9 - TATMİN ETMEK

70.9K 801 30
                                    

Kapıyı açıp babama seslendim. Ses gelmeyince Armando'ya döndüm "Gelsene" dedim. Benden görüp ayakkabısını çıkartmıştı. Ona tebessüm edip "Gerek yoktu aslında nasıl rahat edeceksen öyle dur" diyerek üstümde ki ceketi ve Armado'dan aldığım ceketini askılığa astım. Salona doğru yönlendirirken "Olsun" dedi. Koltuklardan birine geçip oturdu. Bende diğer odalara bakınıp babamı aradım. Kendi odama geçip yolda kapanan telefonumu şarja taktım. Masanın üstünde ki saate baktım. 23:48. Odamdan çıkıp geri salona doğru yöneldim. Koltukta oturmuş etrafı izliyordu.

"Kahve ister misin" diye sordum. Yüzüme bakıp öylece dursa da sonradan "Evet" diyip gülümsedi. Yanına gidip elinden tuttum ve kalkmasını sağladım. Koca adamı salonda çıkartıp mutfağa yöneltirken "Yanımda dur burda tek başına sıkılırsın" dedim.

Mutfağa geldiğimiz de ben ocakta kahveleri hazırlarken o da masaya oturdu. "Salonda ki fotoğrafta ki kadın annen miydi?" sorusuyla birkaç saniye durdum. Kendime hakim olup işime devam ettim. Olumlu anlamda başımı salladım. Yüzümü göremese de arkadan başımı salladığımı görebilirdi. "Anlatabileceğin bir durumsa eğer şu an nerede?" dedi.

"Kanserden vefat etti" diyip hazırladığım kahvelerle karşısına oturdum. "Özür dilerim seni üzm-" diye konuşurken araya girip "Kahve nasıl olmuş?" dedim. Bu konudan konuşmayı sevmiyordum. Babamla bile konuşuyorduk, konusu açıldığında ikimizde konuyu kapatmak için kırk takla atıyorduk.

Kahveden yudum alıp "Çok leziz, Türk kahvesi değil mi?" dedi. Kahvenin yanına koyduğum çikolatayı ağzıma atıp başımı olumlu anlamda salladım "Daha önce içmiş miydin?" dedim.

"Bir kac kez" dedi. Hmmlayıp kahveme döndüm. Kahvelerimiz bittiğinde fincanla sudan geçirip makineye koydum. Bu sırada Armando her hareketimi izliyordu. Fincanları makineye koyduğumda Armando'ya dönüp "Film izleyelim mi?" dedim. Birkaç kemkümle kabul edip salona geçtik.

Armando koltuğa oturduğunda bende rastgele bir film açıp yanına oturdum. Bir süre film izledikten sonra öpüşme sahnesinin geleceğini bildiğim için ayaklandım. "Ne oldu?" dedi.

"Yiyecek bir şeyler var mı diye bakcam" diyip salondan çıktım. Mutfak yerine odama yönelip telefonumu açtım. Babam sabaha karşı geleceğini söyleyen kısa bir mesaj atmıştı. Şansım yaver gidiyordu anlaşılan. Telefonu geri kapatıp birkaç dakika sahnenin geçmesini bekledim. Her ne kadar birlikte olmuş olsakta sahneyi izlerken kesin utanırdım.En sonunda yatağımdan kalkıp salona geçtim.

"Yiyecek bir şeyler?" diye sorduğunda ağzımın içinde 'Iııı' diye kem küm ettim. Bir yandandan da elimi enseme atmış kaşıyormus gibi yapıyordum. Yiyecek şeylere bakmaya unutmuştum. "Yiyecek şeylere baktım yo-" diye lafımı bölen Armando'nun beni çekip kucağına oturtturmasıydı.

Armando'nu kucağın da bacaklarımı yana atmış bir vaziyette oturuyordum. Önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına koyarken "Sen bu filmi daha önce izlemiş olabilir misin?" dedi. Ellerimi teslim olmuş gibi yana kaldırıp salladım "İlk defa senle izliyorum" dedim.

"Hıhıı" diyip beni tam aletinin üstüne çekti. Elleri pantalon sayesinde şekil alan kalçamı okşarken, ellerimi Armando'nun omzuna koymuştum. O okşarken yavaş yavaş hareket ediyordum. Yüz şeklimim her bir saniyesini dikkatle izliyordu. Eli pantolon ve iç çamaşırımdan içeri girdi. Hareketleri nazik ve yavaştı. Ben çoktan durumun etkisine kapılmıştım.

Parmağını içime soktuğunda başımı arkaya atmış, gözlerim yukarı kaymıştı. Boşta kalan eliyle başımı tutup öne doğru çekti. Gözlerimiz buluştuğunda, gözlerinde ki arzu ve şehvet karışımı bakışları benim tebessüm etmemi sağlamıştı. Başının iki tarafından tutup kendimi ona bastırarak dudaklarımızı buluşturdum.

KÖR OYUN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin