Part 43

2K 186 6
                                    

Jimin's POV

"Jimin, bebeğim. Beni duyabiliyor musun?" Jungkook'un sesini duydum, adımı usulca söylüyordu ve sıcak elinin yanağımı kavradığı hissediyordum.

Gözlerimi açtığımda yatak odamızın tavanına odaklanmam biraz zaman aldı.  Yanıma baktığımda, Jungkook'un yatağın yanında oturduğunu, uyandığımı gördüğü için rahatlamış bir gülümsemeyle bana baktığını gördüm.

“Ne oldu?" Sersemlemiş hissederek oturmaya çalıştım ve Jungkook hemen nazikçe sırtımı desteklemem için arkama bir yastık koyarak yardım etti. 

Balayından yeni dönen Hoseok ve Yoongi hyung'u evimizde akşam yemeğine davet etmiştik. Eski dairelerinden taşındıktan bir ay sonra gerçekten nişanlandıkları ortaya çıktı ve resmi olarak bir hafta önce  evlendiler, yani nişanlanmalarından sadece dört ay sonra.

Dışardan bakanlar işlerin çok hızlı ilerlediğini söyleyebilirler ama biz, böyle olmadığını biliyorduk. Ne de olsa birbirlerini tanıyalı on yıldan fazla olmuştu. Aralarında çok özel bir bağ paylaştılar ve artık evli oldukları için bu daha da güçleniyor.

Yokluklarında Minji ve Seokjin hyung'un ikizleri onları çok özlemişti, bu yüzden Namjoon ve Seokjin hyung'da ziyarete gelmeye karar verdiler ve ikizlerini uzun zaman sonra, yeni evlilerle vakit geçirmesi için getirdiler.

Taehyung ve Yoonji'nin burada olamaması biraz hayal kırıklığı yarattı, ancak Taehyung'un ateşi düştüğü için kimse bir şey yapamadı.  Onlarla tanıştığımız andan beri, Yoonji'nin hissettiği tüm sabah bulantılarını çeken hep Taehyung olmuştu.

Herkesin her zamanki gibi canlı olduğu ve her şeyin harika gittiğini hatırlıyordum, ama sonra görüşüm bulanıklaştı ve hatırladığım son şey, bayılmadan önce Jungkook'un koluna düştüğümdü.

"Akşam yemeği için yemek masasına yürürken bayıldın" Jungkook saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.  Pozisyonunu değiştirdi ve arkama oturmayı seçti, sırtım göğsüne yaslanırken, yastığı yerine koydu ve kendi sırtınıda yatağın başlığına yasladı.

"Ah hayır. Herkes endişelenmiş olmalı, değil mi?" Başımı göğsüne yasladım, arkamdaki Jungkook'a bakmak için kafamı yukarı kaldırdım.

"Kesinlikle öyle oldu. Seokjin Hyung seni kontrol etmeme yardım etti ve sadece yorgun olduğunu söyledi. Ama şu anda gerçekten nasıl hissediyorsun? Hala hastaneye gitmeli miyiz?" Jungkook yanağımı tutmadan önce şakaklarımı şefkatle öptü, gözlerime dikkatlice bakarken bende herhangi bir acı belirtisi görmeye çalışıyordu.

Şu anda vücuduma neler olduğuna dair bir tahminim vardı, ancak öncekiyle aynı belirtilerin olup olmadığından emin değildim.

Bu tıpkı Minji ile olan hamileliğimin ilk aşaması gibiydi.

Jungkook ve ben birkaç kez daha özel anlar yaşadık ve bazen birbirimizi hiçbir engel olmadan hissetmek için korunma kullanmayı reddettiğimizi itiraf etmeliydim.

Tekrar hamile kalma ihtimalim olduğunu biliyordum, ancak Jungkook'un bunu korunmasız yapma isteği, her seferinde bende aynısını istediğim için gerçekten reddedilemezdi.

"Sanırım şimdi daha iyiyim. Yani, hala sersem hissediyorum ama endişelenecek bir şey yok." Düşüncelerimi şimdilik kendime saklayarak gülümsedim.

"Emin misin?" diye sordu Jungkook, hala endişeliydi.

"Evet, gerçekten iyiyim. Ama biraz aç hissediyorum. Gidip bir şeyler yiyebilir miyiz? " Diye sordum ve Jungkook hemen kabul etti.

"Elbette bebeğim. Jin hyung geri dönmeden önce sana yulaf lapası yaptı, uyandığında karnını doyurman gerektiğini söyledi" Arkamdan bana sarıldı, ayağa kalkmadan önce birkaç kez boynumu öptü ve ben daha bir şey diyemeden beni gelin tarzında kaldırıp taşımaya başladı.

"Hey, kendi başıma yürüyebilirim." Sadece eğlence olsun diye tartışmaya çalıştım ve Jungkook yatak odasından çıkarken kollarımı boynuna doladım.

"Hayır, iyi olduğundan emin olana kadar gecenin geri kalanında seni taşıyacağım," diye yanıtladı, yol boyunca hiçbir şeye çarpmamaya dikkat ederek yürüyüşüne odaklanmadan önce, tekrar şakaklarımı öptü.

"O zaman sağlıklı olduğumu nasıl kanıtlayabilirim?" diye sordum, alfanın mükemmel yan profiline bakmanın tadını çıkararak.

"En az yarım kase Jin hyung'un yulaf lapasını yiyerek," Jungkook beni mutfak adasının yanındaki sandalyeye oturttu, hızla ocağa geçip yulaf lapasını yeniden ısıttı.

Yulaf lapasını önüme servis etmesi çok uzun sürmedi ve Jungkook bana eşlik etmek için yanıma oturdu.

"Aa, ama çok fazla yiyemeyeceğimi biliyorsun, Kookie" Kasedeki büyük miktarda yulaf lapasını gördükten sonra erkeğe somurtarak onu etkilemeyi denedim. Hareketim Jungkook'un sırıtarak uzaklaşmadan önce  dudaklarımı hızlıca öpmesini sağladı.

"Elinden geldiğince yemeye çalış bebeğim. Gerçekten yapamazsan bitirmene yardım edeceğim, tamam mı?" Benimle pazarlık etti ve bu sefer alfa tarafından şımartıldığım gerçeğini severek başımı salladım.

-
Bir bölüm daha var okumayı unutmayın 💓

Fated ✓ | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin