20 - TEHDİT

20.1K 504 173
                                    

Otel de sıkıldığım için Italya'yı gezmeye çıkmıştım. Simay beni son günler de ekiyor Anna'nın nişanın da tanıştığı kişiyle vakit geçiriyordu. Ben ise attığı storyleri sıkkınlıkla izliyordum.

Düşüncelerimden arınıp tekrar elbiselere bakmaya devam ettim. Hepsi birbirinden şıktı fakat zamanla karnımın büyüyeceğini bildiğim için kendi bedenimden büyük kıyafetlere bakmaya gelmiştim. Elime bir kaç tane alıp kasaya ilerlerken telefonumun titreşimiyle olduğum yerde kaldım. (Ufff yazmayi unutmusum dhamxuamdjsmz)

Anna'nın aradığını görmemle mağazanın ortasında durduğumu fark etmem bir olmuştu. Kenara geçip aramayı cevaplandırdım.

"Efendim?"

"Canım merhaba" hattın karşısında Armando'nun annesinin sesini duyduğum da telefonu yüzümden uzaklaştırıp ekrana baktım. Üstümde ki şaşkınlığı atıp konuşmaya devam ettim.

"Merhaba bir şey mi oldum efendim"

"Bir şey olmadı. Akşam aile arası bir yemek düzenliyoruz da senin de gelmeni istiyoruz"

"Yok ben gelmeyeyim hiç rahatsızlık vermeme gerek yok"

"Rahatsızlık olur mu hiç sende ailedensin" dediğin de yüzüm düşmüştü. Saçımı arkaya savurup boğazımı temizledim. "Benim o masa da yerim yok iyi günler" dedim ve telefonu kapattım.

Kasaya doğru ilerleyip aldığım kıyafetlerin ücretini ödedim. Mağazadan çıkıp cadde de yürümeye devam ettim. Cadde ful mağazalarla dolu ve mimarisi güzel bir yerdi. (İtalya'dan bahsediyroz arklar)

Çocuklar ve bebekler için tatlı bir mağaza gördüğüm de girip girmemek arasında küçük bir tartışma yaptıktan sonra girdim. Nasıl kıyafet bakacağım, hangi yaş, hangi renk olacağı hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Kararımdan son anda dönüp mağazadan çıkacakken de bir an da önüme Armando geçti. "Bebeğimize kıyafet mi bakıyorsun?" dedi. Armando'yu karşımda görmeyi beklemediğimden hem korkmuş hem de şaşırmıştım. Elimi refleksle karnıma koyduğum da Armando'nun bakışları karnıma indi.

Bir kaç adım bana yaklaşıp endişeli ses tonuyla "Korkuttum mu?" diye sordu.

"Ne işin var senin burda?"

"Alışveriş yapmaya geldim" diyerek yan tarafımız da asılı olan bebek kıyafetlerini eliyle karıştırıp bakmaya başladı. Sıkıntıyla nefes verip yanından geçerken "İyi sana kolay gelsin" diye konuştum. Armando elimden tuttuğun da hızla elimi çekip ona döndüm. Benim konuşmama fırsat vermeden araya girdi.

"Benimle bir yere gelir misin?" dedi.

"Gelemem" diye geri yoluma ilerleyecekkem yine önüme geçmesiyle durdum. "Lütfen sana açıklamama izin ver"

O günden sonra Armando hiç bir açıklama da bulunmamıştı. Şu an karşımda açıklama yapacağını söylemesiyle meraklanmıştım. Ona doğru bir kaç adım ayaklarının ucunda durdum. Elimle önüne düşen dalgalı saçlarını arkaya savuruken hafif tebessüm ettim.

"Sevgilim açıklama yapmak için biraz geç kalmadın mı?" diye sorduğum da yüzümde ki tebessümü hızla sildim. Uzaklaşacakken Armando elini belime koyup beni kendine daha çok yaklaştırdı. (SMUT YAZMAK ISTIYORUM BIR AN ÖNCE BARIŞIN😡)

Ben kendimi konuşmaya hazırlarken Armando hızla beni kucağına alıp mağazadan çıkarttı. Mağazanın önünde ki arabanın şoförüne komut verdiğin de şoför kapıyı açtı. İlk önce beni oturtturup sonra kendisi yanıma oturdu.

KÖR OYUN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin