YAAAA MKKKK İSİİİCEEEEEMMMM BAKİN NOLDU BOLUMU YAZDİM TM Mİ Bİ KAC GUN FALAN OLUYO YAYİMLADİM SANİYORUM FJAUDALUEKZUDKABSA YAYİMLAMAMİSİM GUNLERDİR YENİ BOLUMDEN NEDEN BİLDİRİM GELMİYO DİYE UZULUYORUM BİR DE MKKKKK DJZNDUZKDUZNFUZKDJZKDUZKDUZKDUZKUDZKEUZKJDZKDUZE SABAHTAN BERİ BUNA GULUYORRUUUMML (bu bolumu yayimladigimi sandim diye bolumler de birikti onlari da atayim bari hadi yine iyisiniz😉😉😉😉)
Armando kıyafetlerimizi valize yerleştirirken bende Matem'i emziriyordum. Emzirirken her ne kadar bazı yerler de Armando'nun yardımına ihtiyaç duysam da kısa zamanda bu kadar çabuk alışmış olmam, annelik konusunda motive ediyordu. Matem'in saçlarını okşayarak ne kadar tatlı emdiğini izledim. O kadar olağanüstü bir şeymiş gibi geliyor ki, benim doğurduğum aklıma geldikçe kendime hayran oluyorum. (Tabii ki kendisine hayran olucak canım Beliz muck<3)
Armando'nun telefonu çalmasıyla elinde ki kıyafeti valize koyup, açtı. İtalyanca bir şeyler konuşarak ilk bana sonra Matem'e bakıp kapıyı işaret etti. Başımı olumlu anlamda salladığım da gülümseyerek odadan çıktı. Başımı Matem'e eğip "Kızım be-" diyerek konuşuyordum ki başımı kaldırıp gelen sese baktım.
Simay iki elini çenesinin altında birleştirip "Ama siz çok tatlısınız" diye sevecen tavırla konuştu. Yanıma gelip yatağa oturarak baştan aşağıya beni süzdü. Elini göz altına götürerek gözükmeyen gözyaşlarını silip "Ben biraz duygusallaştım kusura bakma" diyerek dudağını ısırdı.
"Nasıl görünüyorum ordan bakınca" diyerek Matem'le poz verir gibi omzumu hafif yukarı kaldırıp çenemi omzuma koydum. Simay cebinden telefonunu çıkartıp fotoğrafımı çekerek "Anne olmuş gibi" dedi. Dediğine kahkaha atarken telefonunu sallayıp "Bu anı ö-... tarihe geçmeliydim" diyerek Matem'in başına öpücük kondurdu. Zoraki bir gülümsemeyle gülüp iç çektim, bu ağırlık her yerde peşimde gelecekti.
"Tutabilir miyim?" diyerek dudak bükerek konuştu. Matem'e baktığımda gözlerini yummuş artık emmiyordu. Başımı olumlu anlamda salladığım da Simay elini hava yapar şekilde sallayıp nefes aldı. "Ayy heyecanlandım bir an." diyerek yatakta daha çok yaklaştı.
İki elini de paralel olacak şekilde uzattıp derin nefes aldı. Hafif doğrularak Matem'i, Simay'ın kollarına bırakarak geri yerime yaslandığım sırada açık olan göğüsümü kapattım. Simay gözlerini ve ağzını şaşkınlıkla iki karış açıp bana bakarak "Çok hafif" dedi.
"Elime ilk aldığımda bende öyle düşünmüştüm." dediğimde bana katılır şekilde başını aşağı yukarı salladı. "Hayal edebiliyorum" diyerek tekrardan Matem'e döndü.
"Teyzeciğim, canım yeğenim" benim diye sevgi sözcüklerini art arda sıralarken duraksayıp bana döndü. "İsmini belirlediniz mi?" diye sordu. Başımı olumlu anlamda sallayıp "Matem Cassandra" dedim. Bana koya koya bu ismimi koydun der gibi bakıp göz devirdi. "Matem ne ya? Daha güzel isim koyabilirdin. Cassandra ismini eminim Armando koydu değil mi? Adamın vizyonu belli" diyerek son cümlesini kaşlarını kaldırıp dudaklarını içe çekti.
"Aşk olsun Simay" diyerek hayal kırıklığıyla baktım.
"Ne aşk olsun Beliz? Matem ismini söyleyince bile insanın içine hüzün doluyor. Bir Özgür olabilirdi. Efenime söyleyeyim Deniz olabilirdi. Neyse ben artık Cassandra diye seslenirim yeğenime" diyerek kollarını havaya kaldırıp, yanağına öpücük bıraktı. Yaslandığım yerden doğrulup kollarımı uzatıp "Verir misin Matem'i bana" dediğimde Matem ismine vurgu yapmıştım.
"Şaka yapıyorum alınma hemen" derken hıhıı nidası çıkartarak başımı aynen aynen der gibi salladım. Matem'i kollarından aldım. Simay da yataktan kalkıp başını Matem'in boynuna gömerek bebek kokusunu içine çekti. "Canım Matem'im benim" diye gülerek başını kaldırıp bana baktı. "Söyledikçe güzel gelmeye başladı" dediğin de yüzüme yayılan tebessümle Simay da gülüp hazırlanmakta olan valize baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR OYUN (+18)
Acak⚠️+18 sahneler, fantazi, smut ve argo kelimeler⚠️ (Kapakta ki kişiler gerçek karakterleri yansıtmamaktadır.)