İST. B/37

2.5K 156 13
                                    

İçinden geleni söyle
Kalırsa yazık olur
Hayata küsüverirsin
Hüzünler seni bulur

Bi şeyler yapabilirsem
Güzel gözlerin için
Başından geçeni anlat
Masaldır benim için

Hele bi gel
Uzaklar sana gelir
Sen hele bi gel
Bütün dertler bitiverir

Kulaklığımı çıkarttıktan sonra şarkıyı da söylemeyi bıraktım ve okul bahçesinden içeriye girdim.

Her şey farklı bi güzel mi geliyordu gözüme yoksa cidden güzel miydi?

Kolumdaki saate baktığımda baya geç kalmıştım yine fakat kimin umrunda?

Ayağımda acıyordu hem. Deli Bekir'i görürsem bahanem hazırdı. Hiç de bir şey deyip azarlayamazdı.

Yavaş yavaş merdivenleri çıkarken bir yandan da Yiğit'i göreceğim için heyecanlanıp yavaşlıyordum.

Bu kalbim de kafayı yemiş!

Hergün gördüğü çocuğu neden görmek için heyecanlanırdı ki insan?

Sınıfın katına geldiğimde sınıfa girmeden lavaboya girdim. Uyanamadığım için hazırlanamamıştım ve eski usul yataktan çıktığım gibi gelmiştim okula.

Saçlarımı parmaklarımla düzelttikten sonra yarısını tepemde toparladım. Kirpiklerime de azıcık rimel sürdükten sonra şarkı söyleye söyleye üzerimi düzelttim.

Çok az kalmıştı Yiğit'in kalbinde taht kurmama.

Onda da vardı bir şeyler farkındaydım ama önemli olan söylekmekti. Adam ne bir şey söylüyordu ne de adım atıyordu.

İşin kötü tarafı öpmüyordu öpmüyordu.

Kafayı yedirtecekti bir gün bana.

Dünkü hali gözlerimin önüne gelirken daha çok gülümsedim. Boynunu öptüğümde nasıl da kaskastı kesilmişti. Peki ya sarhoş eden kokusu.

Her detayına ayrı ayrı aşık olmalıktı bu adam.

Ben boynunu öptükten sonra kendine gelince beni hızla yere bıraksa da canım acıdığında özür dileyerek geri kucağına almıştı.

Öküzken bile ayrı sevilesi.

Öyle değil böyle olur işte Yiğit paşa.

Lavabodan çıktıktan sonra sınıfa kadar kaç çeşit şarkıyı birbirine karıştırarak konser vermiştim bilmiyordum.

Sınıfın kapısını mod leyla şekilde çalıp içeriye girdiğimde kendi keyfime nazar değirdiğimi daha yeni fark ediyordum.

Üzerine cam kırıkları düşmüşcesine binbir parçaya ayrılan kalbim hüzünle izlemişti Yiğit'in yanında oturan kızı.

İstanbul Beyefendisi /Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin