@azraakınadabakın: Telefonun başında çaresiz bekliyorum.
@azraakınadabakın: Bekliyorum ama yazmayacaksın biliyorum.
@azraakınadabakın: Bak çocuk seninle iki yıllık bir hukukumuz var.
@azraakınadabakın: Arada selektör çakıp gidiyorsun beni deli ediyorsun.
@azraakınadabakın: Yola gel yaz şuraya aslanım bizdeki de peygamber sabrı değil yani.
@azraakınadabakın: İnsanlar konuşa konuşa demişler ama çözemedim ben seni.
@azraakınadabakın: İstersen koklaşada biliriz?
Telefonumu kapatıp masanın üzerine koydum ve Yiğit'in ödev verdiği konuyu bir kez daha okudum.
Kaçıncı okumamdı bilmiyorum ama bir kelimesini bile anlamıyordum.
Ben ne anlarım Tarihten?
Okuyordum anlamıyordum ve sıkıntıdan yine Yiğit'e sarıyordum.
Yazacağım demişti ama iki gün geçmişti üzerinden hala ses seda yoktu.
Dün beni arayıp önümüzdeki hafta bir ders programı hazırlayalım demişti ve pazar günü, yani bugün işi olduğu için ödev verip konuya çalışmamı istemişti.
Yarın yanına gittiğimde "ben gerizekalıyım yüz kere çalıştım ama anlamadım" dememek için belki bininci kez baştan okuyordum konuyu ama yok. Yine anlamıyordum.
Sanırım gerçekten gerizekalıydım ben.
Belki Burçin çalışsa şimdiye anlayabilirdi bu konuyu.
Yok yok. O benden daha salak anlayamazdı.
"Bu kadar yeter." Diyerek kitabı kapattım ve telefonumu alıp yatağa uzandım.
Bu ne canım. Birkaç saat çalışmıştım alt tarafı beynimden dumanlar çıkıyordu.
Sonuçta çalış dedi Yiğit çalıştım. Anlayamadıysam benim ne suçum var. Güzel anlatsalarmış!
İnstagrama tekrar girdiğimde Yiğitin daha birkaç dakika önce paylaştığı fotoğrafı görünce "ayy" diye bir ses çıktı ağzımdan.
@yigitorhan Yorgun.
İlah mısın silah mı çocuk.
Fotoğrafın her detayını ayrı ayrı yakınlaştırıp inceliyordum.
Bizde ki de kalp be adam.
Fake hesabımdan yorum yapamıyordum çünkü sadece yakın arkadaşlarıyla sınırlamıştı yorumları zeki sevdicek.
Instagramın bu yeni özelliği getirdiği güne bir kez daha lanet ettim.
Anında mesaj bölümüne girerken kendi hesabımdan yorum yapmak için de biraz zaman geçmesini bekliyordum. En azından bir kaç kişi benden önce yaparsa daha rahat yapardım.
@azraakınadabakın: Hey maşallah yiğidime.
@azraakınadabakın: Nası bir taş doğurduğundan haberi vardır İnşallah annenin.
@azraakınadabakın: Seni kaçırma zamanı gelmiş çocuk. Vaziyet onu gösteriyor.
Kendi hesabıma geçtiğimde Burçin ve birkaç arkadaşı yorum yapmıştı.
@ilkesezerr: Hele hele minnoş minnoş.
Yorumu gönderdikten sonra daha mı ciddi bir şey yazsaydım diye pişman olmuştum. Bu sefer de saçmalarım korkusu olduğu için ciddiyetsiz olsun bizim olsun.
Aradan geçen birkaç dakikadan sonra yiğit yorumuma cevap vermişti. Cevap bile denemez!
@yigitorhan: ;)
Fotoğrafı bir kez daha incelemeye başladığımda teker teker gözlerini öptüm.
"Boncuk boncuk"
Allahım ne olur bu çocuk benim olsun bütün ders kitaplarını yalayıp yutmaya razıyım.
Profiline girip her fotoğrafını teker teker severken gelen bildirimle adeta yerimden sıçradım.
Evet, kesinlikle sıçramıştım.
@yigitorhan: Selam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi /Yarı Texting
Umor@azraakınadabakın: Maşallah efendim gözler lens mi? 28.09.2018 @azraakınadabakın: Rabbim neden kullarının arasında ayrım yapıyorsun. Bu güzel kulunu yaratırken benim günahım neydi? 29.09.2018 @azraakınadabakın: Merhabalar efendim tanışabilir miyiz...