Yiğit: Kelebek ölünce gömülmesin sırlar.
Aradan geçen on beş dakikada sadece bildirim panelinden mesajla bakışmıştım. Yüzümdekin derin sırıtışı saymıyorum bile.
On beş dakikadan sonra mesajın üzerine bastım ve açılan ekranda profiline baktım. Son görülmesi on beş dakika önceydi.
Mesajı attığı zaman.
Konuştuğu birisi olmadığını biliyordum zaten. Olsa hemen müdahale ederdim ;)
Her ne kadar çocukluğumuzdan beri beraber olsak da grupta ve okulda konuşuyordum onunla sadece. Gruptakilerle de öyle can ciğer, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezlik bi yakınlığımız yoktu.
Aynı mahallede oturuyorduk ve çocukluktan beri hep aynı okullarda okumuştuk. Bunun da getirisi olarak ailelerimiz birbirini tanıyor ve güveniyordu. Bu yüzdendir belki okulda hep beraber takılırdık arada mahallede de toplansak da çoğu zaman erkekler bir maç olduğunda veya başka arkadaşlarıyla halısahaya gideceklerinde anında satarlardı bizi.
Derya'nın da aynı şekilde bizim grubumuz haricinde çok geniş bir arkadaş çevresi olduğu için onunla da sadece grup bir araya geldiğinde görüşüyorduk.
Yiğit'e normalde özelden yazmamamın bir başka sebebi ise utanıyor olmam olabilirdi belki bir ihtimal. Anıl, kendisi Derya'yla sevgili olunca bizle takılmayan başlamıştı. Onunla bile arada özelden konuşur şakalaşırdık ama Yiğit'e çok önemli bir şey olmazsa yazmazdım.
İlke: Kelebek ölsün mü?
Yiğit, anında çevrimiçi oldu ve gördü mesajımı. Yüzündeki sırıtışla pencereye yaklaştım. Onların evi çaprazımızda kalıyordu. İki katlı müstakil bir evdi. Perdeleri kapalı olduğu için geri yerime oturdum.
Yiğit: Hepimiz bir gün öleceğiz.
Yüzüm düştü. Ne yapayım öleceksek.
Bana sen lazımsın çocuk.İlke: Hepimiz öleceksek, ömrü bir gün olan bir canlıya emanet etmek mantıklı.
Yiğit: O kadar önemli mi bu sırlar?
İlke: o kadar önemli.
Yani, sen önemlisin.
Yiğit: Öyle olsun bakalım.
Mesajına cevap vermeden çıktım uygulamadan. Yazarsam saçmalayabilme oranım yüksekti. Gruba da bir şey yazmıyordu. Fake hesaba geçtim ve her dakika baktığım profiline bakmadan direk mesaj bölümüne girdim.
@azraakınadabakın: Selam çocuk evlenelim mi?
@azraakınadabakın: Bugün maşallahın vardı.
@azraakınadabakın: Sana bakan bir kaç kız gördüm onların defterini dürücem bir ara.
@azraakınadabakın: Bebeğim bir şarkı var biliyor musun?
@azraakınadabakın: Elalemin gözünden seni sakınmaktan yoruldum ;)
@yigitorhan: Sıkılmadın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi /Yarı Texting
Humor@azraakınadabakın: Maşallah efendim gözler lens mi? 28.09.2018 @azraakınadabakın: Rabbim neden kullarının arasında ayrım yapıyorsun. Bu güzel kulunu yaratırken benim günahım neydi? 29.09.2018 @azraakınadabakın: Merhabalar efendim tanışabilir miyiz...