8. BÖLÜM

7.3K 384 135
                                    

Medya : Badel

////

"Selam."

Tanıdık gelmeyen sesle bakışlarımı o tarafa çevirdim. "Selam?"

Ege değil miydi bu?! 11/B'de ki.

"Oturabilir miyim?"

Okulun bahçesinde bankın üstüne oturuyordum ve oturma yerinde ayaklarım vardı.

Ege'yi başımla onayladığımda o da benim gibi düzgün oturmak yerine bankın tepesine oturmuştu.

"Nerede seninkiler?"

Kastettiği kişileri anlamak zor değildi, benim üçlüyü soruyordu.

Bakışlarımı ondan çekip bahçedekilere çevirdim. "Yekta basketbol antrenmanında, Bera müzik hocasının yanında, Alican'da kardeşinin yanına gitti."

Ege'de benim gibi bahçedekilere bakmaya başladı. "Sende yalnız kaldın..."

"Hı hım."

Bahçedeki öğrencilerin arasında göz gezdirirken 'acaba hangisi tramor' diye düşünmeden edemiyordum.

Sahi, acaba şuan beni görüyor muydu? Ya da bahçede miydi?

Düşüncelerimin arasına Ege girdi.

"Seni yalnız bıraktıkları an başına kurtlar uçuşuyordu, sanırım şuan o kurt benim."

Ege gülerken, bende hafifçe güldüm.

Bunu hep Alican söylerdi, neredeyse bütün okul bilirdi bizim aramızda geçen bu repliği. 

"Onlara göre benim yanıma erkek sinek bile gelmemeli. Hep onlarla ilgilenmeliyim, hep onların yanlarında olmalıyım."

Dediklerimden sonra Ege'ye bakmasam da güldüğünü duyabiliyordum. "Koruyucu erkek kanka, klasik."

"Kanka değil" diye düzelttim onu. "Kardeş."

Ege bir kez daha güldü. "Hadi ama Badel, uzun zamandır birliktesiniz hiç mi onlardan birine karşı bir şey hissetmedin ya da onlar sana karşı bir şey hissetmedi? 3 kişi arasından illa ki olur bunlar."

Bakışlarım ilk defa Ege'yi buldu.
Ne saçmalıyordu bu?!

Gerçekten şu düşünceden nefret ediyordum!

Bir kız ve erkek yan yana gelse hemen sevgili olduklarını düşünen cahiller vardı!

Neden?! Bir kız ve erkek asla dost olamaz mı? Arkadaş olamaz mı?
Bir çok kişiye göre olamaz.

"Ege ne saçmalıyorsun?! Kardeş dediğimiz insanlara farklı gözle bakacak değiliz! Ama sizin bunu anlamanız çok zor! Siz yanınızdan dişi kedi geçse bir tarafları kabaran, asla kız arkadaş edinemeyen çünkü kızların sadece sevgiliniz olabileceğini Düşünen zihniyettesiniz! Ama benim arkadaşlarımı kendinizle karıştırmayın, bu söylediklerimi senin gibi düşünen herkese söyle!"

Sinirlenmiştim çünkü orta okuldan, hatta ilk okuldan beri böyle şeyler sıkça duyuyordum.

Üçüyle birlikte sevgili olduğumu düşünen midesizler bile vardı!
Ama kimsenin aklına gerçekten kardeş olabileceğimiz gelmiyordu!

Hızla Ege'nin yanından kalkıp gidecektim ki fazla uzaklaşamadan bana yetişti ve kolumu tuttu.

Tuttuğu kolumu sertçe çektiğim de, bana pişman bir yüzle bakıyordu.

"Tamam Badel, özür dilerim. Haklısın yanlış bir düşünceydi. Lütfen, bana kızma ve beni yanlış anlama. Seni üzmek ve ya sinirlendirmek istemedim."

VAZGEÇ | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin