Bölümde hafif smutumsu bi kısım var pek ayrıntılı değil ama belki okumak istemezsiniz diye belirtmek istedim ♡
Jimin's POV
Sıcak hissediyordum.
Başımın döndüğünü hissettim.
Mutfak tezgahına geri itildiğimde başım dönüyordu ve dudaklarım alfa tarafından açlıkla talep ediliyordu.
Jungkook'un öpücükleri tenimin üzerinde ateşliydi ve bu bana uzun zamandır hissetmediğim coşkulu duygular yaşatıyordu.
Bu öpülme hissi.
Dokunulmak.
Belimin çıplak derisini okşayan parmak uçları nefesimi kesti ve beni onun kucağında daha derine düşürdü. Gömleğini sıkı sıkı tutarak, vücudunu daha da yaklaştırırken dizlerimin titrediğini hissettim.
Jungkook bulduğu fırsatla beni daha derinden öptü ve ustaca ağzımın içini işgal etti, yüzlerimiz sabırsızca birbirine sürtünerken alçak iniltiler boğazımızdan kaçarken bana daha sıkı sarıldı.
"J-Jungkook, ah - !" Jungkook'un ağzı boynumdaki hassas noktaya gelip onu emmeye başladığında titreyen elimle ağzımı kapatmaya çalıştım.
"Şşşt, sessiz ol yoksa Minji uyanacak," diye tehlikeli derecede sessizce fısıldadı, ayrılmadan önce dişleriyle kulak mememi çekiştirdi ve tenimde öpücükler bırakmaya devam ederken benden bir sızlanma kazandı.
Elleri kaldırdığım gömleğimin altında serbestçe gezindi ve göğüs uçlarıma ulaştığında bacaklarım tutmaz oldu, beni ayakta tutabilmesi için tamamen Jungkook'a güvendim.
Bu noktaya nasıl geldik?
Hatırladığım son şey, öğle yemeğinden sonra Hoseok ve Yoongi'ye veda ettiğimizdi. Minji her zamanki gibi öğlen uykusuna yatmaya gitti ve Jungkook her zaman yaptığı gibi mutfağı temizlememe yardım etmek için yanımda kaldı.
Ama sonra Jungkook'un evine taşınmam ve Namjoon'un ayrılan Hoseok'un yerine sekreteri olmamı teklif etmesi hakkında konuştuk.
Ve aniden konu Jungkook'un Namjoon'un şirketindeki diğer çalışanlar tarafından işaretsiz olduğum için benimle flört edecekleri konusunda endişeli ve aşırı korumacı olmasına gitti, bu yüzden ona endişelenmesine gerek olmadığını çünkü gözlerimin sadece onu gördüğünü söyledim.
Yani, sözlerimin onun kurdunu tetiklediğini varsayarsak, işte buradaydık.
Jungkook beni mutfak tezgahına oturmak için kaldırdı ve bacaklarımın arasına yerleşti, dudakları temiz boynumda küçük ısırıklarla işaret bırakmakla meşguldü.
Çıkardığım tüm sesleri susturmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordum ve arada bir Minji'nin içeri girmesi ihtimaline karşı mutfak kapısına bakıyordum, Jungkook'un beni gerçekten iyi hissettirdiğini ve zaman geçtikçe daha da muhtaç hale geldiğimi inkar edemezdim.
Eli aşağı, şortumun önüne doğru gitti ve ben bu sürpriz temasla sarsıldım, utanarak sırıtan alfaya baktım.
"Sertsin," Jungkook'un gözleri tehlikeyle parıldadı, eli hafifçe artan şişkinliğimi okşayarak başka bir öpücük için bana yaklaştı.
"Yardım edeceğim, tamam mı?" Soruyu fısıldarken dudakları benimkilere değdi. Jungkook gözlerime bakmak için geri çekildi ve ben de utanmadan onun dokunuşundan daha fazlasını istediğimi kabul ederek başımı salladım.
Şu anda hala mutfakta olmamız umurumda bile değildi.
Yeşil ışığı yakalayan Jungkook, zonklayan üyemi şortumdan hızla kurtardı ve okşamaya başladı. Tüm hareketleri çok doğru hissettiriyordu ve çok geçmeden kalçalarım elini karşılamak için yukarı kalkmaya başladı.
"Aa~!" Jungkook yarığı ovmak için başparmağını kullandıktan ve daha sert okşayabilmek için kayganlaştırıcı olarak menimi kullanıp tüm aletime sürdükten sonra inlemelerim kontrolden çıkıtı.
"Tatmin olduğunda ne kadar sesli olduğunu unutmuşum," Jungkook boştaki eliyle çenemi tuttu ve yüzümü eğdi, çıkardığım sesleri durdurabilmek için dudaklarıma kapandı. Bundan kısa bir süre sonra dili içeri girdi, acımasızca üyeme sert ve hızlı bir şekilde okşadı ve beni hemen doruğa ulaştırdı.
"Mmph -!!" Dizlerim otomatik olarak yukarı kalktı ve ben boşalırken Jungkook'u sıkıştırdı, eline kendimi bıraktım, her ikimizinde elbisesi beyaz madde ile lekelendi.
Ağır ağır nefes alıyordum, Jungkook beni belimden tuttuğunda yavaş yavaş kendime geliyordum, üyemi son kez sıkıştırarak sonuna kadar gelmemi sağladı.
Yorgunluk baş gösterirken tüm gücümü kaybederek, gevşek bir şekilde vücuduna tutunarak ona sarıldım ve yüzüm boynunun kıvrımına gizlendi.
Jungkook yere attığı şortumu aldı ve kısa bir süre için üyemi ve elini lekeleyen fazla spermi silmek için kullandı. Direnmeden her şeyi yapmasına izin verdim.
"Hadi seni temizleyelim bebeğim"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Teen FictionJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221