Part 31

3.3K 300 12
                                    

Jungkook's POV

Jimin ve Minji akvaryuma girdiklerinde çok heyecanlıydılar. Boş zamanlarımda böyle yerlere gitmekten zevk alan biri değildim, ama sanırım işleri eğlenceli ve unutulmaz kılan şey değer verdiklerimizle gitmekti.

Birkaç adım önümde yürüyen baktığımda yanımda olduklarını bilmek bana iyi geldi.

Sadece eğlenmelerini izlemek bile beni mutlu ve tamamlanmış hissettiriyordu.

Birkaç ay önce, baba ve kızının hayatımda bu kadar etki yaratacağını hiç tahmin bile edemezdim. Onlar sadece birer yabancıydılar, ama böyle olması kaderdi, şuan onlarsız yaşayamayacağımı hissediyordum.

Jimin bana kızıp hayatlarına girmemi reddettiğinde kendimi paniklemiş ve kaybolmuş hissettim, milyonlarca dolarlık anlaşmaları kaybettiğim zamanlardan bile daha kötü hissettirdi.

Bunun benim için o değerli kağıtlardan çok daha önemli olduğunu anladım.

Onlar paha biçilemezdi.

Ve şu anda yüzlerindeki o gülümsemeyi görmeye devam etmek için her şeyi yapabilirdim.

"Baba, çabuk buraya gel! Teyze ve amca, balık arkadaşlarla fotoğrafımızı çekmek istiyor!" Minji heyecanla-Jimin'in kollarına çıktıktan sonra- elini sallarken kelimeleri kullanımının yanlış olduğunu bilmeden onların yanına daha hızlı gelmem için beni çağırdı.
(Abla ve abi demesi gerektiğinden bahsediyor)

Beklendiği gibi Jimin, Minji'nin yanlış kelime seçimine güldü ve küçük kız, ilk başta paylaştıkları gülüşün ardındaki sebebin kendisi olduğunu bilmese de, gülmeye devam etti.

Ancak fotoğrafımızı çekmeyi teklif eden genç çifte bakınca adımlarım durdu.

"Jungkook?!" diye bağırdı kız önce bana dönerken, daha sonra Jimin'den izin aldıktan sonra kamerasıyla Minji'nin fotoğraflarını çekmekle meşgul olan eşinin ilgisini kazandı.

"Jungkook babası mı? Sikt- Ah?!" Erkek, beni gördüğü gibi küfretmeye fırsat bulamadan yanındaki kız tarafından bağırsağı dirseklendiğinde şiddetle öksürdü.

"Bebeğin önünde küfür etme Tae," kız, uzun boylu erkeğe dik dik baktı, daha o ne için dirseklendiğini sormadan önce hemen cevap verdi.

Tereddüt içinde hepsinin durduğu yere yaklaştım, ikisine de beceriksizce gülümsedim ve Jimin'in yanında durmaya karar verdim. Jimin'in elbette kafası karışmıştı , ama hiçbir şey söylemedi ve her şeyin kendiliğinden çözülmesini sabırla bekledi.

"Merhaba, Yoonji noona. Merhaba, Tae hyung" Başımın derde girip girmeyeceği konusunda endişe ederek ikisini de selamlamaya karar verdim.

"Sana da Merhaba. Mantıklı bir açıklaması var mı?" Kız kollarını göğsünün önünde kavuşturmuş duruyordu ve dört yetişkinin arasında en küçüğü o olmasına rağmen bir alfanın hissedebileceği kadar ürkütücüydü.  Yoongi ve Yoonji ikizlerdi ve ikisi de o kısılmış gözlerle bana ne zaman baksalar beni korkutuyordu.

"Önce uygun bir yer bulabilir miyiz? Belki öğle yemeğinde konuşuruz? Her şeyi açıklayacağım," Jimin'e özür dileyerek baktığımda, Jimin anlayışlı bir şekilde gülümsediğinde rahatladım, Minji yemekten bahsedince heycanlandı.

"Minji hamburger yiyebilir mi?"

"Ben hamburger yiyorum!"

Hem Taehyung'un hem de Minji'nin, aynı anda öğle yemeği için aynı yemeği seçmeleri, ikisinin de gözlerini kocaman açarak birbirlerine bakmalarını sağladı.  Erkek büyüleyici kutu gülümsemesiyle kıza doğru yürürken Minji'nin Taehyung'un sevgisini hemen kazandığını anladım.

"Merhaba Minji. Ben Taehyung ama sen bana Taetae Amca diyebilirsin. Bence iyi arkadaş olabiliriz. Arkadaşım olmak ister misin? " Tae, Jimin'in kollarındaki Minji ile gözlerini hizalamak için eğildi ve el sıkışmak için küçük elini istedi.

Kız kıkırdadı, Taehyung tarafından kullanılan şakacı derin sesle eğlendi ama yine de onun elini tutmadan önce izin almak için Jimin'e baktı. Babası başını sallar sallamaz, Taehyung'un elini hızlıca sıktı, mutlu bir şekilde küçük ve heyecanlı bir "Evet!" dedi, bu Yoonji'de dahil olmak üzere etrafındaki tüm yetişkinlerden gülümseme kazanmasını sağladı.

-

Şimdi şöyle bisey oldu tae ve yoonjiden partner diye bahsetmis o yuzden cift dedim partnerin direk anlami ortak diger anlamlarida cift gibi es olarak cikiyor umarim diger bolumlerde farkli bisey cikmaz...(evet fici bende azicik yarim okumus olabilirim sizle yeniden okuyorum)

Fated ✓ | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin