Jimin's POV
"Değil," buz gibi soğuk bir bakışla ona baktım ve bu konuşmada Minji'yi gündeme getirmemesi için uyardım.
"Bu çok açık, Jimin. Minji bile bunu biliyor, bu yüzden bana baba diyor" diye kızımı bu konuşmanın merkezine çekerek inatla devam etti.
"Kanıtın yok, Jungkook" Sertçe ona baktım ve o da aynı yoğunlukla bana baktı.
"O zaman test yaptıralım?" Diye meydan okuduğunda verebilecek bir cevap için kelimelerim tükendi.
Sessiz kaldım ve Jungkook'a ihtiyacı olan onayı verdim. Artık Jungkook'un internet sitesindeki adam olduğunu bildiğime göre, elbette Minji de onun kızıydı.
Sadece zaman geçirdiğim tek kişi olduğu için değil, aynı zamanda onun bölünmüş bir görüntüsüydü.
"Bu konuda ciddiyim, Jimin. Minji'yi senden almaya çalışmıyorum, sadece bunun bir parçası olmak istiyorum. Minji'nin nasıl hissettiğini hiç düşündün mü? Onun yaşındakilerin iki ebeveyni olduğunu görünce ne hissediyor?" Kendime hiçbir zaman sormadığım soruyu sorduğunda biraz affaladım.
Diğer ebeveyni hakkında soru sorarsa Minji'ye ne demeliydim?
Küçük prensesime yalan söylemek zorunda olma düşüncesiyle bocalamaya başlayarak, "B-ben ben o büyüyünce bir yalan uydurabilirim," diye kekeledim.
"Ne gibi? Diğer baban öldü mü? Ama ben buradayım Jimin. Minji senin sevginden daha fazlasını hak etmiyor mu?" Setçe konuştuğunda gözlerine bakmak için başımı yukarı kaldırdım.
"O zaman Minji'ye olan sevgimin yeterli olmadığını mı söylüyorsun?" Beni suçladığında, ağzından çıkan kelimelerle incinmiş hissederek ona baktım.
"Jimin, demek istediğimin bu olmadığını biliyorsun," Jungkook ne dediğimi duyduğunda sesini alçalttı, ama bu yabancının bana kızıma yeterince sevgi göstermediğimi söylemesine izin vermeyecektim.
"Git." Ona arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
"Jimin -" Jungkook'un da oturduğu koltuktan kalkıp arkamdan geldiğini duyduğumda onu durdurdum.
"Git dedim"diye emrettim ona, tartışacak yer bırakmadan. Daha fazla konuşmasına izin vermeyeceğimi anlayan Jungkook içini çekti ve mağazadan çıkıp beni orada tek başıma bıraktı.
-
Jungkook's POV
"Hyung, sanırım batırdım," yenilmiş bir şekilde içimi çektim, oturduğum yerde erimek ve bu dünyadan kaybolmak istiyordum.
"Bu gerçekten söylenecek en kötü şey. Jimin Minji'yi herkesten daha çok seviyor ve Minji onun sevgisiyle böylesine harika bir kıza dönüşürken onun daha fazla sevgiye ihtiyacı olduğunu söyleyerek çok ileri gittin" Yoongi hyung ifadesizce konuştu, hissettiğim üzüntüyü görmezden gelmeye çalıştım çünkü gerçek buydu.
"Öyle demek istemedim. Sadece onlara daha fazla sevgi vermek istediğimi söylemek istemiştim. Onlar dünyadaki tüm sevgiden bile daha fazlasını hak ediyorlar. Ayrıca, o benim kızım," şuanda Hoseok'un fotoğraf albümünü aşağı doğru kaydırarak gezinen omegaya sızlandım.
"Sence bu internet sitesine gitmeye karar verdiğinde Minji'nin başka bir babası olacağını bilmiyor muydu? Minji'ye sahip olmak istemesinin kendince bir nedeni olmalı ama eşinin adını bile bilmeyi reddetmiş" Beni tekrar azarladığında surat astım.
"Ama neden?" Yüzümü avuçlarıma gömerek sızlandım.
"Ne, bana mı soruyorsun yoksa?"
"Hayır. Kendime soruyorum," diye mırıldandım avuçlarımımın arasından, ona cevabını bilmediği bir soru sorduğum için aptal olduğumu söylemesini istemiyordum.
"Bu aptalca bir hareket. Sadece git ve Jimin'e sor," yine de beni aptal yerine koymayı başardığında sıkıntıyla homurdandım.
"Bana kızgın, hyung" diye karşılık verdim, küçük erkekle olan tartışmayı kazanmak isteyerek.
"Sana her zaman kızgınım ama bu sürekli hayatımı rahatsız etmeni engelliyor mu?" Hala telefonuna bakarken sordu.
"Pek değil" diye mırıldandım.
"Kesinlikle. Yani, doğru olduğunu hissettiğinde ona git. Belki yarın. belki onunla konuştuktan sonra," diye monoton bir şekilde konuştuğunda gözlerim parladı.
"Benim için Jimin'le konuşabilir misin?" Yardım için minnettar hissederek sordum.
"Bakarız," diyerek umursamaz davranmaya çalıştı ama bunu yapacağını biliyordum.
"Teşekkürler, hyung! Sen benim aşk hayatımın kurtarıcısısın, "Omega'ya sarılmak için koştum ama beni kafamdan iterken tiksinti dolu bir yüz ifadesi yaptı.
"Defol git"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fated ✓ | Jikook
Teen FictionJimin kimseye bağlanmadan sadece çocuğu ile ilgilenmek isteyen bekar bir omegadır. Ama tabi ki, Jungkook ortaya çıkana kadar [Omegaverse] - Thanks for letting! All rights belong to the original author: @mybiasisjimin 150221