"İlke pizzandan bir dilim versene güzel kankam." Diyen Emreye öldürücü bakışlarımı atarak tabağımdaki pizzayı hızla bitirdim.
"Delirdin herhalde?"
Ali gülerek ağzıma tıktığım pizzalara bakarken "Boğulacaksın yavaş ye." Dedi.
"Oldu, dadansın sonra pizzama ayı."
Masadakiler bana gülerken emre kendinsine tekrar pizza söyledi.
Ağzım hala doluyken "banada" diye bağırmıştım fakat sesim felaket kötü çıkmıştı.
İnsanın zengin kankalarının olması ne kadar güzel bir şeymiş yaa
Birkaç dakika içinde biz yeni gelen pizzalarımıza abanırken masadakiler çoktan futboldan konuşmaya başlamıştı.
Bunlarla takılmanın da en kötü tarafı buydu işte. Tamam Yiğitlerde çok konuşurdu futboldan hatta maç olduğunda anında satarlardı bizi ama en azından Derya vardı ve canım sıkılmazdı. Şimdi dört ayının içinde tek başıma kalmıştım ve kesin birazdan sıkıntından patlayacaktım.
Emre "Yarışalım mı?" Diye sorduğunda bir onun tabağına baktım bir kendimin.
O dört dilim yemişti ve ben daha iki dilim yemiştim.
"Haksızlık." Dedim.
"Tamam sen iki dilim az ye." Dedi.
"Boğulayım da hepsi sana kalsın dimi?" Derken işaret parmağımı azarlarcasına sallıyordum.
"Hadi hadi boş yapma." dediğinde bir şey demedim ve üçten geriye saydığında ikimizde tabaklarımıza abandık.
Etrafıma hiç bakmadan, seslere bile kendimi kapatarak tabağıma konsatre olmuştum. Her şey durmuştu ve bir tek pizzalarımla ben kalmıştım. Lokmaları iyice parçalamadan ikişer ikişer çiğneyerek yuttuğumda tadını çıkaramadığım her lokmadan da özür diliyordum.
Beş dakika sonra "Bitti." Diye ses geldiğinde tabağımdan başımı kaldırdım.
Emre bir eliyle karnını ovalarken diğer eliyle de tabağın dibini sıyırıyordu. Kafamı hüsranla kendi tabağıma çevirdiğimde hala dört dilim vardı. Ağzımdakileri yuttuğumda "İnanmam şike var." Dedim.
"He he" diyere önünde sudan bir yudum aldı Emre.
"Ali şike yaptı dimi doğruyu söyle." Dediğimde Ali ellerini havaya kaldırdı ve Mete "Yapmadı." Dedi.
"Bozacının şahidi şıracı."
Ali ve Suat kahkaha atarken Suat "Vallahi yapmadı kanka, yapsa çökerdim ensesine." Dedi.
Dudaklarımı büzerek "peki" dedim ve tabağımdan pizza dilimini almaya çalışıyordum ki tabağım önümden çekildi.
Emre sırıtarak tabağımı almıştı ve şuan elinde pizzalarımdan birisi vardı. "Ee bir ödülü hak ettim."
Yavaşça yerimden kalkarken üzerine atlamaya hazırlandım. "Emre şimdi onu sakince yere bırakıyorsun."
Emre daha çok sırıttı. "Yoo."
"Yemin ederim seni doğrar sucuk niyetine pizzaya katarım Emre, bırak onu."
Kaşlarını hızla indirip kaldırırken tam pizzamdan ısırık alıyordu ki üzerine atladım.
"Yakarım ulan seni!"
Üzerine atlamamla emre dengesini kaybetti ve sandalyesi arkaya aşınca ben üzerinde bizde yere yapıştık.
Çığlığım etrafta yankılanırken arkamızdan da bir ses gelmişti.
Evet evet çok hoş bir ses.
Yiğit'in sesi.
"Ne oluyor lan burda?!"
Selamlaar🐣
Emre mi Burçin mi😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi /Yarı Texting
Comédie@azraakınadabakın: Maşallah efendim gözler lens mi? 28.09.2018 @azraakınadabakın: Rabbim neden kullarının arasında ayrım yapıyorsun. Bu güzel kulunu yaratırken benim günahım neydi? 29.09.2018 @azraakınadabakın: Merhabalar efendim tanışabilir miyiz...