımartmasını istemediğim için ona bakarken sakin bir sesle konuştum.
"Efendim?" Gülümseyerek bana baktı, ona neden seslendiğimi anlamamış gibiydi. Bu yüzden konu hakkında daha sonra konuşmaya karar verdim, belkide Minji bizi dinlemiyorken.
"Hiçbir şey, sadece dikkatli sür tamam mı?" Gülümsedim, başımı hafifçe salladım ve erkeğe işaret vermek için Minji'ye baktım.
Jungkook sinyalimi anlamış gibiydi ve arkadaki heyecanlı kızımıza dikiz aynasından bakarken, onaylayarak başını salladı.
...kızımız?
Bizim kızımız.
Kulağa hiç de kötü gelmiyordu. Bunu söylemek çok hoştu.
Jungkook, arabada hangi şarkının çalmasını istediğini sorarak prensesi eğlendirirken ve Minji, baby shark çaldığında heyecanla ona eşlik ederken, kendi düşüncelerime gülümsedim.
Birkaç dakika sonra, Minji arabada uykuya daldıktan sonraydı, bu sabah çok yediği için uykuya dalacağını tahmin etmiştim.
"Jimin" diye seslendi Jungkook ve yola odaklanmış olan ona baktım.
"Evet?"
"Şimdi konuşmak ister misin?" diye sordu ve Minji hakkında onunla konuşmak istediğim şeyi hatırladım.
"Ah, bununla ilgili. Aslında Minji'ye peluşlarına daha çok değer vermesi gerektiğini öğretmeye çalışıyorum," dedim Minji'nin eşyalarına daha çok değer vermeye başlamasını isteyerek.
"Peluşları mı?" Jungkook bana baktı, niyetimi anlamamıştı.
"Aslında sadece peluş oyuncakları değil, hayatta sahip olduğu şeylere daha fazla değer vermesini istiyorum. Altında yaşanacak bir çatı, yiyecek yemek ve oynayabileceği peluş oyuncaklar, bunun gibi basit şeylerle yetinmeyi bilmeli" Minji'nin eğitimi için ne planladığımı bilmesi gerektiğini hissederek ona açıkladım.
"Ama o bunun için çok küçük değil mi?" Jungkook tekrar sordu, ışık kırmızıya dönerken trafik ışığında güvenli bir şekilde durdu.
"Öyle, ama en azından bunun farkında olmasını istiyorum," diye yanıtladım, onunla göz göze gelmek yerine parmaklarımla oynayarak.
Birkaç saniye sessizliğe gömüldükten sonra "Öyleyse ne yapmalıyım?" Diye sorduğunda bu fikri kabul etmesi beni rahatlattı.
"Daha sonra ona peluşları alırken, lütfen onunla sadece ihtiyacı olanı almasını ve eskilerini atmaması için konuşabilir misin?" diye sordum ve Jungkook bana güven verici bir gülümsemeyle döndü.
"Elbette. Bunu yapabilirim," diye kabul etti yola bakmadan önce ve yeşil ışık yandığında tekrar sürmeye başladı.
"Teşekkür ederim ve Minji konusunda biraz katı olduğumu düşünüyorsan üzgünüm" dediğimde, Jungkook kabul etmeyerek hızlıca başını salladı.
"Hayır, olma. Bence bu harika, gerçekten. Minji için her zaman en iyisini düşündüğüne inanıyorum ve bunu yapmayı senden öğrenmek istiyorum" diye yumuşak bir sesle, küçük kızımı eğitme yöntemimi kabul etti.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Teen FictionJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221