@yigitorhan: Gerçekten İlke değil misin?
Bildirim panelime düşen mesajla tepkisiz kaldım. Şüphelerini yıkmayı başarıyordum sonunda ama neden içim huzursuzdu böyle?
İlke olduğumu bilmemeliydi.
Sadece 'Arkadaş' olmak istesem kalkışırmıydım hiç boyumdan büyük işlere?
Akşama kadar yoktu ve canı sıkkındı. Bu muydu yani sebebi. Ben miydim?
Bir yandan kendime kızıyorken bir yandan söyleniryordum.
Ne olmasını bekliyordum ki?
Arkadaşının kalbini kırmak istemeyen yufka yürekli tatlı çocuk.
Peki ben ne oluyorum bu masalda?
Yaptığım belki doğru olmayabilirdi ama yürüdüğüm yanlış yol başlığı altında doğru adımlardı.
Sebebi falan yoktu. Bilmemeliydi ilke olduğumu, onu sevdiğimi.
Eğer bu işin sonunda hala duygularım karşılıklı olmassa ondan uzaklaşmamalıydım.
Yüzüne bakamayacak hale gelmemeliydim.
Severse eğer azrayı ya da benim olduğum farklı bir hesabı sonunda gönül rahatlığıyla "ben ilkeyim" diyebilirdim.
Çünkü sevgi her şeyi affederdi.
Bildirime dokunmamla açılan ekranda mesajı birkaç kez daha okudum.
Eğer bu işin sonunda kalbi bana ait olacaksa istediği kadar söylediğim yalanlar için kızabilirdi.
Çünkü benim olmassa eğer her şey boşa gidecekti. Yalanlarda yeminlerde...
@azraakınadabakın: Değilim Yiğit.
@azraakınadabakın: Sana bunu düşündürecek ne yaptım bilmiyorum fakat İlke olsaydım eğer sana yakın olmak için böyle şeylere başvurmazdım.
@yigitorhan: Kafam çok karışık.
@azraakınadabakın: Neden?
@yigitorhan: Senin o olduğuna adım kadar emindim.
-dim..
Şuan şüphelerini yıkıyor olmak güzel bir şeydi fakat daha çok merak ettiğim şey nerede pot kırıp emin olmasını sağladığımdı.
@azraakınadabakın: Nasıl bu kadar emindin?
@yigitorhan: Önemsiz.
Gözlerimi devirdim.
Önömsöz
@azraakınadabakın: İlke olmayı isterdim. Eminim ki benden çok daha yakınsınızdır. Belki de hiç olamayacağım kadar çok.
@yigitorhan: Değeri çok fazla benim için.
Gülümsedim.
O değerden fazlasını istiyordum.
@azraakınadabakın: Anladım
@yigitorhan: Ama eğer İlkeysen, bu yaptıkların anlamsız.
Çok biliyorsun sen.
@azraakınadabakın: Yaptıklarım anlamlı. Eğer İlke olsaydım belki farklı bi şekilde sana yakınlaşırdım sonuçta her dakika berabersiniz ama o olmadığım için başka yöntemler deniyorum.
Ne yakınlık ama! Bana bir bakışın bile arkadaş başlığı altında olmasına sinir okuyordum ve kafasını kırmak istiyordum. Küçüklükten beri beraberiz diye kardeşmişiz gibi davranmasına gerek mi vardı? Aynı anneden doğduğumuzu bilmiyordum.
@yigitorhan: Saçma bir yöntem deniyorsun.
@azraakınadabakın: Neden?
@yigitorhan: Seni böyle seveceğimi mi sanıyorsun?
@azraakınadabakın: Evet.
@yigitorhan: Saçmalık.
@yigitorhan: Güvenmediğim birisini nasıl sevebililirim?
Güvenmek mi?
Güven sevgiden önce mi geliyordu?
Kesinlikle inanmıyordum buna.
Önce sevgi gelir. Seversin ve onun sevgisine inanarak ona güvenirsin.
@azraakınadabakın: Sevgi yoksa güven anlamsız.
@yigitorhan: Her neyse
@azraakınadabakın: İlkeye de ben olduğunu söyleyip durdun mu?
@yigitohan: Söylemedim ama eğer sen olsaydı imalarımdan anlardı.
@azraakınadabakın: O zaman ona da güvenmiyorsun?
@yigitorhan: Ona güveniyorum. Böyle ssçma şeylerle uğraşacağını düşünmek ayrı saçmalıktı.
@azraakınadabakın: Peki.
@yigitorhan: Kalbini kırmak istemiyorum ama ilke değilsen konuşmamıza gerek yok.
@azraakınadabakın: Kim olduğumu merak etmiyor musun?
@yigitorhan: Hayır.
Hoyor
@azraakınadabakın: Belki konuşsan her şey farklı olacak?
@yigitorhan: Adını bile bilmiyorum. Sahte bir isim fake hesap.. Gerçeği söylesen bile neden yalan söylüyor olmayasın ki?
@azraakınadabakın: Peki. Ben yine buralarda olurum, gelirsen.
@yigitorhan: Eyvallah.
Eyvallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi /Yarı Texting
Humor@azraakınadabakın: Maşallah efendim gözler lens mi? 28.09.2018 @azraakınadabakın: Rabbim neden kullarının arasında ayrım yapıyorsun. Bu güzel kulunu yaratırken benim günahım neydi? 29.09.2018 @azraakınadabakın: Merhabalar efendim tanışabilir miyiz...