Jimin's POV
Jungkook ile olan akşam yemeği beklediğimden daha iyi geçti. Bizi hâlâ özel olan, ancak gecenin tadını çıkarmamız için yeterince rahat olabilecek çok şirin bir aile restoranına getirdi.
Minji ve o restoranda aynı tabağı paylaştığında şok oldum, ama Jungkook hiçde rahatsız görünmüyordu ve hatta akşam yemeğinden önce bunu planladıklarını bile söyledi.
O geceden sonra Minji ve alfa her zamankinden daha yakın hale geldiler ve kızımın ona karşı bu kadar açık (rahat) olması beni bir şekilde şaşırttı. Ve o zamandan beri evimize daha sık gelmeye başladı, Hoseok ve Yoongi bile artık mahallemizdeki erkeğin varlığına alışmıştı.
Hatta bazen Jungkook, Minji ve ikizleri kreşten alır ve ikizleri Seokjin'e geri bırakmadan önce mağazaya uğrardı.
Seokjin'in dediği gibi iyi bir adamdı ama bazen bana karşı olan bakışlarının arkasında tam olarak anlayamadığım bir şey varmış gibi geliyordu.
Jungkook sürekli bana sanki aklında bir şeyler dönüyormuş gibi bakıyordu ve bu konuda gergin mi hissetmeliyim yoksa sadece umursamamalı mıyım bilmiyordum.
Bunun dışında bana ve Minji'ye çok iyi davranıyordu.
Şu anda hiç müşteri olmadığı için raflardaki stokları düzenliyordum ve bana yaklaşan birinin farkına varamadım.
Boynumda yumuşak bir dokunuş hissettiğimde irkildim ve neredeyse arkamdaki kişiye çarpacaktım.
"Ne- Jungkook! Burada...ne yapıyorsun? Çalışıyor olman gerekmiyor muydu?" Ciddi görünen adamdan birkaç adım geri çekilirken avucumla az önce dokunduğu yeri kapattım.
"O ben" dedi.
"Ne beni?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Ensendeki ben," Jungkook kendi ensesini işaret etti ve neredeyse orada bir ben olduğunu unutuyordum.
"Ah, evet. Ne oldu ki?" Bunda özel bir şey göremeyerek sordum.
Bu adamın nesi vardı?
"Bu kulağa aniden gelebilir, ama ben musclebun91'im" ciddi görünüyordu, bu beni biraz korkuttu.
"Ne?" Kaşlarımı çattım ama yine de sorusunu ve sorduğu o tanıdık kullanıcı adını düşündüm.
"Bu kullanıcı adını daha önce duydun mu? Herhangi bir internet sitesinde? Veya herhangi bir yerde? Hiç mi duymadın?" Jungkook şimdi neredeyse çaresiz görünüyordu, ama benden nasıl bir cevap almaya çalıştığını bilmiyordum.
"B-ben b-bilmi-"
"Peki ya mochibaby1310?" Sorusu birden donmamı sağladı ve o kullanıcı adından bahsedince tüm kanımın çekildiğini hissettim.
Bu bendim.
O web site için kullandığım isimdi.
"M-mochibaby1310?" Kekeledim, geçmiş tüm anılar bir anda aklıma geldi.
"Demek sensin. Seni çok uzun zamandır arıyorum," diyerek iç çekti ve bana doğru bir adım daha yaklaştı.
"Neyden bahsettiğini bilmiyorum," Birdenbire erkeğe karşı savunmacı hissederek Jungkook'tan kaçmaya çalıştım.
"Beni kandırmaya çalışma Jimin. Sen olduğunu biliyorum." Bileklerimden birini tutmayı başardı ve ondan uzaklaşmama izin vermedi.
"Tamam, beni yakaladın. Yani?" Jungkook'u söylediği gibi gerçekten kandıramayacağımı bilerek, ona doğrudan söylemeye karar verdim.
"Seni bulmaya çalıştım ve elimden gelen her şeyi yaptım ama senin hakkında kullanıcı adın ve benin dışında bildiğim hiçbir şey yoktu"
"Kuralı mı çiğnedin?" Benimi görmesinin tek yolu bu olduğu için şüpheyle sordum.
"Kendimi durduramadım. Kim olduğunu bilmek istiyordum. Ama sadece bir kereydi ve zaten karanlık olduğu için fazla bir şey göremedim," diye savundu kendini.
"Hiçbir şey görmemen gerekiyordu," dedim ifadesizce, onu savunmasız yakalayarak.
"Bu bizim son seferimizdi, sen- sen bana o kadar yakındın ki o zaman enseni görebildim, o zaman- ben-" paylaştığımız o samimi anlar hakkıda saçmalamak üzereydi ve yanaklarımın ısınmaya başladığını hissedebiliyordum
"Kes şunu! Söylemesi bile utanç verici- Sadece dur!" Aceleyle Jungkook'a yaklaştım ve o anlar hakkında konuşmasını engellemek için ağzını kapattım, geçmişi hatırladıkça ikimizin de yüzü yanıyordu.
-
Bölümü aslında dün yayınlayacaktım ama unutmuşum hatta bu sabah yayınladım sanıyordum 🤦♀️ neyse 20 bölümün sonunda artık olaylara giriş yapıyoruz #şükür jsksksk aslında bölümler kısa yani 10 bölüm falan yapar belki ama bende heycanlandım en sonunda Jungkook fark ettiği için 💓
Umarım bölümü sevmişsinizdir bir sonrakinde görüşmek üzeree 👋🏻💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Teen FictionJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221